Scoala Gimnaziala "Corneliu Miclosi" Covasint
Covasant, Arad
Informaţii utile
Școala Gimnazială ,,Corneliu Miclosi”Covăsânț
Com. Covăsânț, Str. Corneliu Micloși nr. 28 Jud. Arad
Tel/fax 0257 385106
Nr.714 din 14.10.2019
ANUNȚ
CONCURS PENTRU OCUPARE POSTULUI VACANT
ADMINISTRATOR FINANCIAR 0,25 NORMĂ
Având în vedere:
-Art.30 din Legea nr.53/2003, privind Codul Muncii, cu modifcările și completăril ulterioare;
-H.G. nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare planului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
-H.G. 1027/2014 pentru modificarea și completarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea guvernului nr.286/2011
-Art.91 din Legea Educației Naționale nr.1/2011
-Ordonanța de urgență nr.77 din 26.06.2013
Școala Gimnazială ,,Corneliu Miclosi”Covăsânț PJ, jud. Arad organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de administrator financiar (contabil)- pe perioadă nedeterminată în data de 07.11.2019 conform calendarului afișat.
1.POSTUL CONTRACTUAL VACANT ADMINISTRATOR FINANCIAR, pe perioadă nedeterminată.
Studii –superioare economice și disponibilitate la program de lucru flexibil
I.DOCUMENTE DE ÎNSCRIERE:
1.Cerere de înscriere
2.Copia actului de identitate
3.Copii ale actelor de studii (diplomă de bacalaureat, diplomă licență, atestate)
4.Copia certificatului de naștere
5.Copia certificatului de căsătorie (dacă e cazul)
6.Hotărârea judecătorească pentru schimbarea numelui (unde este cazul)
7.Copia carnetului de muncă/ Raport salariat REVISAL
8.Cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale
9.Adeverință care să ateste starea de sănătate (de la medicul de familie)
10.Curriculum vitae –model European însoțit de documente justificative
Copiile solicitate vor fi însoțite de documentele în original pentru conformitate cu originalul
II.PROCEDURA DE SELECȚIE
PROCEDURA DE SELECȚIE
a). selecţia dosarelor
b). proba scrisă
c). interviul
III.GRAFICUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI ȘI DISPOZIȚII FINALE
Etapa de concurs |
Data / perioada |
Observaţii |
Publicarea anunţului |
16.10.2019 |
|
Înscrierea |
21.10.2019-01.11.2019 |
|
Evaluarea dosarelor |
06.11.2019 |
|
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor |
06.11.2019, ora 10:00 |
|
Depunerea contestatiilor in urma evaluarii dosarelor |
06.11.2019 ora 10:00-12:00 |
|
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor evaluarii dosarelor |
06.2019, ora 14 |
|
Proba scrisă
|
07.11.2019,ora 9:00, 1 oră
|
|
Interviul |
07.11.2019,ora 10:00, 1 oră
|
|
Afişarea rezultatelor |
07.11.2019,ora 12:00 |
|
Depunerea contestaţiilor
|
07.11.2019,ora12:30-13:00 |
|
Afişarea rezultatelor finale |
07.11.2019, ora 14:00 |
|
Dosarele de înscriere la concurs se depun la secretariatul Școlii Gimnaziale ,,Corneliu Miclosi” Covăsânț în perioada 21 octombrie-1 noiembrie 2019 .
Informațiile suplimentare se pot obține în zilele lucrătoare, telefonic la nr. 0257/385106 sau personal la secretariatul școlii.
Concursul se va desfășura la sediul Școlii Gimnaziale ,,Corneliu Miclosi”Covăsânț, jud. Arad .
