Scoala de Arte si Meserii Popricani
Popricani, Iasi
Profesorii noştri
Colectivul [nec
- DIRECTOR : ing.Pop Angela-Doina
- Coordonator de proiecte si programe educative - prof. Hutu Elena
- Prof. Zlota Vasile
- Inv. Diaconu Aneta
- Inv. Voinescu Constantin
- Educ. Boureanu Luminita-Katea
- Parinte - Cazacu Nicoleta
- Reprezentantii organizatiilor sindicale-Prof. Vasiliu Gabriela si Munteanu Mariana
- Reprezentantul elevilor - Tudose Laura- clasa a X-a S.A.M.
CONSILIUL PROFESORAL :
Procesul instructiv - educativ se desfasoara sub indrumarea competenta a unui numar de 42 cadre didactice.
- 20 cadre titulare :
- 14 cu gradul didactic I;
- 2 cu gradul didactic II;
- 5 cu gradul definitiv;
- 22 cadre suplinitore ;
- 19 suplinitori calificati;
- 2 suplinitori in curs de calificare
Incadrare 2008-2009
- Total didactic = 35,60 posturi;
- Total didactic auxiliar = 1,75 posturi;
- Total nedidactic = 8 posturi
Total general : 45,35 posturi.
Gradul de acoperire cu personal didactic titular : 78%.
Gradul de acoperire cu cadre didactice calificate : peste 95%.
Personal didactic cu continuitate in unitate in ultimii 4 ani : 28%.
Calitatea muncii depuse de colectivul scolii noastre a fost evidentiata prin:
- Inspectii de perfectionare si diferite activitati metodice organizate la nivel de judet si de zona (cercul directorilor,cercurile pedagogice pe zona la diferite obiecte , schimburi de experienta , simpozion stiintific , s.a.)
- Perfectionare CCD, Universitatea Al.I. Cuza , desfasurarea activitatilor sustinute in cadrul proiectului "PIR";
- Reusita multora dintre elevii nostrii la licee de prestigiu si la diverse facultati.
- Emisiuni realizate cu participarea unora dintre colegii nostri la postul national RADIO-IASI.
- Expozitii de pictura pe sticla organizate cu elevii la: CCD, Galeriile de Arta, Palatul Culturii -Iasi.
In colectivul de cadre didactice exista:
o crestere a interesului pentru perfectionare continua si receptivitate la nou;
-o buna pregatire metodica si de specialitate
-preocupare pentru activitatile extracurriculare si de cerc
-preocupare pentru aplicarea metodelor active in predare, precum si a noilor tehnici de invatare
-aplicarea acelorasi metode moderne in cazul elevilor cu CES pentru a fi integrati in scoala de masa.
ompletat]