Şcoala Gimnazială Specială "Constantin Păunescu" Tecuci
Tecuci, Galati
Alte date
ANUNȚ - 24 septembrie 2020
Școala Gimnazială Specială ”Constantin Păunescu” Tecuci organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:
- post de PROFESOR ITINERANT ȘI DE SPRIJIN (16 ore pe săptămână),
- post de PROFESOR EDUCATOR-Educație specială (20 ore pe săptămână),
- post de PROFESOR KINETOTERAPIE(16 ore pe săptămână).
Înscrierea candidaților se face în perioada 23 septembrie 2020– 6 octombrie 2020 la secretariatul unității (adresă: Str. Victoriei, nr. 33, localitatea Tecuci, jud. Galați, telefon: 0236820265).
La concursul de ocupare a posturilor vacante menționate anterior, se poate înscrie orice persoană care îndeplinește următoarele condiții generale:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverințelor medicale eliberate de medicul de familie și de medicul psihiatru;
f) îndeplinește condițiile de studii;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o imcompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice pentru postul de PROFESOR DE SPRIJIN:
- studii superioare în specialitate (psihologie, psihopedagogie specială);
Condiții specifice pentru postul de PROFESOR EDUCATOR:
- studii superioare în specialitate (psihologie, psihopedagogie specială).
Componența dosarului de concurs:
Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
a) Cerere de înscriere la concurs;
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și al altor acte care să ateste efectuarea unor specializări;
d) Carnetul de muncă, sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
h) Adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
f) Adeverința medicală de la medicul psihiatru privind capacitatea de exercitare a profesiei în învățământ;
g) Curriculum vitae.
Concursul se va desfășura la sediul școlii după următorul grafic:
- Depunerea dosarelor la secretariatul Școlii Gimnaziale Speciale ”Constantin Păunescu” Tecuci, zilnic între orele 10.00 – 14.00 în perioada 23 septembrie 2020 – 06 octombrie 2020 .
- Proba scrisă pentru candidații care corespund cerințelor, se va desfășura în data de 08.10. 2020, ora 10.00.
- Proba practică - se va susține în data 9.10.2020, ora 09.00.
*Notă : Pentru POSTUL DE PROFESOR KINETOTERAPIE comunicăm faptul că: Selectia dosarelor se va desfășura în data de– 12.10.2020 ora 9.00
Proba scrisa si interviu - 13.10.2020 ora 9,00
*Contestațiile se depun în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor probelor.
Bibliografie:
- Psihopedagogie specială – Programa concurs titularizare 2019.
- Boici, G., Stănică, I.(2019) – Evaluarea copiilor cu CES în perspectiva integrării, Timpul, Reșița
- Cerghit, I., Neacşu, I., Pânişoară, I.O., Potolea, D. (2001) – Prelegeri pedagogice, Editura Polirom, Iaşi
- Cerghit, I. (2006) – Metode de învăţământ, Editura Polirom, Iaşi
- Cozma, A. (2008) – Psihopedagogia comunicării la copii cu dizabilităţi mintale, Editura RAR, Bucureşti
- Cucoș, C. (2014), Pedagogie, ed. a III-a revăzută și adăugită, Ediitura Polirom, Iași
- Gherguţ, A. (2005) – Sinteze de psihopedagogie specială, Ghid pentru concursuri şi examene de obţinere a gradelor didactice, Editura Poliorom, Iaşi
- Gherguţ, A. (2006) – Psihopedagogia persoanelor cu cerinţe speciale. Strategii diferenţiate şi incluzive în educaţie, Editura Polorom, Iaşi
- Gherguț, A., Frumos, L., Raus, G., (2016) – Educația specială. Ghid metodologic, Editura Polirom, Iași
- Ionescu, M., Radu, I. (2004) – Didactica modernă, Editura Dacia, Cluj
- Muşu, I., Taflan, A. (coord.)(1997) – Terapia educaţională integrată, Editura Pro Humanitate, Bucureşti
- Păunescu, C., Muşu, I. (1997) – Psihopedagogia specială integrată. Handicapul mintal. Handicapul intelectual, Pro Humanitate, Bucureşti
- Peeters, T. (2009) – Autismul. Teorie şi intervenţie educaţională, Editura Ştiinţele Educaţiei
- Popovici, D.V. (2000) – Dezvoltarea comunicării la copiii cu deficienţe mintale, Editura Pro Humanitate, Bucureşti
- Radu, Gh. (2001) – Psihopedagogia şcolarilor cu handicap mintal, Editura Pro Humanitate, Bucureşti
- Roșan, A. (2015) – Psihopedagogie specială. Modele de evaluare și intervenție, Editura Polirom, Iași
- Verza, E. (2003) – Tratat de logopedie, Editura Fundaţiei Humanitas, Bucureşti
- Verza, E., Verza, F. (2011) – Tratat de psihopedagogie specială, Editura Universității din București.
