Scoala Gimnaziala Lunca Corbului
Lunca Corbului, Arges
Linkuri utile
https://scoli.didactic.ro/scoala-gimnaziala-lunca-corbului
https://isjarges.ro/
https://edu.ro/
https://create.kahoot.it/share/intervale-2/5f9c73c6-6a30-4e9a-9faa-94730db966ac
https://create.kahoot.it/share/corpuri-geometrice/34bfb6bf-34da-41c1-9f07-885ba4f0301e
https://digitaledu.ro/patrulatere-cuvinte-ascunse/
https://wordwall.net/ro/resource/522676
<https://wordwall.net/ro/resource/17196957
https://library.livresq.com/details/610e92fce57a2500093629da
https://wordwall.net/ro/resource/14199035
https://wordart.com/7p28hhsh1ouf/1iunie
https://wordwall.net/ro/resource/17204787
https://wordwall.net/ro/resource/8321430
LECTII ONLINE
https://library.livresq.com/details/610e92fce57a2500093629da
Mijlocul de ȋnvăţământ facilitează activităţile desfăşurate de profesor şi elevi pentru dobândirea/formarea competenţelor prevăzute de programa şcolară.
Matematică, clasa -VIII-a
Obiectul:
Matematică,
Clasa:
clasa a VIII-a
Competențe generale:
CG 1. Identificarea unor date şi relaţii matematice şi corelarea lor în funcţie de contextul în care au fost definite
CG 2. Prelucrarea datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse în enunţuri matematice
CG 3. Utilizarea algoritmilor şi a conceptelor matematice pentru caracterizarea locală sau globală a unei situaţii concrete
CG 4. Exprimarea caracteristicilor matematice cantitative sau calitative ale unei situaţii concrete şi a algoritmilor de prelucrare a acestora
CG 5. Analiza şi interpretarea caracteristicilor matematice ale unei situaţii problemă
Competențe specifice :
Recunoaşterea şi descrierea unor proprietăţi ale unor figuri geometrice plane în configuraţii date în spaţiu sau pe desfăşurări ale acestora.
Identificarea unor elemente ale figurilor geometrice plane în configuraţii geometrice spaţiale date
Folosirea instrumentelor geometrice adecvate pentru reprezentarea, prin desen, în plan, a corpurilor geometrice.
Clasificarea corpurilor geometrice după anumite criterii date sau alese
Utilizarea proprietăţilor referitoare la drepte şi unghiuri în spaţiu pentru analizarea poziţiilor relative ale acestora.
Exprimarea prin reprezentări geometrice a noţiunilor legate de drepte şi unghiuri în plan şi în spaţiu.
Exprimarea proprietăţilor figurilor şi corpurilor geometrice în limbaj matematic (axiome, teoremă directă, teoremă reciprocă, ipoteză, concluzie, demonstraţie).
Piramida in cotidian
Obiective
Prezentare. Descriere. Elemene
Reprezentarea piramidei. Desfasurarea piramidei
Test(fixarea cunoştinţelor)
Prezentare ȋn GEOGEBRA
Puțină istorie
Exerciţiul ❶
Exerciţiul ❷
Ştiaţi că…
Temă
https://library.livresq.com/details/6110ccade57a25000937ab10
Mijlocul de ȋnvăţământ facilitează activităţile desfăşurate de profesor şi elevi pentru dobândirea/formarea competenţelor prevăzute de programa şcolară.
Matematica
Clasa a -VII-a
Competenţe generale
1. Identificarea unor date, mărimi și relații matematice, în contextul în care acestea apar.
2. Prelucrarea unor date matematice de tip cantitativ, calitativ, structural, cuprinse în diverse surse informaționale.
4. Exprimarea în limbajul specific matematicii a informațiilor, concluziilor și demersurilor de rezolvare pentru o situaţie dată.
Perimetre şi arii - lecţie de consolidare
Perimetre şi arii: paralelogram, paralelograme particulare, triunghi, trapez
Să ne amintim!
Unităţi de lungime şi arie
Test
Tema
Pentru pasionaţii de artă
https://library.livresq.com/details/6111508fe57a25000938b37b
Mijlocul de ȋnvăţământ facilitează activităţile desfăşurate de profesor şi elevi pentru dobândirea/formarea competenţelor prevăzute de programa şcolară pentru clasa a-VII-a.
Rezolvarea triunghiului dreptunghic
Descrierea lecției
Descoperim, înțelegem, exemplificăm
Test
Tema
Matematica
Competenţe generale
Identificarea unor date, mărimi și relații matematice, în contextul în care acestea apar.
Prelucrarea unor date matematice de tip cantitativ, calitativ, structural, cuprinse în diverse surse informaționale.
Utilizarea conceptelor și a algoritmilor specifici în diverse contexte matematice.