Liceul Teoretic Olteni
Olteni, Teleorman

Comisia CEAC

LICEUL TEORETIC

COM. OLTENI

JUD. TELEORMAN

NR 2178/10.10.2018

 

 

Raport anual de evaluare internă a calităţii educaţiei pentru anul scolar 2017/2018

 

                                                        

 

Raport pentru anul şcolar 2017/2018, finalizat la data de 10.10.2018 de către CEAC, având următoarea componenţă:

 

  1. Profesor Comanescu Cristiana – Coordonator CEAC
  2. Profesor Dinca Madalina- Membru
  3. Profesor Dumitrascu Viorel-Membru
  4. Reprez. Consiliul Local- Matei George
  5. Marinescu Andreea - Reprezentan al Consiliuliu Elevilor
  6. Magearu Alina- Reprezentant al Consiliului Parintilor
  7. Morus Mihaela- Reprezentant al sindicatului

 

PARTEA I. INFORMATII GENERALE

 

NOTA:

Informaţiile din această primă parte, chiar dacă nu se referă direct la calitatea serviciilor educaţionale, sunt relevante pentru beneficiarii direcţi şi indirecţi şi le pot orienta opţiunile pentru o unitate şcolară sau alta, pentru un profil de pregătire sau pentru o anumită specializare.

 

A) DATE DE IDENTIFICARE:

 

Denumirea unităţii de învăţământ : Liceul Teoretic Olteni

 

 

Unitate de învăţământ   din sistemul de stat

 

Localitate / judeţ: Olteni/ Teleorman

 

Adresa :Comuna Olteni , Strada Marin Preda , nr.20 , judet Teleorman

 

Cod poştal:147230

Telefon – fax (incluzând prefixul de zonă):0247432110/0247432110

 

E - mail: liceultereticolteni18@yahoo.com

 

Niveluri de învăţământ – Prescolar, primar , gimnazial, Liceal, profil teoretic, specializarile filologie si stiintele naturii

 

 

 

 

Unitatea de învăţământ a înaintat Raport anual de evaluare internă la ARACIP în anul/anii 2016-2017

 

 

B) INFORMAŢII PRIVIND EFECTIVELE DE ELEVI la începutul anului şcolar:

   

Nivel de învăţământ

 

Număr de clase/ grupe

Număr de elevi / copii / adulţi:

Forma

de învăţământ

Limba de predare

Preşcolar

 

5

86

zi

Limba romana

Primar,

din care

pregatitoare

2

35

zi

Limba romana

clsI

2

31

zi

Limba romana

cl. a –II-a

2

44

zi

Limba romana

cl. a –III-a

2

38

zi

Limba romana

cl. a –IV-a

2

36

zi

Limba romana

Total

10

184

 

 

Secundar inferior

Gimnaziu

din care

cl. a –V-a

2

       31

zi

Limba romana

cl. a –VI-a

2

33

zi

Limba romana

cl. a –VII-a

2

36

zi

Limba romana

cl. a –VIII-a

2

23

zi

Limba romana

Total

8

123

 

 

Liceal,

(ciclul inferior)

din care

cl. a –IX-a

2

50

zi

Limba Romana

cl. a –X-a

2

57

zi

Limba Romana

Total

4

107

 

 

SAM

cl. a –IX-a

 

 

zi

 

cl. a –X-a

 

 

zi

 

Total

 

 

 

 

An de completare

 

 

 

 

 

Liceal

(ciclul superior)

cl. a –XI-a

2

51

zi

Limba Romana

cl. a –XII-a

3

60

zi

Limba Romana

cl. a –XIII-a

 

 

 

 

Total

6

111

 

 

Postliceal,

din care

 

Maiştri,

din care

an I

 

 

 

 

an II

 

 

 

 

an III

 

 

 

 

Total

 

 

 

 

Postliceal,

din care

an I

 

 

 

 

an II

 

 

 

 

an III

 

 

 

 

Total

 

 

 

 

 

 

