Scoala Gimnaziala Salatrucel
Salatrucel, Valcea

Profesorii noştri

 

CONSILIUL PROFESORAL

 

 

Învățământul preșcolar și primar

 

GRUPA/

CLASA

NUMELE ȘI PRENUMELE

GRUPA MICĂ

TUDOSE MARIA

GRUPA MARE

GHIȚULESCU ELENA

CLASA PREGĂTITOARE

UȚULETE ANCA-ELENA

CLASA I

TROCARU CORINA-ELENA

CLASA A III-A

JOICĂ MARIA-CRISTINA

CLASA A IV-A

NICHITA MARCIANA-DORINELA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Învățământul gimnazial

 

DISCIPLINA

NUMELE  ȘI PRENUMELE

LIMBA ȘI LITERATURA ROMANĂ

OPREA GHEORGHE-CEZAR

-DIRIGINTE  LA CLASA A V-A

LIMBA LATINĂ

BĂNICĂ ANA-MARIA

LIMBA ENGLEZĂ


PĂTRAȘCU IULIA-FLORIANA

-DIRIGINTE  LA CLASA A VIII-A

BĂNICĂ ANA-MARIA

LIMBA FRANCEZĂ

DUMITRU LILIANA- RODICA

-DIRIGINTE  LA CLASA A VII-A

MATEMATICĂ

SANDU ANA-MARIA

-DIRIGINTE  LA CLASA A VI-A

BIOLOGIE

GLODEANU MIHAELA

FIZICĂ

CÎRSTINA CRISTIANA

CHIMIE

CÎRSTINA CRISTIANA

MARINESCU ALEXANDRA

ISTORIE

GEANTĂ CONSTANTIN

CULTURĂ CIVICĂ

GEANTĂ CONSTANTIN

GEOGRAFIE

GIUROIU DUMITRU

MARINESCU ALEXANDRA

EDUCAȚIE RELIGIOASĂ

CÎRSTINOIU MIHAELA

EDUCAŢIE MUZICALĂ

FILIGEAN AURORA

EDUCAŢIE PLASTICĂ

FILIGEAN AURORA

EDUCAŢIE FIZICĂ

CONSTANTIN CRISTIAN

GIUROIU DUMITRU

VOICU MAGDALENA

EDUCAŢIE TEHNOLOGICĂ

PREDUȘ AURA-MARIA

OPREA GHEORGHE-CEZAR

OPŢIONAL- PRIETENUL MEU, CALCULATORUL

CÎRSTINA CRISTIANA

OPȚIONAL DE LIMBA ROMÂNĂ

BĂNICĂ ANA-MARIA

 

EXTRAS DIN ROFUIP

Consiliul profesoral
Art. 48 – (1) Consiliul profesoral al unității de învățământ este format din totalitatea cadrelor
didactice dintr-o unitate de învățământ. Președintele consiliului profesoral este directorul.
(2) Consiliul profesoral se întrunește lunar sau de câte ori este nevoie, la propunerea directorului
sau la solicitarea a minimum 1/3 dintre cadrele didactice.
19
Organisme funcționale și responsabilități ale cadrelor didactice
(3) Cadrele didactice au dreptul să participe la toate ședințele consiliilor profesorale din unitățile
de învățământ unde își desfășoară activitatea, obligația principală fiind de a participa la ședințele
consiliului profesoral din unitatea de învățământ unde, la începutul anului școlar, declară că au norma
de bază. Absența nemotivată de la ședințele la unitatea la care au declarat că au norma de bază se
consideră abatere disciplinară.
(4) Consiliul profesoral se întrunește legal în prezența a cel puțin 2/3 din numărul total al
membrilor.
(5) Hotărârile se adoptă prin vot deschis sau secret, cu cel puțin jumătate plus unu din numărul
total al membrilor consiliului profesoral și sunt obligatorii pentru personalul unității de învățământ,

precum și pentru beneficiarii primari ai educației. Modalitatea de vot se stabilește la începutul ședințe

