ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 CHISELET
Chiselet, Calarasi
Informaţii utile
RAPORT STAT FUNCTII FEBRUARIE 2018
STAT FUNCȚII
Capitol bugetar / Sursă de finanţare | Nivel de învățământ | Funcţia | Funcţia de conducere | Studii | Grad Didactic | Vech. învăţământ | Clasă | Coeficient Legea 153 | Fc. de bază | Normă calcul | Normă de bază | Normă degrevare | Normă did. PCO | Număr ore PCO | Număr ore PCO | Sal. grilă |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad I | peste 25 | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 3613 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad I | peste 25 | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 15 | 15 | 3497 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad I | peste 25 | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 15 | 15 | 3497 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad I | >=15 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 12 | 12 | 3128 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | Director (şcoală sau liceu) | S | Grad II | >=15 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 4369 |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad II | >=15 si | 0 | 0 | Da | 0 | 0 | 0 | 72 | 12 | 12 | 2776 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad II | >=15 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 7 | 7 | 2539 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad II | >=20 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 4 | 4 | 2700 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad II | >=15 si | 0 | 0 | Nu | 0 | 0 | 0 | 72 | 31 | 31 | 2612 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Grad II | >=15 si | 0 | 0 | Nu | 0 | 0 | 0 | 72 | 28 | 28 | 2612 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Secretar instituţie unitate de învăţământ debutant | S | 0 | 1,58 | Da | 0,5 | 0,5 | 0 | 0 | 2291 | |||||
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Primar | Profesor pentru învățământ primar | S | Definitiv | >=20 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 2756 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Primar | Învăţător | M | Grad I | peste 25 | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 3045 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Primar | Profesor | S | Grad I | >=20 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 2 | 2 | 3365 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Primar | Învăţător | M | Definitiv | peste 25 | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 2524 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Primar | Profesor | S | Grad I | >=15 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 3159 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Preşcolar | Educatoare | M | Grad I | peste 25 | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 3045 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | M | Fără pregătire | ----- | 0 | 0 | Nu | 0 | 0 | 0 | 72 | 15 | 15 | 1658 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Preşcolar | Educatoare | M | Definitiv | peste 25 | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 2330 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Primar | Profesor | S | Grad II | >=10 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 2513 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Preşcolar | Profesor pentru învățământ preșcolar | S | Definitiv | >=15 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 2552 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Administrator financiar grad I | S | 0 | 0 | Da | 0,25 | 0,25 | 0 | 0 | 2887 | |||||
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Muncitor I | M | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 0 | 1947 | |||||
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Preşcolar | Îngrijitor I | M | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 0 | 1829 | |||||
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Preşcolar | Îngrijitor I | M | 0 | 0 | Da | 0,5 | 0,5 | 0 | 0 | 961 | |||||
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | SSD | Grad I | peste 25 | 0 | 0 | Nu | 0 | 0 | 0 | 72 | 12 | 12 | 3319 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Primar | Institutor | SSD | Definitiv | >=10 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 2119 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Debutant | >=5 si | 0 | 0 | Da | 0,66 | 0,66 | 0 | 72 | 0 | 0 | 2453 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Bibliotecar II | M | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 0 | 1781 | |||||
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Îngrijitor II | M | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 0 | 1470 | |||||
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | SSD | Definitiv | >=20 si | 0 | 1,69 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 7 | 7 | 3054 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Debutant | >=1 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 0 | 0 | 2045 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Definitiv | >=15 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 6 | 6 | 2484 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Preşcolar | Învăţător | M | Debutant | >=5 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 92 | 0 | 0 | 1942 | |
65.02 - Buget local (Consiliul local) | Gimnazial | Profesor | S | Definitiv | >=10 si | 0 | 0 | Da | 1 | 1 | 0 | 72 | 6 | 6 | 2459 | |
27,91 | 27,91 | 0 | 2036 | 172 | 172 | 91331 |
ROFUIP 5079/2016
PREZENTARE BUGET ANUL 2016
TOTAL CHELTUIELI (FUNCȚIONARE+DEZVOLTARE)-1.248.000LEI
TITLUL I: CHELTUIELI DE PERSONAL-1.122.000LEI
CHELTUIELI SALARII DE BAZĂ-897.000LEI
TITLUL II:BUNURI ȘI SERVICII-126.000LEI
ÎNCĂLZIT, ILUMINAT -9.000LEI
INFORMARE DE LA INSPECTORATUL SITUAȚIILOR DE URGENȚĂ CĂLĂRAȘI-(ISU) ASTĂZI 22.01.2016
ÎN CAZUL SITUAȚIILOR DE URGENȚĂ: INUNDAȚII, FOC, CALAMITĂȚI PUTEȚI APELA NUMERELE DE URGENȚĂ 112; 981 SAU 982
VĂ MULȚUMIM.