Distribuţia efectivelor de elevi, din anul şcolar curent, în funcţie de filieră, profil / domeniu, specializare / calificare profesională:

 

 

   

Nivel de învăţământ

 

Număr de clase/ grupe

Număr de elevi / copii / adulţi:

Forma

de învăţământ

Limba de predare

Preşcolar

 

5

80

ZI

LIMBA ROMANA

Primar,

din care

pregatitoare

2

36

ZI

LIMBA ROMANA

clsI

2

35

ZI

LIMBA ROMANA

cl. a –II-a

2

36

ZI

LIMBA ROMANA

cl. a –III-a

2

37

ZI

LIMBA ROMANA

cl. a –IV-a

2

37

ZI

LIMBA ROMANA

Total

10

171

 

 

Secundar inferior

Gimnaziu

din care

cl. a –V-a

2

       33

ZI

LIMBA ROMANA

cl. a –VI-a

2

34

ZI

LIMBA ROMANA

cl. a –VII-a

2

27

ZI

LIMBA ROMANA

cl. a –VIII-a

2

34

ZI

LIMBA ROMANA

Total

8

128

 

 

 

 

 

 

Nr. Crt.

Nivel

Filieră

Profil / Domeniu

Specializare / Calificare profesională

Număr clase

Număr elevi

1.

Liceal

Teoretica

Real

Stiinte ale naturii

a-IX-a

1

       20

Uman

Filologie

a-IX-a

1

   22

 

Total

 

A Ix-a

2

   42

Teoretica

 

 

Uman

Filologie

a-X-a

1

   21

 

 

 

Real

Stiintele-naturii

a x-a

1

     24

 

 

 

 

 

 

Total

 

A X-a

2

     45

Teoretica

 

 

Uman

Filologie

a XI-a

1

     28

 

Teoretica

Real

Stiinte ale naturii

a XI-a

1

       23

 

Uman

Filologie

a XII-a

1

     25

 

 

 

Real

Stiintele-naturii

A XI-a

1

     19

2.Total

 

Teoretica

Liceu

 

 

8

 

C) INFORMAŢII PRIVIND RESURSELE UMANE

 

C.1.Personalul de conducere:

 

Director

(numele şi prenumele)

Calificarea

 

Gradul didactic

Vechime la catedră

Documentul de numire

în funcţie

Modalitatea numirii pe funcţie

Unitatea de învăţământ la care are norma de bază

Unitatea de învăţământ la care este titular (dacă e cazul)

Observaţii - dacă este cazul

 

(directorul este cadru didactic cu studii în străinătate echivalate / neechivalate în România)

 

Ologeanu Ionela Florentina

Prof. lb. franceza

II

9

Decizie

nr.2120 din 01.09.2017

Delegatie

Liceul Teoretic Olteni

Scoala Gimnaziala nr.1 Lunca

 

Director adjunct

(numele şi prenumele)

Ioan Roxana Claudia

Prof. Lb. engleza

II

8

Decezia Nr,1612 din 22.08.2017

Delegatie

Liceul Teoretic Olteni

Scoala Gimnaziala nr 1 Olteni ( structura Liceului Teoretic Olteni)

 

 

………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C.2.Personalul didactic:

 

Număr total de cadre didactice

Număr de norme didactice întregi / posturi

 

Număr de cadre didactice cu norma de bază în unitatea de învăţământ/ procent din număr de persoane / norme întregi, după caz

 

Număr de titulari/procent din număr de norme întregi / posturi

 

Număr de cadre calificate / procent din număr de cadre didactice

 

Modalitatea angajării pe post*

(titularizare, detaşare, suplinire, transfer;exprimare numerică şi procentuală)

Observaţii - dacă este cazul

 

(personal didactic cu studii în străinătate echivalate/neechivalate în România)

 

47

34/45,17

43/ 91,49%

34/ 72, 34 %

47/4/ 100%

33-titulari, 1-detasati si 11suplinitori

0%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Notă :

1. Pentru personalul didactic din unităţile de învăţământ de stat se va face referire la modalitatea angajării pe post în conformitate cu Legea nr.84/1995, şi cu Legea nr.128/1997

