Colegiul "Mihai Viteazul" Ineu, Arad
Ineu, Arad
Profesorii noştri
De-a lungul timpului, până în anul 2008, şcoala noastră a avut un număr de 65 de cadre didactice care au obţinut gradul didactic I. Iată care este ordinea cronologică a sustinerii lucrărilor şi tematica abordată:
Nr. crt. | Numele şi prenumele cadrului didactic | Titlul lucrării | Anul obţinerii gradului didactic I |
1. | Vasile Parfenie | Caracterizarea personajului negativ în literatura română după 23 August 1944 | 1969 |
2. | Sofia Ciul | Jocurile de creaţie ale copiilor din grupa combinată, mijloc de reflectare a realităţii | 1970 |
3. | Ioan Codău | Abordarea stilistică a textului literar la clasele V-VIII | 1974 |
4. | Gheorghe Pribac | Aspecte ale modernizării învăţământului matematic | 1974 |
5. | Ana Vreme | Învăţământul formativ şi implicaţiile sale în predarea biologiei | 1974 |
6. | Iuliu Vreme | Cuvântul – unitatea limbii şi vorbirii. Problemele de bază ale semantizării în predarea limbii ruse elevilor români (lucrare în limba rusă) | 1974 |
7. | Teodor Jurca | Căi şi modalităţi de realizare a unui învăţământ cu prioritate formativ şi sporirea eficienţei lui | 1975 |
8. | Maria Parfenie | Unele aspecte ale predării teoriei literare la clasele V-VIII | 1977 |
9. | Ana Bulc | Relaţia de divizibilitate în mulţimea numerelor real | 1978 |
10. | Matei Bulc | Modelarea matematică a mişcărilor mecanice | 1978 |
11. | Sofia Codău | Modalităţi de caracterizare a personajului literar şi rolul educativ al lecţiilor de acest fel | 1978 |
12. | Elvira Păltineanu | Contribuţii noi privind îmbogăţirea conţinutului activităţilor cu caracter de muncă. Sporirea eficienţei acestora în direcţia formării deprinderilor de muncă şi a atitudinii pozitive faţă de muncă | 1978 |
13. | Aurel Sasu | Construcţia matricială a inelului C (X) al polinoamelor cu coeficienţi complecşi | 1978 |
14. | Cornelia Todinca | Probleme de cultivare a limbii | 1978 |
15. | Ioan Todinca | Particularităţi ale liricii argheziene | 1978 |
16. | Ioan Vodă | Problematizarea în cadrul lecţiilor de istorie modernă şi contemporană a României | 1978 |
17. | Irina Vodă | Educaţia patriotică a elevilor din ciclul primar | 1978 |
18. | Lidia Valea | Cum realizez educaţia moral-politică şi patriotică la vârsta preşcolarilor. Aspecte din experienţa personală | 1980 |
19. | Petru Chiş | Vasile Goldiş | 1981 |
20. | Silvia Grosu | Colaborarea învăţătorului cu educatoarea şi cu părinţii elevilor, în vederea creşterii randamentului şcolar şi a prevenirii rămânerii în urmă la învăţătură | 1982 |
21. | Ecaterina Jurca | Căi şi modalităţi de realizare a unui învăţământ cu prioritate formativ prin predarea matematicii la clasele I-IV şi sporirea eficienţei lui | 1982 |
22. | Tiberiu Lăzureanu | Metodologia elaborării şi aprecierii compunerilor în şcoala generală | 1982 |
23. | Vioara Lupşa | Rolul jocului în dezvoltarea proceselor psihice de reflectare directă şi mijlocită a realităţii | 1982 |
24. | Maria Mara | Aspecte ale influenţei romantice franceze în literatura română modernă din perioada 1830-1867 şi metodica valorificării lor în predare | 1983 |
25. | Zoe Cipu | Pregătirea şi integrarea mijloacelor de învăţământ în predarea-învăţarea temei „Funcţii de relaţii” – clasa a VIII-a | 1984 |
26. | Ioan Mâneran | Monografia localităţii Cermei. Modalităţi de utilizare a istoriei locale în predarea istoriei naţionale | 1984 |
27. | Comloşan Elena | Metode şi procedee de depistare, prevenire şi corectare a defectelor de vorbire | 1985 |
28. | Sofia Crăciun | Predarea vocabularului la orele de limba engleză (lucrare în limba engleză) | 1985 |
29. | Lucreţia Tripa | Metode şi procedee folosite în activităţile de formare a reprezentărilor matematice | 1986 |
30. | Elisabeta Terek | Căi şi mijloace de diversificare a tehnicilor artistice pentru formarea la elevi a deprinderilor de a se exprima plastic în orele de desen | 1987 |
31. | Păşcuţ Simion Leontin | Grupuri finite. Enumerarea grupurilor de ordin mai mic sau egal cu 11 | 1989 |
32. | Alexandra-Iuliana Pelea | Limbaje de specialitate în domeniul industriei de prelucrare a lemnului | 1990 |
33. | Petru Feieş | Creşterea eficienţei orelor de activităţi sportive prin perfecţionarea conţinutului şi metodologiei de iniţiere în jocul de handbal | 1992 |
34. | Ana-Liliana Alda | Utilizarea jocului didactic matematic în ciclul primar | 1993 |
35. | Floare Diaconu | Prevenirea şi corectarea defectelor de vorbire la vârsta preşcolară | 1993 |
36. | Gheorghe Cotoc | Principiul întâi al termodinamicii | 1994 |
37. | Otmar Huhn | Folosirea modelelor în studiul fizicii | 1994 |
38. | Aurelia Comarnescu | Educaţia patriotică în clasele primare prin intermediul activităţilor extraşcolare cu conţinut istoric | 1995 |
39. | Maria Preda | Cratima, semn de ortografie şi de punctuaţie | 1995 |
40. | Daniela Dominte | Rolul exerciţiilor grafice în formarea aptitudinii de şcolaritate la preşcolarii mici | 1996 |
41. | Elena Lobonţi | Formarea aptitudinii de şcolaritate la copilul de vârstă preşcolară | 1997 |
42. | Natalia Muntianu | Dezvoltarea limbajului la copiii preşcolari prin activităţile de joc didactic | 1997 |
43. | Lenuţa Berar | Metodologia optimizării procesului de comunicare în ciclul primar | 1998 |
44. | Elena-Floare Bobiş | Activităţile matematice, mijloc de integrare a copiilor în clasa I. Metode şi procedee folosite | 1998 |
45. | Florica Bonţa | Formal, nonformal şi informal în comportamentul moral-civic al elevilor din ciclul primar | 1998 |
46. | Doina Corpaci | Destinul creator al omului în concepţia lui Lucian Blaga | 1998 |
47. | Maria Cotoc | Metodologia predării-învăţării unităţilor de măsură în clasele I-IV | 1998 |
48. | Livia Gulyas | Studiul privind modalităţi concrete de dezvoltare a aptitudinilor motrice, utilizând exerciţiile specifice alergării de garduri la clasele V-IX | 1998 |
49. | Elena Jurca | Jocul – factor de dezvoltare a personalităţii copilului preşcolar | 1998 |
50. | Mura Viaşu | Evaluarea în învăţământul primar la matematică | 1998 |
51. | Veniamin Gheorghe Iga | Fiscalitatea în Ţara Românească în timpul domniei lui Constantin Brâncoveanu | 1999 |
52. | Viorica Ana | Evaluarea aptitudinii de şcolaritate prin tehnici de cunoaştere psiho-pedagogică a preşcolarului | 2000 |