- Vlad, M. (coord.) (2007) – Terapie educațională complexă și integrată, Editura Spiru Haret, Iași
- Vrăsmaş, E. (1999) – Învăţarea scrisului - o perspectivă comprehensivă şi integrativă, Editura Prohumanitate, Bucureşti
- Vrăsmaş, E., Stănică, C. (1997) – Terapia tulburărilor de limbaj – Intervenţii logopedice, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti.
Bibliografie:
- KINETOTERAPIE :
- Cordun, M.(1999), kinetologie medical,Editura AXA,București,
- Bota,A.,Stănescu,M.,Teodorescu,s.(2003), Educație fizică,Editura Semne,București,
- Dumitru,D(1984).Reeducarea funcțională în afecțiunile coloanei vertebrale, Editura Sport-Turism.București,
- Robănescu,N.(1992).Reeducare neuro-motorie.Editura medicală.București,
- Teodorescu,S.Bota(2007).Educație fizică și sport adaptat pentru deficiențe motorii,Editura prontech.București.
PLANUL OPERAŢIONAL AL SCOLII GIMNAZIALE SPECIALE,,C-TIN PAUNESCU”- TECUCI
PE SEMESTRUL AL II-lea
AN SCOLAR 2018-2019
CAP.I Valorificarea resurselor materiale
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
TERMEN |
1.
2.
3 |
Asigurarea materialelor pentru desfăşurarea activităţilor în şcoală
Efectuarea lucrarilor de reparaţii şi întreţinere a spaţiilor şcolii şi centralei termice
Extinderea transportului elevilor cu mijloace proprii |
Aprovizionarea cu materiale de birotica, materiale de curatenie Aprovizionarea cu materiale pentru reparatii si igienizare.
Incheierea de contracte cu toti furnizorii de utilitati Intocmirea documentatiei si efectuarea lucrarilor pentru sala multisenzoriala si spatiul de joaca . Aprovizionarea cu manuale de la şcolile publice pentru refacerea necesarului în anul 2017-2018 Revizie funcţionare centrala termica 2017-2018 Imbunatatirea conditiilor de transport pentru elevii de pe ruta Draganesti- Hanu Conachi,Matca ,Movileni. Cerere microbuz scolar POCU |
Contabil Vlad Mariana Administrator Chitiga Dorel director Administrator Chitiga Dorel Administrator Chitiga Dorel SecretarDirector Iacob Ion |
Permanent
15.06.2019
aprilie 2019
aprilie2019
mai 2019
|
CAP.II VALORIFICAREA RESURSELOR UMANE
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
TERMEN |
1. |
Asigurarea condiitilor optime desfasurarii activitatilor specifice |
Efectuarea instructajului pe linie de PSI şi protecţia muncii, pentru elevi şi personal Planificarea serviciului pe şcoală. Raport de evaluare a calitatii Prezentarea planului operational de activităţi pentru personalul unităţii în sem al II-lea an şcolar 2018-5019
|
Chiţiga Dorel. Prof.Cojocaru Z. Anghel M. Director prof.Iacob Ion
|
lunar, semestrial
lunar 03.2019 |
CAP.III ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PROCESULUI INSTRUCTIV- EDUCATIV ŞI DE RECUPERARE
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
TERMEN |
1.
