Scoala Gimnaziala "Ion Creanga" Bacau
Bacau, Bacau

Prezentare

  1. In scoala functioneaza, in anul scolar, 2010-2011:

-         invatamant primar:

a)     3 clase I,

b)    3 clase a II-a,

c)     4 clase a III-a

d)    4 clase a IV-a.

-         invatamant gimnazial, 11 clase, din care:

a)     2 clase a V-a,

b)    3 clase a VI-a,

c)     3 clase a VII-a,

d)    3 clase a VIII-a.

 In scoala isi desfasoara activitatea 40 cadre didactice, din care:

-         14 invatatori;

-         24 profesori;

-         2 directori (care fac onoare si cinste scolii noastre: 1 prim - prof. de matematica -d-na Florentina Vieru

si   1 adjunct - profesor de limba engleza d-na Daniela Petrescu,

 director ce a dus si duce numele scolii mai departe de granitele tarii

pana peste ocean datorita burselor pe merit obtinute).

 

    Din Consiliul  Profesoral fac parte urmatoarele cadre didactice eminente prin munca lor nobila :

-         BECHEANU MARIA

-         BOGHIU LEONTINA

-         ARVINTE AMULIU

-         DOLTU MIHAELA

-         LEHADUS MIOARA

-         BÎRLEANU MONICA

-         SPIRIDUŞ GEANINA

-         VRANCIU CRISTINA

-         CAZACU LUCICA

-         IVU CRISTINA

-         GÂRBEA MARIA

-         UNGUREANU LAURA

-         VOICU ELENA

-         POMPILIU CORNELIA

-         BULBOACA MONICA

-         PETRESCU DRAGOŞ

-         ASIMINOAEI PETRICĂ

-         POPA DANIEL

-         ANTON CĂTĂLIN

-         IONESCU LENUŢA

-         STOICA MĂDĂLINA

-         PÂSLARIU MARY

-         POPA CRISTIAN

-         RĂILEANU DORINA

-         CEAPCHI LIDIA

-         RĂDULESCU GENOVEVA

-         SAVA MIHAI

-         VÎRNĂ VASILE

-         MARCU IULIANA

-         BALINT MARICICA

-         RUSU NELA

-         RUSU (ŢARLUNGĂ) GEORGETA-IRINA

TIMPUL DE LUCRU

a)    Cadrele didactice si elevii:

Dimineata:   

a) clasele I – IVsi a VIII-a  de la 800 la 1200 si 14.00,

cu pauza de 10 minute si o pauza mare de 20 minute, dupa primele 2 ore;

b)    clasele V-VIII de 50 minute pentru orele de curs.

- Dupa-amiaza: de la 1210 la 1710,1810  pentru clasele V – VII, cu pauza de 10 minute.

b)    Serviciul secretariat, de la 8 la 18 :

-         secretara sefa: 8 – 16;

-         secretara: 10 – 18.

Ne puteti vizita, accesand link-urile de mai jos:

site-uri eco

http://ecosic.blogspot.com/

http://www.sic.wgz.ro/

 http://www.ccdg.ro/evenimente/eco/ziua-internationala-a-copilului-iasi-iun-2011.html

 http://irinateacher-irinarusu.blogspot.com/

 

 

Şcoala cu Clasele I-VIII ,,Ion Creangă’’ Bacău

 

        În zilele de 27-28 octombrie 2011, şcoala noastră a intrat in vizorul ARACIP-ului.  După două zile de foc, de tensiune în aşteptarea răspunsului,

 

Şcoala cu Clasele I-VIII ,,Ion Creangă’’ Bacău

 

a primit calificativul FOARTE BINE.

 

          Din comisia CEAC au făcut parte următoarele cadre didactice:

Responsabilul comisiei, sufletul comisiei, d-na prof. Dorina Răileanu

cu membrii:

1. înv. Maria Becheanu- d-na director adjunct

2. profesor pentru învăţământul primar, d-na Geanina Spiriduş

3. profesor Georgeta-Irina Rusu

 

MISIUNEA ŞCOLII

 

          <<Este de a asigura elevilor condiţii optime pentru a se pune în valoare, oferindu-le cunoştinţe si formându-le o personalitate activă, motivată şi creativă, capabilă de opţiuni şi de decizii necesare adaptării la realitatea  aflată într-o veşnică schimbare .>>

 

         Şcoala noastră oferă şanse egale la educaţie tuturor copiilor. Şcoala asigură un mediu educaţional prietenos şi flexibil, în care fiecare elev să se simtă apreciat. Pentru a oferi o educaţie de calitate, cadrele didactice participă continuu la procesul de perfecţionare profesională. Şcoala colaborează atât cu părinţii cât şi cu comunitatea locală într-o manieră care sprijină înţelegerea reciprocă în vederea dezvoltării elevilor. Managementul şcolar facilitează cooperarea şi lucru în echipă şi susţine orice iniţiativă care îmbunătăţeşte activitatea şcolară şi extraşcolară.