Candidații pot contesta numai propriile lucrări
Director, Secretar,
Prof. Ștefu Ana-Maria Olar Simona
Școala Gimnazială ,,Corneliu Micloși”Covăsânț
Com. Covasânt , Str. Corneliu Micloși Nr. 28
Tel/fax 0257 385106
Nr. înregistrare: 513/05.07.2019
Școala Gimnazială ,,Corneliu Micloși”Covăsânț organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de îngrijitor pe perioadă nedeterminată, în 13-14 .08.2019
ANUNŢ
Având în vedere:
- Art.30 din Legea nr. 53/2003, privind Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
- H.G. 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin Hotararea guvernului nr. 286/2011
- Art. 91 din Legea Educaţiei Naţionale nr 1/2011
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale conform art.3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotarârea Guvernului nr.286/2011 cu mofificările și completarile ulterioare
- Au cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul in România;
- Cunosc limba română scris și vorbit;
- Au vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- Au capacitate deplină de exercițiu
- Au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberata de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- Indeplinec condițiile de studii si, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- Nu au fost condamnatați definitiv pentru săvârșirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intenție, care i-ar face incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
- DOCUMENTE DE ÎNSCRIERE
1.Cerere de înscriere adresată conducătorului unității organizatoare
2.Copia actului de identitate
3.Copii ale actelor de studii
4.Copia certificatului de naştere
5.Copia certificatului de căsătorie (dacă e cazul)
6.Hotărâre judecătorească pentru schimbarea numelui (unde este cazul)
7.Copia carnetului de muncă / Raport salariat REVISAL
8.Cazier judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale (in cazul in care candidatul, care a depus la inscriere declaratie pe proprie raspundere, este declarat admis la selectia dosarelor, are obligația de a completa dosarul cu cazierul judiciar pana cel tarziu la data concursului)
9. Adeverință care să ateste starea de sănătate (de la medicul de familie)
10. Curriculum vitae
CERINTELE POSTULUI:
- Studii generale sau studii medii
- Abilitati de relationare-comunicare cu intreg personalul unitatii de invatamant
- Abilitati pentru munca in echipa
- Capacitate de a interactiona cu copii
- Disponibilitate pentru program flexibil
- Raspunde de starea de curatenie si igiena in sectorul repartizat
- Să știe sa foloseasca ustensilele de lucru precum si produsele de curatenie
- Cunostinte de legislatie specifica locului de munca
- Cunostinte in domeniul sanatatii si Securitatii in Munca si PSI
- Abilități de întreținere a spațiilor școlare interioare și exterioare
BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE INGRIJITOR
1.Ordin nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei, cu modificarile si completarile ulterioare.
2.Legea nr 333/2003 republicată, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor cu completările şi modificările ulterioare.
3. Legea 319 din 14.07.2006 a securității și sănătății in muncă, cu modificarile si completarile ulterioare
4. Legea 307/2006 , republicată, privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica pentru concursul de îngrijitor:
Reguli de efectuare a curățeniei în instituția de învățământ;
Noțiuni fundamentale de igienă;
Noțiuni Securitate și sănătate în muncă și PSI.
Graficul de desfăşurare a concursului şi dispoziţii finale:
Dosarele de înscriere la concurs se depun la secretariatul conform graficului.
Informaţiile suplimentare se pot obţine în zilele lucrătoare, telefonic la nr. 0257/385106 sau personal la secretariatul şcolii.
Concursul se va desfăşura la sediul Școlii Gimnazială ,,Corneliu Micloși”Covăsânț conform graficului de mai jos :
PROCEDURA DE SELECȚIE
a). selecţia dosarelor;
b). proba scrisă
c). interviul și proba practică .
Etapa de concurs |
Data / perioada |
Observaţii |
Publicarea anunţului |
22.07.2019 |
|
Înscrierea |
30.07.2019-07.08.2019 |
|
Evaluarea dosarelor |
12.08.2019 |
|
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor |
12.08.2019, ora 10:00 |
|
Depunerea contestatiilor in urma evaluarii dosarelor |
12.08.2019 ora 10:00-12:00 |
|
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor evaluarii dosarelor |
12.08.2019, ora 14 |
|
Proba scrisă |
13.08.2019,ora 9:00, 1 oră
|
|
Afişarea rezultatelor |
13.08.2019,ora 12:00
|
|
Depunerea contestațiilor la proba scrisa |
13.08.2019,ora 12:00-13:00
|
|
Afişarea rezultatelor după contestațiile la proba scrisa |
13.08.2019,ora 14:00
|
|
Interviu si proba practică |
14.08.2019,ora 9:00
|
|
Afişarea rezultatelor la interviu si proba practică |
14.08.2019,ora 11:00 |
|
Depunerea contestaţiilor la interviu si proba practică |
14.08.2019,ora 11:00-12:00 |
|
Afişarea rezultatelor finale |
14.08.2019, ora 14:00 |
|
Candidaţii pot contesta numai propriile lucrări.