2 |
Corelarea conţinuturilor din învăţământul special cu cele ale învăţământului public.
Centrarea activitatilor didactice pe formarea de deprinderi si competente.
|
Intocmirea planificărilor calendaristice în concordanţă cu nivelul de pregătire si capacităţile de înţelegere ale elevilor ; dar şi corelarea lor (pt.elevii cu rezultate f.bune)cu cele ale şcolilor publice Reactualizarea planurilor de interventie personalizate pentru cat mai multi elevi. Intocmirea documentelor scolare c. O. 1985/2016 Identificarea si formarea celor mai potrivite deprinderi si competente, in raport cu tipul si gradul de deficienta ale elevilor autisti.. Evaluarea obiectiva si ritmica a performantelor elevilor . Folosirea unui limbaj adecvat nivelului de înţelegere al elevilor,in cadrul lectiilor. |
Mihaila Paula Inv.-educ.Cojocaru Zoia Prof. Ilas AlinaProf. ed,. specialaProf.de ed,. speciala
|
10.02.2019
permanent
permanent permanent |
|
|
|
|
|
CAP IV ACTIVITATEA METODICĂ ŞI DE PERFECŢIONARE
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
TERMEN |
1.
2. |
Perfecţionarea continuă si complexă a personalului didactic
Perfecţionarea la cerere a personalului didactic |
Consiliul profesoral cu temă
Comisia metodica a diriginţilor
Comisia metodica a cadrelor didactice de predare
Comisia metodica a profesorilor şi înv.educatori
Cercul pedagogic al profesorilor şi învăţătorilor (prof. si inv.educ..) Cercul pedagogic al educatorilor scolari.
Participarea cadrelor didactice la activităţi de perfecţionare organizate de ISJ. Sustinerea activitatilordemonstrative de personalul didactic inscris la grade didactice |
Director prof.Iacob Ion
Prof.Mihaila Paula
Inv.educ.Cojocaru Z
Responsabilii de cercuri ped.
Prof .Lupu Veronica
Director.prof.Iacob Ion
|
semestrial
semestrial
lunar
lunar
cf.planif.
10.02.2019-31 .VIII .2019 |
CAP.V ACTIVITATEA EXTRACURRICULARĂ
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
TERMEN |
1.
2.
|
Formarea unor comportamente adecvate pentru ocazii speciale.
Creşterea gradului de integrare socială |
Sărbătorirea zilelor onomastice şi aniversare ale copiilor în cadru festiv. Organizarea de vizite în oraş: parcuri,grădina zoologica,muzee.Participarea la festivităţi organizate de municipalitate Organizarea de activitati comune în parteneriat cu elevi de la liceele tecucene. Organizarea de serbări şi spectacole, prezentarea lor şi în afara scolii. Prezentarea în şcoală de spectacole organizate de alte şcoli. |
Inv.-educ.Cojocaru Zoia
Prof. Condruz Gina Vasilache Alina
Prof. Cojocaru Zoia |
Lunar
în vacanţe şi ‘’saptamana altfel’’
conf.planificarii lunar |
CAP .VI CONDUCEREA EFICIENTĂ ŞI OPERATIVĂ A INSTITUŢIEI
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
TERMEN |
1.
2 |
Conducerea eficientă şi operativa a instituţiei
Sustenabilitatea proiectului’Sprijinirea sistemului educational special prin portal educational dedicat” la nivelul scolii Implementarea proiectelor cu finantare europeana in curs de validare.
|
Elaborarea planului operaţional pe semestrul a- II-lea.
Planificarea activităţilor în toate sectoarele de activitate Control operativ curent , însoţit de decizii adecvateDerularea activitatilor specifice conform planificarilor Protocol de colaborare cu scoli publice pentru sprijunirea evaluarii si orientarii scolare a copiilor cu CES. |
Director prof.Iacob Ion
înv- educ Cojocaru Zoia Director prof. Iacob I si Cons.de admins.