2. Pentru personalul didactic din unităţile de învăţământ particulare se va face referire la modalitatea angajării pe post în conformitate cu Legea nr.84/1995, cu Legea nr.128/1997, O.MEdC 5656/2004, precum şi cu precitările MEdCT nr.34536/18.06.2008

 

Distribuţia pe grade didactice a personalului didactic angajat:

 

Număr personal didactic calificat:

Număr personal didactic Necalificat

Cu doctorat

Cu gradul I

Cu gradul II

Cu Definitivat

Fără definitivat

 

   0

23

7

11

6

0

 

 

 

 

 

 

 

C.3.Personalul didactic auxiliar- număr pe categorii:

 

Categorie de personal

Număr de persoane încadrate

Număr de norme pentru fiecare categorie de personal

                                 Numărul de personal este:

sub normativele privind încadrarea categoriei respective de personal

 

la nivelul normativelor privind încadrarea categoriei respective de personal

 

peste normativele privind încadrarea categoriei respective de personal

 

Administrator financiar

1

1,5

 

1,5

 

Secretar

1

1

 

1

 

Bibliotecar

0

1

 

1

 

Operator baza de date

1

1

 

1

 

 

 

C.4.Personalul nedidactic (număr pe categorii):

 

Categorie de personal

Număr de persoane încadrate

Număr de norme pentru fiecare categorie de personal

                                 Numărul de personal este:

sub normativele privind încadrarea categoriei respective de personal

la nivelul normativelor privind încadrarea categoriei respective de personal

 

peste normativele privind încadrarea categoriei respective de personal

Ingrijitor

3

4

Sub normativ

 

 

Muncitor calificat

1

1

 

1

 

 

 

 

 

D) INFORMAŢII PRIVIND SPAŢIILE ŞCOLARE

Liceul

Nr.

crt.

Tipul de spaţiu

Număr

spaţii

Suprafaţă (mp)

1.

Săli de clasă /grupă

3

108

2.

Cabinete*

5

210

3.

Laboratoare*

5

253

4.

Arhiva

1

18

5.

Sală şi / sau teren de educaţie fizică şi sport*

1

300

6.

Spaţii de joacă *

 

 

 

Gradinita cu PN nr 1 Olteni

 

Nr.

crt.

Tipul de spaţiu

Număr

spaţii

Suprafaţă (mp)

1.

Săli de clasă /grupă

3

87mp

2.

Cabinete*

-

 

3.

Laboratoare*

-

 

4.

Arhiva

-

-

5.

Sală şi / sau teren de educaţie fizică şi sport*

-

-

6.

Spaţii de joacă *

-

-

 

 

 

 

 

 

Nr.

crt.

Tipul de spaţiu

Număr

spaţii

Suprafaţă (mp)

1.

Săli de clasă /grupă

                           5

248,85mp

2.

Cabinete*

-

-

3.

Laboratoare*

-

-

4.

Arhiva

1

6mp

5.

Biblioteca

 

22,4mp

6.

Sală şi / sau teren de educaţie fizică şi sport*

-

-

7

Spaţii de joacă *

-

-

 

Scoala Gimnaziala nr.1 Olteni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gradinita cu PN nr.2 Perii Brosteni

1.

Săli de clasă /grupă

2

39

2.

Cabinete*

-

 

3.

Laboratoare*

-

 

4.

Arhiva

-

 

5.

Sală şi / sau teren de educaţie fizică şi sport*

-

 

6.

Spaţii de joacă *

 

 

 

 

 

 

Scoala Gimnaziala nr. Perii Brosteni

 

Nr.

crt.

Tipul de spaţiu

Număr

spaţii

Suprafaţă (mp)

1.

Săli de clasă /grupă

5

310,05 mp

2.

Cabinete*

-

-

3.

Laboratoare*

1

22,4 mp

4.

Arhiva

-

-

5.

Sală şi / sau teren de educaţie fizică şi sport*

-

98 mp

6.