Art. 48 – (1) Consiliul profesoral al unității de învățământ este format din totalitatea cadrelordidactice dintr-o unitate de învățământ. Președintele consiliului profesoral este directorul.(2) Consiliul profesoral se întrunește lunar sau de câte ori este nevoie, la propunerea directoruluisau la solicitarea a minimum 1/3 dintre cadrele didactice.19Organisme funcționale și responsabilități ale cadrelor didactice(3) Cadrele didactice au dreptul să participe la toate ședințele consiliilor profesorale din unitățilede învățământ unde își desfășoară activitatea, obligația principală fiind de a participa la ședințeleconsiliului profesoral din unitatea de învățământ unde, la începutul anului școlar, declară că au normade bază. Absența nemotivată de la ședințele la unitatea la care au declarat că au norma de bază seconsideră abatere disciplinară.(4) Consiliul profesoral se întrunește legal în prezența a cel puțin 2/3 din numărul total almembrilor.(5) Hotărârile se adoptă prin vot deschis sau secret, cu cel puțin jumătate plus unu din numărultotal al membrilor consiliului profesoral și sunt obligatorii pentru personalul unității de învățământ,precum și pentru beneficiarii primari ai educației. Modalitatea de vot se stabilește la începutul ședinței.

Art. 49 – Consiliul profesoral are următoarele atribuții:

a) gestionează și asigură calitatea actului didactic;

b) analizează și dezbate raportul general privind starea și calitatea învățământului din unitatea de învățământ;

c) alege, prin vot secret, membrii consiliului de administrație care provin din rândul cadrelor didactice;

d) dezbate, avizează și propune consiliului de administrație, spre aprobare, planul de dezvoltare instituțională a școlii;

e) dezbate și aprobă rapoartele de activitate, programele semestriale, planul anual de activitate, precum și eventuale completări sau modificări ale acestora;

f) aprobă componența nominală a comisiilor/catedrelor metodice din unitatea de învățământ;

g) validează raportul privind situația școlară semestrială și anuală prezentată de fiecare învățător/institutor/profesor de învățământ primar/diriginte, precum și situația școlară după încheierea sesiunii de amânări, diferențe și corigențe;

h) hotărăște asupra tipului de sancțiune disciplinară aplicată elevilor care săvârșesc abateri;

i) propune acordarea recompenselor pentru elevi și pentru personalul salariat al unității de

învățământ, conform reglementărilor în vigoare;

j) validează notele la purtare mai mici decât 7, respectiv mai mici decât 8 – în cazul unităților de învățământ cu profil pedagogic, teologic și militar –, precum și calificativele la purtare mai mici de „bine”, pentru elevii din învățământul primar;

k) validează oferta de curriculum la decizia școlii pentru anul școlar în curs;

l) propune consiliului de administrație curriculumul la decizia școlii;

m) avizează proiectul planului de școlarizare;

n) validează fișele de autoevaluare ale personalului didactic al unității de învățământ, în baza cărora se stabilește calificativul anual;

o) formulează aprecieri sintetice privind activitatea personalului didactic care solicită acordarea

gradației de merit sau a altor distincții și premii, potrivit legii, pe baza raportului de autoevaluare a activității desfășurate de acesta;

p) propune consiliului de administrație programele de formare continuă și dezvoltare profesională a cadrelor didactice;

q) propune consiliului de administrație premierea și acordarea titlului de „Profesorul anului” cadrelor didactice cu rezultate deosebite în activitatea didactică, în unitatea de învățământ;

r) dezbate și avizează Regulamentul de organizare și funcționare a unității de învățământ;

s) dezbate, la solicitarea Ministerului Educației Naționale, a inspectoratelor școlare sau din proprie inițiativă, proiecte de acte normative și/sau administrative cu caracter normativ, care reglementează activitatea instructiv-educativă, formulează propuneri de modificare sau de completare a acestora;

t) dezbate probleme legate de conținutul sau organizarea activității instructiv-educative din unitatea de învățământ; propune consiliului de administrație măsuri de optimizare a procesului didactic;

u) alege, prin vot secret, cadrele didactice membre ale Comisiei pentru evaluarea și asigurarea calității, în condițiile legii;

v) îndeplinește alte atribuții stabilite de consiliul de administrație, rezultând din legislația în vigoare și din contractele colective de muncă aplicabile;

w) propune eliberarea din funcție a directorului unității de învățământ, conform legii.

Art. 50 – Documentele consiliului profesoral sunt:

a) tematica și graficul ședințelor consiliului profesoral;

b) convocatoare ale consiliului profesoral;

c) registrul de procese-verbale al consiliului profesoral, însoțit de dosarul cu anexele proceselor verbale.