Priorităţi ale educaţiei pentru anul şcolar 2014-2015 - Învăţământ preuniversitar
1. Creșterea participării școlare prin:
- Asigurarea accesului la educație pentru toți copii și tinerii, la toate nivelurile sistemului de învățământ preuniversitar
- Planuri de acțiune cu activități concrete pentru sprijinirea elevilor aflați în dificultate, în vederea asigurării succesului școlar
- Acțiuni de creștere a motivației elevilor pentru a se implica în procesul de învățare, diminuarea absenteismului și măsuri active de prevenire a abandonului școlar și a părăsirii timpurii a mediului educațional instituționalizat
- Planuri de acțiune coerente cuprinzând activități specifice de consiliere și orientare școlară și profesională, personalizate, la nivelul județului/al fiecărei unități de învățământ
2. Asigurarea procesului instructiv-educativ
- Parcurgerea integrală a programei școlare, în vederea atingerii standardelor naționale și a susținerii cu succes de către elevi a examenelor naționale
- Tratarea diferențiată și individualizarea predării – învățării – evaluării astfel încât să se asigure progresul școlar al tuturor elevilor
- Evaluarea continuă a elevilor și aplicarea evaluării cu scopul orientării și optimizării procesului de învățare
- Focusarea activității de inspecție școlară pe asigurarea calității în predare – învățare - evaluare
3. Dezvoltarea, prin formare continuă, a competențelor profesionale deținute de cadrele didactice
- Diagnoza nevoii de formare a cadrelor didactice în specialitate, argumentată de concluziile inspecției școlare
- Activități specifice menite să contribuie la dezvoltarea competențelor de elaborare și evaluare a tipurilor de itemi propuși la probele de la examenele naționale
PLAN DE MĂSURI
PENTRU ÎMBUNᾸTᾸȚIREA PERFORMANŢELOR ŞCOLARE ALE ELEVILOR
COMISIA METODICᾸ ,,MATEMATICᾸ ŞI ŞTIINȚE”
Anul şcolar 2017 - 2018
NR. CRT. |
OBIECTIVE EDUCAȚIONALE - ACȚIUNI PENTRU REALIZARE |
INDICATORI DE EVALUARE |
RESPONSABILI |
TERMEN |
1 |
Urmărirea progresului şcolar al elevilor - realizarea unor analize comparative: - note testare iniţială - medie semestrială/ medie anuală; - medie semestrul I- medie sem. I |
Analize comparative Fişe de progres |
Profesorii de specialitate |
Pe tot parcursul anului şcolar |
2 |
Motivarea elevilor pentru implicarea lor în procesul învăţării prin desfăşurarea unor activităţi didactice complexe care să stimuleze interesul pentru învăţare - asigurarea unui cadru propice învăţării; - proiectarea şi desfăşurarea unor lecţii cȃt mai atractive ȋn care elevii sӑ fie implicaṭi ȋn mod activ ṣi continuu; - folosirea unui sistem echitabil de recompense; -proiectarea şi desfăşurarea unor lecţii cȃt mai atractive ȋn care elevii sӑ fie implicaṭi ȋn mod activ ṣi continuu (folosirea cu precǎdere a metodelor activ-participative); -încurajarea permanentă a elevilor care au rezultate slabe sau mediocre pentru orice progres realizat, ȋn scopul creșterii ȋncrederii ȋn forṭele proprii și a stimei de sine. |
Fişe de lucru Proiecte ale unitǎţlor de ȋnvǎţare, unitǎţlor de conţinut Portofoliile elevilor |
Profesorii de specialitate |