Director prof. Iacob Ion |
15.03.2018
15.03.2018
Permanent(10. II.- 2019- iunie 2019 Permanent(2018-2021 |
DIRECTOR Lider sind.
Prof. Iacob Ion’ prof.Mihalache Valentin
SCOALA GIMNAZIALA SPECIALA ,,CONSTANTIN PAUNESCU ‘-TECUCI
APROBAT, IN SEDINTA CONSILIULUI PROFESORAL DIN 28.09.2018
APROBAT, IN SEDINTA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE DIN 28.09.2018
PLANUL MANAGERIAL ( Operational) AL SCOLII SPECIALE GIMNAZIALE SPECIALE ,,CONSTANTIN PAUNESCU’’- TECUCI
PE SEMESTRUL I - AN SCOLAR 2018-2019
CAP.I - VALORIFICAREA RESURSELOR MATERIALE
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
INDICATORI PERFORMANŢĂ |
TERMEN |
1.
2.
3. |
Pregatirea localului scolii pentru inceperea anului scolar 2018-2019
Asigurarea materialelor pentru desfasurarea activitatii.
Asigurarea functionalitatii la nivelul unităţii a cabinetelor si dotarilor facuteproiectelor cu finanţare externă derulate prin ISJ,MEN |
Finalizarea curateniei , reparatiilor si igienizarii
Verificarea instalatiilor de incalzire si obtinerea autorizatiei ISCIR.-Gaze
Aprovizionarea cu materiale de birotica, rechizite materiale de curatenie, cataloage. Responsabil al programului « lapte- corn »
Aprovizionare cu manuale si alte materiale didactice si repartizarea lor pe clase(inclusiv manuale de la scolile publice tecucene).
Ornarea claselor, ,cabinetelor, holurilor. Repararea sistemului AEl Multiplicarea suportului electronic cu lectii pentru copiii cu CES pentru toate clasele si cabinetele din scoala. |
Director prof.Iacob Ion Ad-tor patrimoniu Director prof.Iacob Ion
Director prof.Iacob Ion
Farcasanu Elena
Ad-tor Chiţiga Dorel
Prof. Dorus Iuliana Prof Ilas Alina Sefii comisiilor metodice Director
|
Finalizarea acţiunilor până la termenele stabilite.
Existenţa vizelor pe documentele menţionate.
Existenţa materialelor în şcoală.
Ambient placut
Dotarea corespunzătoare a cabinetelor si salilor de clasa cu materiale educationale adecvate |
10.09.2018
20.10.2018
15 10 2018
01.10.2018
20.09.2018
15 .11..2018 |
CAP.II VALORIFICAREA RESURSELOR UMANE
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
INDICATORI PERFORMANŢĂ |
TERMEN |
1.
2.
3. |
Asigurarea condiitilor necesare desfasurarii activitatilor didactice si specific recuperatorii
Implementarea la nivelul unităţii a proiectelor cu finanţare externă derulate prin ISJ. Creşterea calităţii activităţilor specifice şi evaluarea periodică a acestora |
Repartizarea cadrelor didactice pe catedre si functii
Intocmirea orarului Organizarea serviciului pe scoala
Constituirea grupelor pentru CFM, TTL, psihomotrice Efectuarea controlului medical periodic si vizarea carnetelor de sanatate.
Efectuarea instructajului pe linie de PSI si protectia muncii, pentru elevi si personal
Stabilirea responsabililor comisiilor de inventariere, casare ,receptie triere si selectie oferte,arhiva,PSI,NTSM.
Refacerea Fişei postului pentru toţi salariaţii
Realizarea de activităţi de sprijin, terapii specifice şi consiliere pentru elevi, părinţi, cadre didactice
Funcţionarea CEAC conform legislaţiei în vigoare |
Director prof. Iacob Ion
Prof. Mihaila Paula
Consiliul de admin. si director prof. Iacob Ion
Chitiga Dorel
Director
Prof Ilas Alina
Crisan Elena |
Formarea claselor.