Candidatul declarat reuşit se încadrează pe perioadă nedeterminată.
DIRECTOR,
Prof. Ștefu Ana-Maria
Școala Gimnazială ,,Corneliu Miclosi”Covăsânț
Com. Covăsânț, Str. Corneliu Micloși nr. 28 Jud. Arad
Tel/fax 0257 385106
Nr.240 din 03.04.2019
ANUNȚ
CONCURS PENTRU OCUPARE POSTULUI VACANT
ADMINISTRATOR FINANCIAR 0,25 NORMĂ
Având în vedere:
-Art.30 din Legea nr.53/2003, privind Codul Muncii, cu modifcările și completăril ulterioare;
-H.G. nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare planului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
-H.G. 1027/2014 pentru modificarea și completarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea guvernului nr.286/2011
-Art.91 din Legea Educației Naționale nr.1/2011
-Ordonanța de urgență nr.77 din 26.06.2013
Școala Gimnazială ,,Corneliu Miclosi”Covăsânț PJ, jud. Arad organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de administrator financiar (contabil)- pe perioadă nedeterminată în data de 14.05.2019 conform calendarului afișat.
1.POSTUL CONTRACTUAL VACANT ADMINISTRATOR FINANCIAR, pe perioadă nedeterminată.
Studii –superioare economice și disponibilitate la program de lucru flexibil
I.DOCUMENTE DE ÎNSCRIERE:
1.Cerere de înscriere
2.Copia actului de identitate
3.Copii ale actelor de studii (diplomă de bacalaureat, diplomă licență, atestate)
4.Copia certificatului de naștere
5.Copia certificatului de căsătorie (dacă e cazul)
6.Hotărârea judecătorească pentru schimbarea numelui (unde este cazul)
7.Copia carnetului de muncă/ Raport salariat REVISAL
8.Cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale
9.Adeverință care să ateste starea de sănătate (de la medicul de familie)
10.Curriculum vitae –model European însoțit de documente justificative
Copiile solicitate vor fi însoțite de documentele în original pentru conformitate cu originalul
II.PROCEDURA DE SELECȚIE
Proba de concurs:
-data de 14.05.2019, ora 09,00 proba scrisă
-data de 14.05.2019 ora 10,00 interviu
III.GRAFICUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI ȘI DISPOZIȚII FINALE
Dosarele de înscriere la concurs se depun la secretariatul Școlii Gimnaziale ,,Corneliu Miclosi” Covăsânț în perioada 18 aprilie-7 mai 2019 .
Informațiile suplimentare se pot obține în zilele lucrătoare, telefonic la nr. 0257/385106 sau personal la secretariatul școlii.
Concursul se va desfășura la sediul Școlii Gimnaziale ,,Corneliu Miclosi”Covăsânț, jud. Arad .
Candidații pot contesta numai propriile lucrări.
Director, Secretar,
Prof. Ștefu Ana-Maria Olar Simona
Bibliografia:
- LEGEA Educaţiei Naţionale nr. 1 / 2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare - republicat;
- LEGEA nr. 82/ 1991 Legea contabilităţii (republicată);
- Legea 500/2002-privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. 500/2011-Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor;
-Legea 273/29.06.2006-privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul Ministrului Finanţelor Publice 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordinul Ministrului Finanţelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, publicat în M.OF. 37/2003, cu modificări şi completări;
- Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv modificată şi completată de Legea 234/2010
- Ordinul nr. 923 din 11 iulie 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
-H.G. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe;
- OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate;
- ORDIN nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
- LEGEA nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice;
- HOTĂRÂRE nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
- ORDIN nr. 2634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;
- LEGEA 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
- ORDONANŢA de urgență nr. 91/2017 pentru modificarea și completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
- LEGEA nr. 118 / 2010 privind unele măsuri necesare în vederea restabilirii echilibrului bugetar;
- H.G. nr.1395/2010 privind finanţarea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, finanţate din bugetele locale, pe baza standardului de cost pe elev/preşcolar pentru anul 2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
- Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările şi completările ulterioare.
- OMFP nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare – Forexebug – modificări (OMFP nr. 2744/2017)