Grup Scolar Agricol Maracineni
Maracineni, Arges

Alte date

- unitatea a primit din partea Ministerului Educatiei si Cercetarii un microbuz
cu 8+1 locuri
- Introducerea Internetului in unitatea scolara s-a realizat cu ajutorul unui
sponsor
- Ministerul Educatiei si Cercetarii a propus ca scoala noastra sa devina scoala
de SAM pilot unde se vor construi pe o suprafata de 10700 mp:
-cladire scoala p+2E
-ateliere
- gradinita,
- sala de sport
- garsoniere pentru profesori

 

PENTRU A VEDEA RAPOARTELE DE AUTOEVALUARE CITESTE MAI JOS

PENTRU A STII CAT MAI MULTE DESPRE PLANUL NOSTRU DE INVATAMANT CITESTE FISIERUL
ATASAT

  

  

 

RAPORT ARACIP DECEMBRIE 2007 

GRUP ŞCOLAR AGRICOL

MĂRĂCINENI

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA

- Perioada 17.09.2007-20.12. 2007

  

GRUP SCOLAR AGRICOL

MARACINENI

20.12.2007

Prof. Marinescu Maria

  

Responsabil AC

  

  

Perioada                 
de la - 17.09.2007        pana
la         20.12.2007

prezentului raport:

  

1.

  

x

= nu exista modificari fata
                 
           = modificarile
sunt

 de raportul
anterior                            
   specificate mai
jos         

  

2. Numarul de observari la lectie efectuate:

In total de - 60

la    -  discipline 32

Numarul total de

observatori    - 10

  

3. Profesori observati de la data de   17.09.2007

Numar total de

profesori din scoala - 82

Numar total de

profesori observati - 57


4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:

Aspecte care trebuie imbunatatite

  

- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii

- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor

- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei

- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor

- spatiul de lucru (laboratoare)

- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)

- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs

- utilizarea de metode variate in procesul de predare

  

  

  

  

  

Puncte tari

  

- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase

- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora

- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu

  

  

  

  

  

  

Actiuni propuse

  

- derularea programelor pentru elevii CES

- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia

- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor

- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului

- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale

- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare

- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor

- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in  urma evaluarii

  

5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.

  

Surse ale dovezilor

5.13. - teste realizate de comisia CES

5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane

5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor

5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca

5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat

5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate

5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare

5.20 - tipuri de planuri de lectii

5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale

5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage

5.23. - fise de progres scolar, cataloage

5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi

5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole

  

  

6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:

Fisa de observare a

lectiei (format)

Dificultati

Solutii

  

  

  

Format de raportare

  

  

  

Descriptori de la 5.1 la 5.26

  

Colectarea anevoioasa a dovezilor

  

Impulsionarea cadrelor didactice

Dovezi sugerate de manual

  

Limbaj dificil pentru  intelegerea descriptorilor si dovezilor

  

Formulare mai clara

Implicarea membrilor personalului

Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare

Raportarea la 3 luni

Resurse materiale

Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii

Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente

Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate

Altele

  

  

  

7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.

Succese

- colectarea dovezilor amintite mai sus

 

 

 

 

RAPORT ARACIP FEBRUARIE 2008

  

  

  

 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

GRUP ŞCOLAR AGRICOL

MĂRĂCINENI

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA

- Perioada 20.12. 2007 - 29. 02. 2008

  

GRUP SCOLAR AGRICOL

MARACINENI

29.02.2008

Prof. Marinescu Maria

  

Responsabil AC

  

  

Perioada                 
de la - 20. 12. 2008        pana
la         29.02.2008

prezentului raport:

  

1.