Spaţii de joacă *

-

 

 

* DACĂ ESTE CAZUL

 

Unitatea funcţionează cu un număr de 1 schimburi, durata orei de curs/ activităţilor didactice fiind de 50 de minute, iar a pauzelor/ activităţilor recreative fiind de 10 minute.

 

E) INFORMAŢII PRIVIND SPAŢIILE AUXILIARE

 

Nr.

crt.

Tipul de spaţiu

Număr

spaţii

Suprafaţă (mp)

1.

Bibliotecă şcolară / centru de informare şi documentare

3

28mp/ 22,4mp 22,4 mp/

2.

Sală pentru

servit masa*

 

 

3.

Dormitor *

 

 

4.

Bucătărie *

 

 

5.

Spălătorie *

 

 

6.

Spaţii sanitare*

 

 

7.

Spaţii depozitare materiale didactice

2

30

 

* DACĂ ESTE CAZUL

 

D)  INFORMAŢII PRIVIND SPAŢIILE ADMINISTRATIVE

 

Nr.

crt.

Tipul de spaţiu

Număr

spaţii

Suprafaţă (mp)

1.

Secretariat/ contabilitate

1

20

2.

Spaţiu destinat echipei manageriale

1/1

15/ 11mp

3.

Contabilitate *

-

 

4.

Casierie   *

-

 

5.

Birou administraţie*

-

 

 

 

 

 

 

 

 

F) CURRICULUM

 

Curriculum utilizat de unitatea de învăţământ este cel naţional / alternativ aprobat prin OMECIcu numărul 3410 din data 16.03.2009 (se va menţiona pentru fiecare nivel, filieră*, profil / domeniu*, specializare / calificare profesională* în parte)

 

DACĂ ESTE CAZUL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAEI – Partea a II-a

 

 

DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII REALIZATE

 

 

 

Nr.

crt

Activităţi

Tipul de activitate[1]

Obiective

Termene

Responsabilităţi

Indicatori de realizare

1

 

OPTIMIZA

REA

COMPO

NENTE

LOR

 

Evaluarea activitatilor

Elaborarea raportului anual de analiză care vizează activitata tuturor compartimentelor, din anul şcolar anterior

Septembrie 2017 Octombrie 2018

Presedintii comisiilor metodice

Directirul

Presedinte CEAC

Rapoartele comisiilor metodice, dosarele comisiilor metodice

Raportul anual al directorului

Comentarii:

  • Realizat în proporţie de 100%
  • Ce am învăţat din realizare . Colaborarea dintre direcor, sefii comisiilor metodice si cadrele didactice conduce la eficienta actului educativ. Asumarea responsabilitatilor in cadrul comisiilor de lucru, informarea si colaborarea sunt necesare in atingerea obiectivelor

2

III. CURRICU

LUM

 

Informare,

implementare si verificare

 

Obiective

a)Informarea şi discutarea cu privite la noile documente postate pe site-ul http://www.edu.ro şi în consiliile profesorale şi şedinţele de catedră;

b) Verificarea şi aplicarea planurilor cadru pentru anul şcolar 2017/2018;

. Elaborarea proiectului de încadrare pentru anul şcolar 2017 – 2018.

Permanent

Septembrie 2017-iunie 2018

Responsabilităţi:

Directorul

Consiliul pentru

Curriculum

Şefii de comisii metodice

Indicatori de realizare:

Portofoliile profesorilor si dirigintilor

Dosarele sefilor de comisii metodice

Planurile manageriale

 

Comentarii:

  • Realizat în proporţie de 100%
  • Ce am învăţat din realizare . Discutiile in cadrul sedintelor consiliului profesoral, in cadrul comisiilor metodice sunt necesare in indrumarea proiectarilor didactice si au un caracter pozitiv in actul educational. Prezenta la consfatuiri si cercuri pedagogice, precum si alte schimburi de experientacum ar fi participarea la cursuri de perfectionare, participarea si implementarea de proroiecte educative au dus la realizarea obiectivelor propuse.


[1] Vezi explicaţie în