Pe tot parcursul anului şcolar |
3 |
Introducerea în demersul didactic a unor abordări interdisciplinare -integrarea eficientă în lecţie a unor materiale şi mijloace didactice stimula-tive şi cu caracter formativ cât mai cuprinzător; -creşterea caracterului aplicativ al conţinuturilor ştiinţifice în viaţa de zi cu zi. |
Proiecte didactice Fişe de lucru
|
Profesorii de specialitate
|
Pe tot parcursul anului şcolar |
4 |
Parcurgerea integrală a programelor şcolare
|
Caietele elevilor Portofoliul cadrului didactic Condica de prezenţă a cadrelor didactice |
Profesorii de specialitate |
Pe tot parcursul anului şcolar |
5
|
Tratarea diferenţiată şi individualizarea predării - învățării -evaluării astfel încât să se asigure progresul şcolar al tuturor elevilor - elaborarea unor fişe de lucru individuale specifice categoriilor la care elevul prezintă lacune; -aprofundarea acelor puncte slabe la care elevii au făcut dovada slabei pregătiri; -reactualizarea cunoştinţelor deficitare ori de câte ori este necesar; -organizarea activităţii de învăţare pe grupe de elevi, în funcţie de valenţele educative, de posibilităţile intelectuale diferite ale elevilor, de nivelul de cunoştinţe al elevilor; - ierarhizarea şi diferenţierea sarcinilor didactice; -realizarea de activităţi diferenţiate pe grupe şi folosirea fişelor de lucru diferenţiate pentru a facilita progresul fiecărui elev ; -diferențierea temelor, în funcție de resursele umane ale clasei; -gestionarea optimă a timpului destinat activităților de învățare; - monitorizarea nivelului de pregătire al elevilor; -evaluarea conţinuă şi periodică a elevilor. |
Fişe de lucru Proiecte ale unitǎţlor de ȋnvǎţare, unitǎţlor de conţinut Portofoliile elevilor Programul de pregătire suplimentară Tabele de evaluare formativă
|
Profesorii de specialitate
|
Pe tot parcursul anului şcolar
|
6
|
Asigurarea unei bune colaborări cu familia -organizarea unor lectorate cu părinţii; -informarea părinţilor despre rezultatele testelor iniţiale şi traseul remedial care se impune pentru fiecare elev; -implicarea părinţilor în procesul de învăţare prin informări eficiente a acestora cu privire la progresul/regresul elevilor, la calitatea temelor efectuate de elevi, la modul ȋn care se implicǎ ȋn rezolvarea sarcinilor de lucru, participarea elevilor la ore etc. |
Observaţii în caietele elevilor Procese verbale de la şedinţele cu părinţii Înştiinţǎri, mesaje, note informative către părinţi, convocator, minute |
Profesorii de specialitate Profesorii diriginţi
|
Periodic, conform graficului ședintelor cu părinții
|
7 |
Împărtăşirea experienţei pozitive prin care se pot obţine rezultate bune în munca la clasă
|
Lecţii deschise Interasistenţe Mese rotunde |
Profesorii disciplinelor responsabilul comisiei metodice |
Conform graficului de activităţi ale comisiei metodice |
8
|
Activităţi de monitorizare a frecvenţei elevilor atât la orele de curs, cât şi la orele de pregătire suplimentară
|
Cataloagele claselor, prezenţa la orele de pregǎtire |
Profesorii de specialitate Profesorii diriginţi |
Pe tot parcursul anului şcolar |