Școala Gimnazială nr. 1 Sărulești Gară
Sarulesti Gara , Calarasi

Informaţii utile

Scoala Gimnaziala nr 1 sarulesti Gara organizează, la sediul său din localitatea Sarulesti Gara , str. Constantin Brailoiu , nr.5, jud. Călărasi, concurs pentru ocuparea a  postului vacant de MUNCITOR CALIFICAT  I  CU ATRIBUTII DE FOCHIST - personal nedidactic, cu 0.5 norma, pe perioada nedeterminată.

 

        Concursul va fi organizat în perioada 11-12.12.2017 conform calendarului de mai jos.

        Dosarul de concurs va Turmătoarele documente:

a)    Cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului unităţii;

b)   Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz. Se vor prezenta şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea;

c)   Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice. Se vor prezenta şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

d)  Copia carnetului de muncă si raport salariat din Revisal conform cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

e) Cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

f) Adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

g) curriculum vitae european

h) Scrisoare de intentie

 

            Calendarul concursului:

 

1.      publicarea anunului in Monitorul Oficial: 15.11.2017

2.      depunerea dosarelor: la secretariatul şcolii, în perioada 16.11-29.11.2017, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 8:00 - 14:00;

3.      selecţia dosarelor depuse : 04.12.2017

4.      afişarea rezultatelor în urma selecţiei dosarelor depuse : 05.12.2017, ora 12:00;

5.      depunerea contestaţiilor în urma selecţiei dosarelor depuse : 05.12.2017, între orele 12:00-16:00;

6.      afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor depuse : 06.12.2017, ora 12:00;

7.      susţinerea probei practice – 11.12.2017ora 09:00;

8.      afişarea rezultatelor probei practice : 11.12.2017, ora 12:00;

9.      depunerea contestaţiilor în urma susţinerii probei practice: 11.12.2017, între orele 15:00-16:00;

10.  afişarea rezultatelor contestaţiilor în urma susţinerii probei practice – 12.12.2017, ora 09:00;

11.  susţinerea interviului: 12.12.2017.ora 11:00 ;

12.  afişarea rezultatelor în urma susţinerii interviului: 12.12.2017, ora 14:00;

13.  depunerea contestaţiilor în urma susţinerea interviului: 12.12.2017, între orele 14:00-15:00;

14.  afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor: 13.12.2017, ora 09.00 ;

 

15.  afişarea rezultatelor finale: 13.12.2017 , ora 12:00 .

 

CANDIDATUL/A DECLARAT/Ă ADMIS/Ă SE VA PREZENTA LA POST ÎN DATA DE:

 

 

CONDIŢII GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI

 

Ø      are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

Ø      cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

Ø      are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

Ø      are capacitate deplină de exerciţiu;

Ø      are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

Ø      îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

Ø      nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

 

CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:

Ø      studii  medii;

Ø      cunostinte privind normele generale de protectie si securitate in munca;

Ø      abilitati de relationare, comunicare si munca in echipa;

Ø      disponibilitate la timp de lucru prelungit;

Ø      Disponibilitate de program flexibil;

Ø      Disponibilitatea pentru munca in doua schimburi;

 

ATRIBUTII SPECIFICE POSTULUI

 

DENUMIREA POSTULUI:MUNCITOR CALIFICAT

POZIŢIA ÎN COR (numele): 7

OBIECTIVELE SPECIFICE ALE ACTIVITĂŢII DE MUNCĂ:

- activităţii de administrare , întreţinere şi reparaţii asupra patrimoniului şcolii

 Este membru de drept în comisiile :

COMPARTIMENTUL:administrativ                                   

NIVELUL POSTULUI:de execuţie

    Obiectiv general :

- asigurarea interfeţei dintre şcoală şi beneficiar

      Atribuţii şi responsabilităţi:

  1.  asigură funcţionarea şi supraveghează instalaţia de încălzire (centrala termică proprie) pe timpul iernii după un program stabilit de administratorul şcolii;
  2. întocmeste zilnic la încheierea programului proces verbal in care specifica orele de functionare a centralei, eventualele probleme apărute in functionare si-l prezintă administratorului de patrimoniu
  3. urmăreste buna functionare a instalatiei solare de încălzire a apei calde menajere si informează imediat administratorul de patrimoniu despre eventualele deficiente.
  4. Efectuează operatia de golire a instalatiei de încălzire – la încheierea perioadei reci, incarcarea acesteia si verificarea instalatiilor termice (calorifere, conducte, robinete etc) înainte de punerea in functiune –pentru perioada de iarna.
  5. Verifica si asigura in permanenta functionarea retelei electrice de joasa tensiune (becuri, prize, întrerupătoare) prin repararea acestora sau solicitarea de materiale pentru înlocuirea acestora de la administratorul de patrimoniu
  6. Verifica si asigura in permanenta functionarea instalatiilor sanitare,(chiuvete, w.c.-uri, pisoare, robinete de alimentare) prin repararea acestora sau solicitarea de materiale pentru înlocuirea acestora de la administratorul de patrimoniu. Împreuna cu personalul de intretinere asigura desfundarea instalatiei de canalizare (la nevoie).
  7. efectuează lucrări de reparaţii interioare şi exterioare în şcoală:

- reparatii curente la usi, ferestre, mobilier de birou, scaune, mese, bănci, cuiere, materiale didactice etc

- reparatii curente de zidărie si zugrăvire a claselor, holurilor, grupurilor sanitare in perioada vacantei de vara sau in regim de urgenta ,

- vopsirea lamperiilor, a dulapurilor, usilor , caloriferelor pe timpul igienizării generale

- reparatii la gardul scolii prin operatiuni de sudura sau înlocuire a plaselor, repararea usilor de acces si a încuietorilor

- verificarea si repararea aparatelor sportive din sala si terenurile de sport pentru asigurarea bunei functionari a acestora si evitarea accidentelor,

- la solicitarea cadrelor didactice executa lucrări de pavoazare si amenajări interioare in sălile de clasa, laboratoare, holuri etc.

  1. asista si supraveghează activitatea persoanelor din exteriorul scolii care efectuează diferite lucrari de reparatii generale contractate cu firme particulare
  2. solicita din timp administratorului de patrimoniu al scolii achiziţionarea de materiale de întretinere si reparatii precum si a uneltelor si sculelor necesare, urmărind buna functionare si păstrare a acestora
  3. executa lucrări de întretinere a spatiilor verzi din curtea scolii: cosit iarba, săpat, taiat pomii si arbustii, plantat de pomi si flori, udarea acestora pe timpul verii
  4. pe timpul iernii executa deszăpezirea aleilor de acces (către intrările in scoala, către centrala termica , către rampa de gunoi) ,doborârea turturilor de gheata de pe acoperisul scolii
  5. execută lucrări în alte sectoare în limita competenţei, în funcţie de nevoile unităţii de învăţământ( curăţenie generala în şcoală, transport-aprovizionare de materiale , pază etc);
  6. participa la instruirile periodice si respectă normele cu privire la paza si stingerea incendiilor si a normelor privind protectia muncii;
  7. nu consuma băuturi alcoolice in timpul programului si nu vine la serviciu sub influenta băuturilor alcoolice

 

CERINTE:

PREGĂTIREA PROFESIONALĂ: - medii – calificare fochist

RELAŢII DE MUNCĂ:

            a) Ierarhice: este subordonat directorului şi administratorului

 

PROGRAMUL ZILNIC

      Programul zilnic este stabilit de catre administratorul de patrimoniu si avizat de director.

În funcţie de nevoile specifice unităţii, salariatul se obligă să îndeplinească şi

alte sarcini repartizate de conducerea unităţii, în condiţiile legii

 

Probele de concurs:

§    selectia dosarelor;

§    proba practică – punctaj maxim 100 de puncte;

§    interviu – punctaj maxim 100 de puncte.

 

Candidaţii care nu obţin minim 50 de puncte la fiecare proba nu pot participa la proba următoare. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la fiecare probă. Se consideră admişi candidaţii care au obţinut cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare.

 

TEMATICA/BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI

1.LEGEA NR. 319 / 2006 – A SECURITĂȚII ȘI SĂNĂTĂȚII ÎN MUNCĂ, ACTUALIZATĂ CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE,
– Cap.IV – Obligațiile lucrătorilor;

2.LEGEA NR. 477 / 2004 – PRIVIND CODUL DE CONDUITĂ A PERSONALULUI CONTRACTUAL DIN AUTORITĂȚILE ȘI INSTITUȚIILE PUBLICE:
– Cap.II – Norme generale de conduită profesională a personalului contractual, art.7,

3.LEGEA 53 / 2003 ACTUALIZATĂ – CODUL MUNCII ,,RĂSPUNDEREA DISCIPLINARĂ”
(ART.247 – ART.252)

4. LEGEA 307/2006 referitoare la apărarea împotriva incendiilor


 Relatii suplimentare:

Ø    la compartimentul secretariat, telefon 0242 311879,0784276317 persoana de contact – Mirita Aurelia– secretară;

 

Ø    la directiune, telefon 0733914618

persoană de contact –prof STANCU NICOLETA  – director