Grup Scolar Agricol Maracineni
Maracineni, Arges
Alte date
- unitatea a primit din partea Ministerului Educatiei si Cercetarii un microbuz
cu 8+1 locuri
- Introducerea Internetului in unitatea scolara s-a realizat cu ajutorul unui
sponsor
- Ministerul Educatiei si Cercetarii a propus ca scoala noastra sa devina scoala
de SAM pilot unde se vor construi pe o suprafata de 10700 mp:
-cladire scoala p+2E
-ateliere
- gradinita,
- sala de sport
- garsoniere pentru profesori
PENTRU A VEDEA RAPOARTELE DE AUTOEVALUARE CITESTE MAI JOS
PENTRU A STII CAT MAI MULTE DESPRE PLANUL NOSTRU DE INVATAMANT CITESTE FISIERUL
ATASAT
RAPORT ARACIP DECEMBRIE 2007
GRUP ŞCOLAR AGRICOL
MĂRĂCINENI
FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA
- Perioada 17.09.2007-20.12. 2007
GRUP SCOLAR AGRICOL
MARACINENI
20.12.2007
Prof. Marinescu Maria
Responsabil AC
Perioada
de la - 17.09.2007 pana
la 20.12.2007
prezentului raport:
1.
x
= nu exista modificari fata
= modificarile
sunt
de raportul
anterior
specificate mai
jos
2. Numarul de observari la lectie efectuate:
In total de - 60
la - discipline 32
Numarul total de
observatori - 10
3. Profesori observati de la data de 17.09.2007
Numar total de
profesori din scoala - 82
Numar total de
profesori observati - 57
4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:
Aspecte care trebuie imbunatatite
- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii
- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor
- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei
- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor
- spatiul de lucru (laboratoare)
- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)
- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs
- utilizarea de metode variate in procesul de predare
Puncte tari
- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase
- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora
- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu
Actiuni propuse
- derularea programelor pentru elevii CES
- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia
- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor
- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului
- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale
- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare
- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor
- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in urma evaluarii
5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.
Surse ale dovezilor
5.13. - teste realizate de comisia CES
5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane
5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor
5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca
5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat
5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate
5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare
5.20 - tipuri de planuri de lectii
5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale
5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage
5.23. - fise de progres scolar, cataloage
5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi
5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole
6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:
Fisa de observare a
lectiei (format)
Dificultati
Solutii
Format de raportare
Descriptori de la 5.1 la 5.26
Colectarea anevoioasa a dovezilor
Impulsionarea cadrelor didactice
Dovezi sugerate de manual
Limbaj dificil pentru intelegerea descriptorilor si dovezilor
Formulare mai clara
Implicarea membrilor personalului
Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare
Raportarea la 3 luni
Resurse materiale
Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii
Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente
Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate
Altele
7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.
Succese
- colectarea dovezilor amintite mai sus
RAPORT ARACIP FEBRUARIE 2008
GRUP ŞCOLAR AGRICOL
MĂRĂCINENI
FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA
- Perioada 20.12. 2007 - 29. 02. 2008
GRUP SCOLAR AGRICOL
MARACINENI
29.02.2008
Prof. Marinescu Maria
Responsabil AC
Perioada
de la - 20. 12. 2008 pana
la 29.02.2008
prezentului raport:
1.
x
= nu exista modificari fata
= modificarile
sunt
de raportul
anterior
specificate mai
jos
2. Numarul de observari la lectie efectuate:
In total de - 35
la 16 - discipline
Numarul total de
observatori - 11
3. Profesori observati de la data de 20. 12. 2008
Numar total de
profesori din scoala - 89
Numar total de
profesori observati -33
4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:
Aspecte care trebuie imbunatatite
- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii
- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor
- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei
- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor
- spatiul de lucru (laboratoare)
- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)
- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs
- utilizarea de metode variate in procesul de predare
Puncte tari
- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase
- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora
- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu
Actiuni propuse
- derularea programelor pentru elevii CES
- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia
- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor
- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului
- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale
- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare
- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor
- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in urma evaluarii
5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.
