Scoala Gimnaziala Nr.12 Buzau
Buzau, Buzau

Profesorii noştri

RESURSE UMANE 5. Informaţii privind personalul didactic, didactic auxiliar şi nedidactic: - număr de posturi didactice:  învăţători: 18  profesori: 28 - număr de cadre didactice titulare: 48  stagiar: 1  definitive: 4  gradul II: 3  gradul I: 21 - directori: 1. Andrei Elvira, director, profesor chimie, grad I, 33 ani vechime 2. Ionescu Anica, director adjunct, profesor lb. română, lb. franceză, grad I, 38 ani vechime. Cursuri de management in anul 2000, cursuri de formare în sistem Phare - anul 2005, cursuri de formare pe linie educativă - 2006. - raportul nr. elevi/nr. cadre didactice : 1/20 - personalul didactic auxiliar (4) şi nedidactic (8) :  Jipa Matiţa - secretar-şef  Badea Ecaterina - secretar ;  Badea Marilena - bibliotecar  Găzdaru Daniela – administrator financiar  Mircea Daniel – laborant informatică  5 îngrijitori şi 3 paznici - raportul nr. personal nedidactic/nr. elevi: 1/100 6. Informaţii cu privire la elevi: - Total clase I-IV : 18 V-VIII : 16, din care :  clasa I - 98 - 4 clase  clasa a II a - 106 - 5 clase  clasa a III a - 98 - 4 clase  clasa a IV a - 112 - 5 clase  clasa aV-a - 115 - 4 clase  clasa a VI a - 105 - 4 clase  clasa a VII a - 111 - 4 clase  clasa a VIII a - 106 - 4clase Nu există clase care să funcţioneze sub normative, media fiind la fiecare nivel în parametrii prevăzuţi de Legea Învăţământului. Planul de şcolarizare s-a realizat integral prin recrutarea elevilor care locuiesc în cartier, dar şi în zonele învecinate, pe baza recenzării anuale a copiilor în vârstă de 0 - 7 ani. Fluxurile şcolare: - rata de promovabilitate : 96,5%→I-IV; 96,8% →V-VIII - rata de repetenţie :4,4 I-IV ; 3,2 V-VIII - rata de abandon : 1 elev abandon I-IV; 2 elevi abandon V-VIII - plecaţi în străinătate: 15 - amânaţi medical: 1 Rezultate : - procentul de participare la examene: 91% - promovabilitatea: 90 din 106-93,57% - ponderea elevilor cu rezultate foarte bune la examenele finale: 35,11% - rezultate la olimpiade: 5 premii la faza judeţeană; - rezultate la concursuri: locul II pe ţară la minihandbal; - rezultate la expoziţii: C.C.D., Constanta, Macedonia SITUAŢIA disciplinară: - elevi cu nota scăzută la purtare sub 7 - 0 - elevi aflaţi în evidenţa poliţiei pentru acte de delincvenţă: 1 Analiza SWOT a) Puncte tari:  Încadrarea unităţii cu personal calificat, titular - 98%  Peste 70% din personalul didactic are o experienţa bogată, având gradul didactic I  Toate cadrele didactice au participat la cursuri de formare atât pe problematica specialităţii, cât şi pentru consiliere si orientare  Ponderea cadrelor didcatice cu performanţe în activitatea didactică este de 43%  Relaţiile interpersonale (profesor-elev, conducere subalterni, profesori-părinţi, profesori-profesori, etc) existente favorizează crearea unui climat educaţional deschis, stimulativ)  Există o bună delimitare a responsabilităţilor cadrelor didactice (există 16 comisii costitutive pe diverse probleme) precum şi o bună coordonare a acestora  Încrederea pe care foştii elevi – acum părinţi – o au în şcoală  Rezultatele bune şi foarte bune pe care absolvenţii clasei a VIII-a le-au obţinut la Testele Naţionale şi, respectiv, admiterea în licee şi SAM-uri.  Disponibilitatea cadrelor didactice pentru a lucra cu elevi cu C.E.S., pentru activităţi de remediere şcolară şi pentru ,,A doua şansă” b) Puncte slabe:  Absenteismul şcolar, datorat condiţiilor economico-sociale precare ale multor familii din cartier  Rămânerea unui număr din ce în ce mai mare de copii în grija bunicilor sau altor rude apropiate ca urmare a plecării părinţilor la munca în străinătate  Diminuarea numărului de elevi ca urmare a scăderii natalităţii  Dezinteresul multor familii de rromi pentru instruirea şi educarea copiilor lor  Lipsa cabinetului de consultanţă psihopedagogică  Este insuficient dezvoltată ideea consilierii şi orientării copiilor cu C.E.S.  Dificultăţi de acomodare a copiilor cu C.E.S.  Cultura şi civilizaţia romilor sunt încă insuficient cunoscute, chiar si de către elevii romi.  Nevoia de formare a cadrelor didactice pe problematica şcolii incluzive.  Nevoia de şcolarizare a tinerilor care n-au absolvit cursurile primare. c) Oportunităţi  Identificarea nevoilor de formare a cadrelor didactice  Oferta C.D.S. contribuie la creşterea motivaţiei pentru învăţare  Activităţi comune ale cadrelor didactice in afara orelor de curs, favorizează împărtăşirea experienţei, creşterea coeziunii grupului, o comunicare mai buna  întâlnirile frecvente de cate ori este cazul intre cadrele didactice si părinţii elevilor(şedinţele cu părinţii elevilor la nivelul clasei/scolii, consultaţii, lectorate) d) Ameninţări - Insuficienta diversificare si adecvare a C.D.S. la cerinţele si solicitările părinţilor si elevilor poate scădea motivaţia acestora pentru învăţare, precum si interesul pentru aceasta unitate şcolară. - Afectarea prestigiului scolii prin pensionarea unor cadre didactice recunoscute pentru competenta profesionala - Imposibilitatea părinţilor care lucrează de a se implica in viata şcolară, datorita lipsei timpului disponibil

