Scoala Gimnaziala Nr.1 Certeze
Certeze, Satu Mare

Prezentare

SCOALA GIMNAZIALA CERTEZE

Prezentare


Unitatea noastra scolara functioneaza din anul 1964 , cand se  inaugurează cladirea noua din Certeze.

Scoala Gimnaziala Certeze functioneaza intr-o cladire  cu un număr de 8 săli de clasă, un cabinet de informatica, centrala termica,  bibliotecă şcolară, spaţii pentru administraţia şcolii si o  sala de sport construita in anul 2009.

Scoala Gimnaziala Certeze este unitate cu personalitate juridica, de care apartine o structura  : Gradinita cu Program Prelungit  Certeze.

Incepand cu anul scolar 2013-2014, cele trei structuri s-au  comasat in Gradinita cu Program Prelungit Certeze, structura care va functiona in cladirea Scolii Gimnaziale Certeze.

Unitatea noastra isi desfasoara activitatea intr-un singur schimb , de dimineata. De la 01.09.2013 in cladire  functioneaza  si Gradinita cu Program Prelungit  Certeze .

Naveta elevilor si a copiilor de la GPP Certeze  din satele Huta si Moiseni este asigurata cu  microbuzul scolar , de care dispune unitatea noastra  din anul 2008.

 

Tabel nominal cuprinzand personalul de conducere, didactic  de predare,

   

auxiliar si nedidactic de la Scoala Gimnaziala Certeze

 

 

an scolar 2022-2023

 

 
         
         
         

Nr.crt.

Numele

Prenumele

Functia/ studii

Specialitatea

1

MUREȘAN

DELIA-MARIA

DIRECTOR

LIMBA SI LITERATURA ROMANĂ

2

TAMAS 

ALINA

PROFESOR ,S

MATEMATICA /FIZICA

3

ARDELEAN

JAN ADRIAN

PROFESOR, S

ED.FIZICA SI SPORT

4

BURA

FLORIAN

PROFESOR ,S

ENGLEZA-FRANCEZA

5

BRANDUSE GABRIELA PROFESOR S BIOLOGIE-CHIMIE

 

CONTRA MIHAI MUNCITOR III SOFER

6

BALTA

IOAN DUMITRU

PROFESOR ,S

ISTORIE/RELIGIE ORTODOXA

 

 

     

 7

 POP 

 DANIELA ANCA  PROF.IN INV. PRIMAR

PROF.IN INV. PRIMAR

8

BOC

FLOARE

PROF.IN INV. PRIMAR

PROF.IN INV. PRIMAR

9

ARDELEAN

CRISTINA

INVATATOR

INVATATOR

10

DRAGAN

ANTOANETA DELIA

PROF.IN INV. PRESCOLAR

PROF.IN INV. PRESCOLAR

11

POP

DORINA  FLORICA

PROF.IN INV. PRESCOLAR

PROF.IN INV. PRESCOLAR

12

BIG

DELIA MARIA

EDUCATOR

EDUCATOR

13

MOIS

FLOARE

EDUCATOR

EDUCATOR

14

MIHOC 

LILIANA 

SECRETAR M II

 

15

MOIS

MARIA

ADMIN.FINANCIAR III S

 

16

SAS

DUMITRU

MUNCITOR II

 

17

MIHOC MARIOARA

INGRIJITOR I

 

18

BALTA

MARIA

INGRIJITOR I

 

19

CARDOS

ANA

INGRIJITOR I

 


20

MIHOC  CORINA SECRETAR SUPLINITOR  
   

 

 

 

       

     
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         

DATE DESPRE INSCRIEREA COPIILOR IN CLASA PREGATITOARE 2021-2022 SE REGASESC ACCESAND BUTONUL "INSCRIERE INVATAMANT PRIMAR"

ŞCOALA GIMNAZIALĂ CERTEZE

 

organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant

– secretar școală studii medii (M) – durată nedeterminată,0,5 normă

CONDIŢIILE DE PARTICIPARE

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

            Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va cuprinde următoarele documente:

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;

d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae; EUROPASS

h) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

Actele prevăzute la lit.b), c) şi h) vor fi prezetate în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