Surse ale dovezilor
5.13. - teste realizate de comisia CES
5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane
5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor
5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca
5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat
5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate
5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare
5.20 - tipuri de planuri de lectii
5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale
5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage
5.23. - fise de progres scolar, cataloage
5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi
5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole
6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:
Fisa de observare a
lectiei (format)
Dificultati
Solutii
Format de raportare
Descriptori de la 5.1 la 5.26
Colectarea anevoioasa a dovezilor
Impulsionarea cadrelor didactice
Dovezi sugerate de manual
Limbaj dificil pentru intelegerea descriptorilor si dovezilor
Formulare mai clara
Implicarea membrilor personalului
Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare
Raportarea la 3 luni
Resurse materiale
Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii
Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente
Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate
Altele
7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.
Succese
- colectarea dovezilor amintite mai sus
RAPORT ARACIP APRILIE 2008
GRUP ŞCOLAR AGRICOL
MĂRĂCINENI
FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA
- Perioada 01.03. 2008 - 30. 04. 2008
GRUP SCOLAR AGRICOL
MARACINENI
30.04.2008
Prof. Marinescu Maria
Responsabil AC
Perioada
de la - 01. 03. 2008 pana
la 30.04.2008
prezentului raport:
1.
x
= nu exista modificari fata
= modificarile
sunt
de raportul
anterior
specificate mai
jos
2. Numarul de observari la lectie efectuate:
In total de - 53
la 19 - discipline
Numarul total de
observatori - 10
3. Profesori observati de la data de 23. 04. 2008
Numar total de
profesori din scoala - 89
Numar total de
profesori observati - 41
4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:
Aspecte care trebuie imbunatatite
- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii
- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor
- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei
- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor
- spatiul de lucru (laboratoare)
- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)
- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs
- utilizarea de metode variate in procesul de predare
Puncte tari
- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase
- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora
- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu
Actiuni propuse
- derularea programelor pentru elevii CES
- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia
- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor
- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului
- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale
- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare
- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor
- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in urma evaluarii
5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.
Surse ale dovezilor
5.13. - teste realizate de comisia CES
5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane
5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor
5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca
5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat
5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate
5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare
5.20 - tipuri de planuri de lectii
5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale
5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage
5.23. - fise de progres scolar, cataloage
5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi
5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole
6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:
Fisa de observare a
lectiei (format)
Dificultati
Solutii
Format de raportare
Descriptori de la 5.1 la 5.26
Colectarea anevoioasa a dovezilor
Impulsionarea cadrelor didactice
Dovezi sugerate de manual
Limbaj dificil pentru intelegerea descriptorilor si dovezilor
Formulare mai clara
Implicarea membrilor personalului
Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare
Raportarea la 3 luni
Resurse materiale
Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii
Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente
Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate
Altele
7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.
Succese
- colectarea dovezilor amintite mai sus
RAPORT MAI 2008
Numele furnizorului de EFP
Grup Şcolar Agricol Mărăcineni
Adresa furnizorului de EFP
telefon -
cu 8+1 locuri
- Introducerea Internetului in unitatea scolara s-a realizat cu ajutorul unui
sponsor
- Ministerul Educatiei si Cercetarii a propus ca scoala noastra sa devina scoala
de SAM pilot unde se vor construi pe o suprafata de 10700 mp:
-cladire scoala p+2E
-ateliere
- gradinita,
- sala de sport
- garsoniere pentru profesori
PENTRU A VEDEA RAPOARTELE DE AUTOEVALUARE CITESTE MAI JOS
PENTRU A STII CAT MAI MULTE DESPRE PLANUL NOSTRU DE INVATAMANT CITESTE FISIERUL
ATASAT
RAPORT ARACIP DECEMBRIE 2007
GRUP ŞCOLAR AGRICOL
MĂRĂCINENI
FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA
- Perioada 17.09.2007-20.12. 2007
GRUP SCOLAR AGRICOL
MARACINENI
20.12.2007
Prof. Marinescu Maria
Responsabil AC
Perioada
de la - 17.09.2007 pana
la 20.12.2007
prezentului raport:
1.
x
= nu exista modificari fata
= modificarile
sunt
de raportul
anterior
specificate mai
jos
2. Numarul de observari la lectie efectuate:
In total de - 60
la - discipline 32
Numarul total de
observatori - 10
3. Profesori observati de la data de 17.09.2007
Numar total de
profesori din scoala - 82
Numar total de
profesori observati - 57
4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:
Aspecte care trebuie imbunatatite
- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii
- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor
- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei
- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor
- spatiul de lucru (laboratoare)
- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)
- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs
- utilizarea de metode variate in procesul de predare
Puncte tari
- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase
- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora
- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu
Actiuni propuse
- derularea programelor pentru elevii CES
- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia
- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor
- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului
- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale
- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare
- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor
- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in urma evaluarii
5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.