Informaţii privind personalul didactic, didactic auxiliar şi nedidactic:

  • - număr de posturi didactice:
  • § învăţători: 18
  • § profesori: 28
  • - număr de cadre didactice titulare: 48
  • § stagiar: 1
  • § definitive: 4
  • § gradul II: 3
  • § gradul I: 21
  • - directori:

1. Andrei Elvira, director, profesor chimie, grad I, 33 ani vechime

2. Ionescu Anica, director adjunct, profesor lb. română, lb. franceză, grad I, 38 ani vechime. Cursuri de management in anul 2000, cursuri de formare în sistem Phare - anul 2005, cursuri de formare pe linie educativă - 2006.

  • - raportul nr. elevi/nr. cadre didactice: 1/20
  • - personalul didactic auxiliar (4) şi nedidactic (8):
  • § Jipa Matiţa - secretar-şef
  • § Badea Ecaterina - secretar;
  • § Badea Marilena - bibliotecar
  • § Găzdaru Daniela - administrator financiar
  • § Mircea Daniel - laborant informatică
  • § 5 îngrijitori şi 3 paznici

- raportul nr. personal nedidactic/nr. elevi: 1/100

 

6. Informaţii cu privire la elevi:

- Total clase I-IV : 18

V-VIII : 16, din care :

  • § clasa I - 98 - 4 clase
  • § clasa a II a - 106 - 5 clase
  • § clasa a III a - 98 - 4 clase
  • § clasa a IV a - 112 - 5 clase
  • § clasa aV-a - 115 - 4 clase
  • § clasa a VI a - 105 - 4 clase
  • § clasa a VII a - 111 - 4 clase
  • § clasa a VIII a - 106 - 4clase

Nu există clase care să funcţioneze sub normative, media fiind la fiecare nivel în parametrii prevăzuţi de Legea Învăţământului.

Planul de şcolarizare s-a realizat integral prin recrutarea elevilor care locuiesc în cartier, dar şi în zonele învecinate, pe baza recenzării anuale a copiilor în vârstă de 0 - 7 ani.

Fluxurile şcolare:

  • - rata de promovabilitate: 96,5%→I-IV; 96,8% →V-VIII
  • - rata de repetenţie:4,4 I-IV; 3,2 V-VIII
  • - rata de abandon: 1 elev abandon I-IV; 2 elevi abandon V-VIII
  • - plecaţi în străinătate: 15
  • - amânaţi medical: 1

 

Rezultate :

  • - procentul de participare la examene: 91%
  • - promovabilitatea: 90 din 106-93,57%
  • - ponderea elevilor cu rezultate foarte bune la examenele finale: 35,11%
  • - rezultate la olimpiade: 5 premii la faza judeţeană;
  • - rezultate la concursuri: locul II pe ţară la minihandbal;
  • - rezultate la expoziţii: C.C.D., Constanta, Macedonia

 

SITUAŢIA disciplinară:

  • - elevi cu nota scăzută la purtaresub 7 - 0
  • - elevi aflaţi în evidenţa poliţiei pentru acte de delincvenţă: 1