Nominalizarea cadrelor didactice pe funcţii.
Stabilirea responsabililitatatilor
Fişe noi de posturi.
Acordarea de sprijin educational la toste scolile repartizate de ISJ
Elaborarea documentelor specifice
|
17.09.2018
17.09.2018 12.09.2018
17.09.2018
30.09.2018
3.10.2018 semestrial si lunar( dupa caz)
15.10.2018
15.11.2018
Permanent
Permanent
|
CAP.III ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROCESULUI INSTRUCTIV- EDUCATIV SI DE RECUPERARE
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
INDICATORI PERFORMANŢĂ |
TERMEN |
1. |
Corelarea continuturilor din invatamantul special cu cele ale invatamantului public.
|
Intocmirea planificarilor calendaristice in concordanta cu nivelul de pregatire si capacitatile de intelegere ale elevilor ; dar si corelarea lor (pt.elevii cu rezultate f.bune)cu cele ale scolilor publice |
Inv.educ.Cojocaru Z. Prof.Mihaila Paula |
Existenţa documentelor |
1.10.2018 |
2.
3.
4.
5.
|
Centrarea activitatilor didactice pe formarea de deprinderi si competente.
Cuprinderea unui numar cat mai mare de elevi in activitati de sprijin
Reglarea procesului instructiv- educativ si de recuperare; optimizarea acestuia in ansamblu.
Cresterea gradului de disciplina in randul elevilor si pregatirea lor pentru viata
|
Intocmirea planurilor de interventie personalizate pentru cat mai multi elevi.
Identificarea si formarea celor mai potrivite deprinderi si competente, in raport cu tipul si gradul de deficienta al elevului.
Evaluarea obiectiva si ritmica a performantelor elevilor .
Folosirea in scenariile didactice a unui limbaj adecvat nivelului de intelegere al elevilor, cu fraze scurte si usor de explicat.
Cuprinderea in activitati de sprijin a elevilor din scolile publice tecuene (cu ajutorul ISJ Galati) si a fostilor elevi ai scolilor speciale ce sunt inclusi in invatamantul public. Colaborarea Scolii GimnazialeSpeciale Tecuci cu scolile publice in care sunt inclusi elevi de le scolile speciale sau exista elevi ce primesc sprijin.
Dotarea unitatii cu aparatura specifica activitatilor de recuperare
Implicarea cadrelor didactice pentru sustinerea de activitati atractive care sa capteze atentia elevilor. Reglarea ‘’din mers’’ a procesului instructiv educativ in functie de rezultatul evaluarilor. Asistente la ore.
Efectuarea de ore in echipa in cadrul activitatilor de consiliere pe teme : rutiere,sanitare,combaterea prostitutiei si traficului de carne vie,educatie estetica,religioasa,aparare civica,PSI etc. Planificarea unor activitati practice de evacuare a cladirii in caz de incendiu sau alte dezastre.
Organizarea unor intalniri cu reprezentanti ai ; politiei, primariei, bisericii si ai altor institutii in vederea combaterii delicventei juvenile, formarea unor comportamente sociale adecvate. |
Prof.psihopedagogi
Toate cadrele d.
Toate cadrele d.
Director
Contabil Vlad M. Director prof.Iacob Ion
Toate cadrele d.
Director prof.Iacob Ion Sef comisie diriginti
Prof. Mihalache V.
Prof. Prof.Palade Anca |
Existenţa PIP
Deprinderi si comportamente adecvate
Note, calificative
Planuri de lectii, activitati demonstrative
Cuprinderea grupului ţintă la activităţile de consiliere, sprijin, terapii specifice Convenţii de colaborare în cadrul SNAC
Asistenţe la ore
Exerciţii practice
Planuri de măsuri şi organizarea de întâlniri cuprinse în planurile de activităţi
|
30.11.2018
permanent
permanent
permanent
permanent
permanent
permanent
25 .12. 2018
permanent
permanent
permanent
permanent
lunar semestrial
|
CAP IV ACTIVITATEA METODICA SI DE PERFECTIONARE
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
INDICATORI PERFORMANŢĂ |
TERMEN |
1.