 

 

CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE:

– studii medii (avantaj informatică,economice)

– vechime în domeniul postului constituie avantaj

– recomandare de la ultimul loc de muncă

– cunoștințe avansate de operare calculator (office, motoare de căutare, platform educaționale)

– cunoștințe privind întocmirea și administrarea corespendenței oficiale

– cunoștințe de utilizare a softurilor specifice activității din învățământ (SIIIR, Edusal, Revisal)

– noțiuni de comunicare în relații publice

 

CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI:

 

Concursul se va desfăşura astfel:

-Depunere dosare in perioada 27.09-18.10/2021, ora 10

-Afisare listei cu candidatii 18.10.2021 ora 11

- Probascrisă în data de 19/10/2021, ora 10

-Afisarea rezultatelor în data de 19/10/2021, ora 12

-Depunerea contestatiilor în data de 19/10/2021, orele 12-14

-Afisarea rezultatelor în data de 19/10/2021, ora 14

- Probapractică în data de 20/10/2021, ora 10

- Probainterviu în data de 20/10/2021, ora 12

-Afisarea rezultatelor finale în data de 20/10/2021, ora 14

 

 

           

TEMATICA PENTRU CONCURS:

1. Actele de studii şi documentele şcolare în învăţământul preuniversitar

2. Organizarea şi funcţionarea sistemului naţional de învăţământ preuniversitar

3. Protecţia informaţiilor clasificate: definiţii, informaţii cu caracter de secret de serviciu

4. Cunoştinţe de legislaţie privind emiterea şi evidenţa deciziilor, a adreselor oficiale si a adeverintelor

5. Arhivarea și circuitul documentelor

6. Cunoştinţe generale de gramatică şi ortografie a limbii române

7. Cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel, etc)

8. Cunoştinţe de utilizare a softului specific activităţii în şcoli (EDUSAL, REVISAL, SIIIR)

 

 

BIBLIOGRAFIE

•           OMEC nr.5447/2020 privind Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar

•           OMENCȘ nr. 3844/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar; completat cu Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 4005/2018

•           Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;

•           Ordin 3470/7.03.2012 privind modificarea şi completarea Anexei privind aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor elevilor în învățământul preuniversitar de stat;

•           Legea 126/2002 pentru aprobarea Ordinului 33/2001 privind acordarea de rechizite şcolare;

•           HG 1294/2004 – acordarea ajutorului financiar Euro200;

•           Legea 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale

•           OMECTS nr. 5576/2011 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din învăţământul preuniversitar de stat;

•           H.G.286/2011 si H.G 1027/2014 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a condițiilor de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;

•           Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare;

•           Legea Educaţiei Naţionale Nr. 1/2011, actualizată;

Comportamentul şi conduita:

§ Să aibă un comportament şi o conduită adecvată unei instituţii de învăţământ atât faţă de copii, cât şi faţă de colegi.

Cerinţe psihologice:

§ Asumarea responsabilităţii;

§ Rezistenţa la sarcini repetitive;

§ Adaptarea la sarcini de lucru schimbătoare;

§ Echilibru emotional;

Concursul constă în 3 (trei) etape succesive:

– selecţia dosarelor de înscriere

– proba scrisă

– proba practică

– interviu

                                                                                                DIRECTOR,

                                                                                                                                               Prof.Balta Ioan Dumitru

Galerie foto

Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP IMAGINI IMAGINI IMAGINI IMAGINI IMAGINI IMAGINI Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare  GPP Infiintare GPP Certeze Proiect educational avand ca scop incurajarea consumului de fructe in scoli Proiect educational avand ca scop incurajarea consumului de fructe in scoli Proiect educational avand ca scop incurajarea consumului de fructe in scoli Proiect educational avand ca scop incurajarea consumului de fructe in scoli Proiect educational avand ca scop incurajarea consumului de fructe in scoli Proiect educational avand ca scop incurajarea consumului de fructe in scoli Proiect educational avand ca scop incurajarea consumului de fructe in scoli Proiect educational avand ca scop incurajarea consumului de fructe in scoli.