  

1.     VIZIUNEA ŞCOLII

 

Scoala cu Clasele I-VIII“ION CREANGA” Bacău va fi instituţia în care elevii vor descoperi şi îşi vor dezvolta aptitudinile, aici se va încuraja competiţia şi performanţa, se va forma gândirea critică şi vom oferi şanse reale de orientare a carierei.

  Politica educaţională promovată de noi va permite transformarea Scolii cu Clasele I-VIII“ION CREANGA” Bacău într-o şcoală recunoscută naţional şi european pentru managementul performant, pentru climatul organizaţional oferit, pentru finalitatea pregătirii profesionale în domeniile şi calificările existente, ca o premisă de îmbogăţire economică şi culturală a comunităţii locale şi naţionale.

 

OPŢIUNI STRATEGICE

          ŢINTA 1

Reconsiderarea managementului la nivelul şcolii şi al clasei în perspectiva egalizării şanselor.

 

O1. Asigurarea planificării, îndrumării, controlului şi evaluării activităţii din şcoală;

O2. Orientarea climatului organizaţional spre o comunicare internă, deschisă şi eficientă .

O3. Constituirea grupurilor de lucru pe probleme în funcţie de rolurile şi disponibilităţile de asumare a acestora .

O4. Schimbarea atitudinii-angajamentului pentru performanta si consolidarea moralului echipei .

O5.  Asumarea responsabilităţii în vederea şcolarizării tuturor elevilor elevilor.

 

ŢINTA 2

Formarea continuă a cadrelor didactice în perspectiva învăţământului activ-participativ.

O1. Conştientizarea cadrelor didactice privind importanţa cunoaşterii şi utilizării metodelor şi a tehnicilor moderne de predare- învăţare .

O2. Participarea tuturor cadrelor didactice la activităţi de formare continuă pentru creşterea calităţii activităţii acestora , atât la CCD cât şi la Universitate .

O3. Dobândirea abilităţilor de utilizare a calculatorului de către toate cadrele didactice, atât la CCD cât şi în şcoală .

 

          ŢINTA 3

Asigurarea şi sprijinirea elevilor prin crearea unui mediu propice procesului educaţional centrat pe elev.

 O1. Urmărirea  traseului personalizat al elevului ;   

O2.  Autocunoaşterea şi construirea unei imagini de sine pozitive ;

O3.  Lupta împotriva eşecului şcolar ;

O4.  Formarea personalităţii pentru asumarea responsabilităţilor;

O5.  Dezvoltarea solidarităţii şi ajutorului reciproc.

         

          ŢINTA 4

Dezvoltarea ofertei curriculare şi extracurriculare la nivelul şcolii.

O1.  Promovarea consecventă a ofertei curriculare a şcolii .

O2.  Evaluarea rezultatelor aplicării CDS în nevoia de formare a elevilor.

O3.  Reconsiderarea orei de dirigenţie .

O4.  Antrenarea tuturor : elevi-educatori-părinţi în activităţi extraşcolare .

                

          ŢINTA 5

Reconsiderarea dezvoltării bazei materiale a şcolii prin depistarea şi crearea unor surse de finanţare.

O1.  Ameliorarea condiţiilor materiale de muncă ale elevilor şi ale personalului .

O2. Înlăturarea unor blocaje existente în calea unei bune comunicări cu centrul bugetar, cu Primăria şi  cu alţi factori finanţatori.

O3. Atragerea şi implicarea reală a părinţilor în activitatea şcolii .

O4. Întocmirea de proiecte  şi susţinerea lor cu finantare nerambursabila din partea Primăriei .

 

        ŢINTA 6

Recunoaşterea şi mentinerea în rândul şcolilor de  elită din oraş.

O1. Îmbunătăţirea imaginii şcolii .

O2. Dezvoltarea contactelor cu factorii externi .

O3. Aplicarea unor proiecte de parteneriat, schimburi de experienţă cu alte şcoli .

O4. Menţinerea unui climat de competiţie permanentă între şcoala noastră şi celelalte şcoli din oraş  şi din judeţ.

       ŢINTA7

 

Obţinerea titlului de „ Şcoală Europeană”.

O1.  Educaţia pentru a fi un bun cetăţean al ţării şi al Europei.

O2. Deschiderea către exterior – relaţii cu reprezentanţi ai comunităţii locale, asociaţii, instituţii de învăţământ din străinătate.

O3. Perfecţionarea lingvistică, stabilirea de contacte directe sau electronic prin pagina web a şcolii .

O4. Integrarea în planul şcolii şi desfăşurarea tuturor acţiunilor care să asigure obţinerea certificatului de ”ŞCOALĂ EUROPEANĂ”.

Sfârşitul încoronează opera. Finis coronat opus. (Ovidius, Heroides)