2. |
Perfectionarea continua si complexa a personalului didactic
Perfectionarea la cerere a personalului didactic |
Consiliul profesoral cu tema
Consilier educativ Comisia metodica a dirigintilor
Comisia metodica a profesorilor psihopedagogi si de educatie speciala
Comisia metodica a profesorilor si inv.educatori
Participarea cadrelor didactice la activitati de perfectionare organizate de ISJ.
Inscrierea la grade didactice a personalului didactic |
Director prof.Iacob Ion Prof.Palade Anca
Mihaila Paula
Cojocaru Zoia
Director prof.Lupu V.
|
Planificarea activităţilor şi desfăşurarea acestora
Inscrierea a cel puţin un c.d la def. GRD.II |
Semestrial
semestrial
lunar
lunar
noiembrie 2018
cf.planif.
cf.planif. 10..10.2018 |
CAP.V ACTIVITATEA EXTRACURRICULARA ŞI DE PARTENERIAT
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
INDICATORI PERFORMANŢĂ |
TERMEN |
1.
2.
|
Formarea unor comportamente adecvate pentru ocazii speciale.
Cresterea gradului de integrare sociala |
Sarbatorirea zilelor onomastice si aniversare ale copiilor in cadru festiv. Participarea elevilor la slujbele religioase
Organizarea de vizite in oras: parcuri,gradina zoologica,muzee.
Participarea la festivitati organizate de municipalitate
Organizarea de activitati comune in parteneriat cu elevi de la liceele tecucene. Organizarea de serbari si spectacole cu ocazia sarbatorilor de iarna,prezentarea lor si in afara scolii (casa de cultura, alte scoli si Primaria Tecuci). Prezentarea in scoala de spectacole organizate de alte scoli. |
Prof.religie
Prof. Prof.Totolici Rusu Saftica
Prof Prof. Totolici Rusu Saftica Inv.educ.CojocaruZ Prof. Totolici Rusu Saftica..
|
Desfăşurarea a 95% din activităţile planificate
Desfăşurarea a 95% din activităţile planificate |
Lunar
in vacante si duminica semestrial
conf.planificarii
lunar
24.12.2018 sarbatorile de Craciun
|
CAP.VI ACTIVITATEA AD-TIVA,CONTABILA SI DE SECRETARIAT
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
INDICATORI PERFORMANŢĂ |
TERMEN |
1. |
Buna desfasurare a activitatii, respectarea normelor legale in vigoare. |
Intocmirea documentelor, circuitul documentelor si pastrarea lor conform legislatiei in vigoare. Efectuarea controlului financiar preventiv, efectuarea lucrarilor si intocmirea documentelor de contabilitate conform legislatiei in vigoare, buna gestionare a patrimoniului scolii, a surselor financiare. |
Secretara
Contabil Vlad M.
|
Existenţa documentelor conform legislaţiei în vigoare |
Permanent
Permanent |
CAP .VII CONDUCEREA EFICIENTA SI OPERATIVA A INSTITUTIEI
Nr.crt. |
OBIECTIVE |
MASURI SI ACTIUNI |
RESPONSABIL |
INDICATORI PERFORMANŢĂ |
TERMEN |
1. |
Conducerea eficienta si operativa a institutiei |
Repartizarea sarcinilor(delegarea de competente)pe membri ai consiliului de administratie si sefi de compartiment.
Planificarea activitatilor consiliului de administratie
Elaborarea unui plan de munca ancorat in realitatea scolii cu respectarea legislatiei in vigoare.
Control operativ curent ,insotit de decizii adecvate |
Director prof.Iacob Ion
Director prof.Iacob Ion
Director prof.Iacob Ion Lider FSLI prof Mihalache V..
Director prof.Iacob I si Cons.de admins. |
Conform standardelor ARACIP
Conform standardelor ARACIP |
15.10.2018
15.10.2018
15.10.2018 Permanent |
DIRECTOR,
PROF.IACOB ION