  

x

= nu exista modificari fata
                  
           = modificarile
sunt

 de raportul
anterior                             
   specificate mai
jos          

  

2. Numarul de observari la lectie efectuate:

In total de - 35

la 16   -  discipline

Numarul total de

observatori    - 11

  

3. Profesori observati de la data de   20. 12. 2008

Numar total de

profesori din scoala - 89

Numar total de

profesori observati -33


4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:

Aspecte care trebuie imbunatatite

  

- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii

- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor

- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei

- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor

- spatiul de lucru (laboratoare)

- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)

- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs

- utilizarea de metode variate in procesul de predare

  

  

  

  

Puncte tari

  

- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase

- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora

- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu

  

  

  

  

  

  

Actiuni propuse

  

- derularea programelor pentru elevii CES

- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia

- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor

- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului

- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale

- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare

- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor

- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in  urma evaluarii

  

5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.

  

Surse ale dovezilor

5.13. - teste realizate de comisia CES

5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane

5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor

5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca

5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat

5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate

5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare

5.20 - tipuri de planuri de lectii

5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale

5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage

5.23. - fise de progres scolar, cataloage

5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi

5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole

  

  

6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:

Fisa de observare a

lectiei (format)

Dificultati

Solutii

  

  

  

Format de raportare

  

  

  

Descriptori de la 5.1 la 5.26

  

Colectarea anevoioasa a dovezilor

  

Impulsionarea cadrelor didactice

Dovezi sugerate de manual

  

Limbaj dificil pentru  intelegerea descriptorilor si dovezilor

  

Formulare mai clara

Implicarea membrilor personalului

Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare

Raportarea la 3 luni

Resurse materiale

Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii

Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente

Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate

Altele

  

  

  

7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.

Succese

- colectarea dovezilor amintite mai sus

 

 

RAPORT ARACIP APRILIE 2008

 

  

  

  

 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

GRUP ŞCOLAR AGRICOL

MĂRĂCINENI

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA

- Perioada 01.03. 2008 - 30. 04. 2008

  

GRUP SCOLAR AGRICOL

MARACINENI

30.04.2008

Prof. Marinescu Maria

  

Responsabil AC

  

  

Perioada                 
de la - 01. 03. 2008        pana
la         30.04.2008

prezentului raport:

  

1.

  

x

= nu exista modificari fata
                  
           = modificarile
sunt

 de raportul
anterior                             
   specificate mai
jos          

  

2. Numarul de observari la lectie efectuate:

In total de - 53

la 19   -  discipline

Numarul total de

observatori    - 10

  

3. Profesori observati de la data de   23. 04. 2008

Numar total de

profesori din scoala - 89

Numar total de

profesori observati - 41


4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:

Aspecte care trebuie imbunatatite

  

- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii

- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor

- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei

- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor

- spatiul de lucru (laboratoare)

- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)

- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs

- utilizarea de metode variate in procesul de predare

  

  

  

  

Puncte tari

  

- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase

- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora

- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu

  

  

  

  

  

  

Actiuni propuse

  

- derularea programelor pentru elevii CES

- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia

- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor

- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului

- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale

- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare

- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor

- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in  urma evaluarii

  

5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.

  

Surse ale dovezilor

5.13. - teste realizate de comisia CES

5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane

5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor

5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca

5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat

5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate

5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare

5.20 - tipuri de planuri de lectii

5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale

5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage

5.23. - fise de progres scolar, cataloage

5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi

5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole

  

  

6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:

Fisa de observare a

lectiei (format)

Dificultati

Solutii

  

  

  

Format de raportare

  

  

  

Descriptori de la 5.1 la 5.26

  

Colectarea anevoioasa a dovezilor

  

Impulsionarea cadrelor didactice

Dovezi sugerate de manual

  

Limbaj dificil pentru  intelegerea descriptorilor si dovezilor

  

Formulare mai clara

Implicarea membrilor personalului

Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare

Raportarea la 3 luni

Resurse materiale

Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii

Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente

Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate

Altele

  

  

  

7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.

Succese

- colectarea dovezilor amintite mai sus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAPORT MAI 2008

 

Numele furnizorului de EFP

Grup Şcolar Agricol Mărăcineni

Adresa furnizorului de EFP

telefon -