Surse ale dovezilor
5.13. - teste realizate de comisia CES
5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane
5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor
5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca
5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat
5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate
5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare
5.20 - tipuri de planuri de lectii
5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale
5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage
5.23. - fise de progres scolar, cataloage
5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi
5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole
6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:
Fisa de observare a
lectiei (format)
Dificultati
Solutii
Format de raportare
Descriptori de la 5.1 la 5.26
Colectarea anevoioasa a dovezilor
Impulsionarea cadrelor didactice
Dovezi sugerate de manual
Limbaj dificil pentru intelegerea descriptorilor si dovezilor
Formulare mai clara
Implicarea membrilor personalului
Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare
Raportarea la 3 luni
Resurse materiale
Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii
Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente
Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate
Altele
7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.
Succese
- colectarea dovezilor amintite mai sus
RAPORT ARACIP FEBRUARIE 2008
GRUP ŞCOLAR AGRICOL
MĂRĂCINENI
FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA
- Perioada 20.12. 2007 - 29. 02. 2008
GRUP SCOLAR AGRICOL
MARACINENI
29.02.2008
Prof. Marinescu Maria
Responsabil AC
Perioada
de la - 20. 12. 2008 pana
la 29.02.2008
prezentului raport:
1.
x
= nu exista modificari fata
= modificarile
sunt
de raportul
anterior
specificate mai
jos
2. Numarul de observari la lectie efectuate:
In total de - 35
la 16 - discipline
Numarul total de
observatori - 11
3. Profesori observati de la data de 20. 12. 2008
Numar total de
profesori din scoala - 89
Numar total de
profesori observati -33
4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:
Aspecte care trebuie imbunatatite
- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii
- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor
- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei
- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor
- spatiul de lucru (laboratoare)
- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)
- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs
- utilizarea de metode variate in procesul de predare
Puncte tari
- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase
- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora
- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu
Actiuni propuse
- derularea programelor pentru elevii CES
- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia
- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor
- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului
- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale
- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare
- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor
- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in urma evaluarii
5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.
Surse ale dovezilor
5.13. - teste realizate de comisia CES
5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane
5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor
5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca
5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat
5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate
5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare
5.20 - tipuri de planuri de lectii
5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale
5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage
5.23. - fise de progres scolar, cataloage
5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi
5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole
6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:
Fisa de observare a
lectiei (format)
Dificultati
Solutii
Format de raportare
Descriptori de la 5.1 la 5.26
Colectarea anevoioasa a dovezilor
Impulsionarea cadrelor didactice
Dovezi sugerate de manual
Limbaj dificil pentru intelegerea descriptorilor si dovezilor
Formulare mai clara
Implicarea membrilor personalului
Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare
Raportarea la 3 luni
Resurse materiale
Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii
Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente
Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate
Altele
7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.
Succese
- colectarea dovezilor amintite mai sus
RAPORT ARACIP APRILIE 2008
GRUP ŞCOLAR AGRICOL
MĂRĂCINENI
FORMULAR DE MONITORIZARE INTERNA
- Perioada 01.03. 2008 - 30. 04. 2008
GRUP SCOLAR AGRICOL
MARACINENI
30.04.2008
Prof. Marinescu Maria
Responsabil AC
Perioada
de la - 01. 03. 2008 pana
la 30.04.2008
prezentului raport:
1.
x
= nu exista modificari fata
= modificarile
sunt
de raportul
anterior
specificate mai
jos
2. Numarul de observari la lectie efectuate:
In total de - 53
la 19 - discipline
Numarul total de
observatori - 10
3. Profesori observati de la data de 23. 04. 2008
Numar total de
profesori din scoala - 89
Numar total de
profesori observati - 41
4. Aspecte care trebuie imbunatatite in ceea ce priveste procesul de predare si
invatare identificate in urma observarilor la lectie:
Aspecte care trebuie imbunatatite
- obtinerea feedbackului pentru propria dezvoltare si in scopul autoevaluarii
- predarea lectiilor conform stilurilor de invatare ale elevilor
- incurajarea elevilor pentru participarea pe tot parcursul lectiei
- stabilirea unor tinte individuale pentru elevii CES, pe parcursul lectiilor
- spatiul de lucru (laboratoare)
- materiale didactice (insuficiente si fara spatiu corespunzator de depozitare)
- imbunatatirea prezentei elevilor la orelele de curs
- utilizarea de metode variate in procesul de predare
Puncte tari
- intocmirea portofoliilor profesorilor cu documentele utilizate la clase
- identificarea dove z ilor conform descriptorilor de performanta si adunarea
acestora
- intocmirea portofoliilor elevilor la SAM, anul de completare, liceu
Actiuni propuse
- derularea programelor pentru elevii CES
- interasistente la lectii consiliere si orientare scolara de catre membrii
Comisiei de calitate si ai subcomisiilor acesteia
- identificarea, eventual, a cazurilor de discriminare a elevilor
- obtinera feedbackului in scopul evaluarii corecte a activitatii de predare
invatare, aplicarea de chestionare pentru obtinerea feedback-ului
- imbunatatirea prezentei elevilor la orele de meditatii si consultatii oferite
de profesori, mai ales la clasele terminale
- reducerea utilizarii metodelor traditionale de predare
- completarea permanenta a portofoliilor profesorilor si elevilor
- evaluarea finala a elevilor si intocmirea unui raport in urma evaluarii
5. Dovezi identificate pentru a evalua realizarea descriptorilor de performanta
5.13 - 5.26.
Surse ale dovezilor
5.13. - teste realizate de comisia CES
5.14. - grafice de practica, chestionare elevi, profesori pentru analiza
interrelationarii resurselor umane
5.15. - rapoartele profesorilor privind testele initiale si programele de
masuri, rapoartele profesorilor privind evaluarea finala a elevilor
5.16. - caiet de evidenta a documentarii individuale la biblioteca
5.17. - programe de pregatire suplimentara pentru olimpiade si bacalaureat
5.18. - proiecte ale unitatilor de invatare, ale lectiilor, fise de lucru
diferentiate
5.19. - caiet de evidenta a materialului didactic utilizat la ore de curs si
laboratoar , fise de laborator, proiecte pentru obtinerea competentelor
profesionale la liceu si anul de completare
5.20 - tipuri de planuri de lectii
5.21. - fisele de progres scolar, teste de evaluare finala, teste initiale
5.22. - teste autocorectate de elevi, cataloage
5.23. - fise de progres scolar, cataloage
5.25. - teste cu diferite tipuri de itemi
5.26. - portofoliile elevilor, registrele matricole
6. Dificultatile intimpinate in colectarea dovezilor si in realizarea
imbunatatirilor, solutiile identificate:
Fisa de observare a
lectiei (format)
Dificultati
Solutii
Format de raportare
Descriptori de la 5.1 la 5.26
Colectarea anevoioasa a dovezilor
Impulsionarea cadrelor didactice
Dovezi sugerate de manual
Limbaj dificil pentru intelegerea descriptorilor si dovezilor
Formulare mai clara
Implicarea membrilor personalului
Adunarea dovezilor necesita mult timp, uneori in detrimentul procesului de
predare invatare
Raportarea la 3 luni
Resurse materiale
Lipsa consumabilelor pentru profesori, elevi, comisii
Lipsa multifunctionalelor necesare multiplicarii testelor si altor documente
Alocarea de fonduri speciale pentru desfasurarea unei activitati de calitate
Altele
7. Succese intimpinate in timpul acestei perioade in ceea ce priveste atingerea
descriptorilor de performanta.
Succese
- colectarea dovezilor amintite mai sus
RAPORT MAI 2008
Numele furnizorului de EFP
Grup Şcolar Agricol Mărăcineni
Adresa furnizorului de EFP
telefon -