Grădinița cu Program Prelungit Lucian Grigorescu Medgidia
Medgidia, Constanta

Dotări

 

RESURSE MATERIALE

A. Număr de clădiri - 1

B. Starea clădirii:foarte bună

C. Spaţiul şcolar:

- Bine compartimentat şi amenajat

· Săli de clasă: 6

· Grupuri sanitare: 2

· Sală vestiar: 2 - dotate cu dulapuri vestiare pentru vestimentaţia copiilor;

· Punct administrativ:1

· Clasă cancelarie:1

· Cabinet medical:1

· Bloc alimentar:1

· Spalatorie:1

· Curte amenajata cu jocuri si spatii verzi

D.Funcţionarea spaţiului de învăţământ:

-toate sălile de grupă sunt:

a) dotate cu mobilier nou specific copiilor preşcolari

b) au parchet laminat ;

c) aparate de joc (interior) – tobogan - joc ‘ Omida’- ,,Căsuţa păpuşii ’’

d) vestiarele dispun de mobilier nou specific unităţilor preşcolare.

Sălile de grupă sunt dotate cu câte o mică bibliotecă, aceasta cuprinzând :

a) literatură pedagogică

b) literatură pentru copii

În privinţa dotării cu mijloace de învăţământ pe cicluri şi discipline, Grădiniţa P.P. NR.2 dispune de următoarele :

a) Mijloace folosite în procesul de învăţământ :

- aparate audio-vizuale – radio-casetofon şi C.D ;

- casete, C.D cu cântece,poveşti pentru preşcolari ;

- aparat de proiecţie cu diapozitive ;

- seturi de diapozitive.

b) Baza tehnico-materială a învăţământului / model didactic :

- material intuitiv (plante,animale,etc)

- material demonstrativ (natural)

- reproduceri,machete,planşe,etc.

CALITATEA SPAŢIILOR ŞCOLARE ŞI ÎNCADRAREA ÎN NORMELE

DE IGIENĂ ŞCOLARĂ

· spaţiul şcolar este corespunzător şi respectă normativele cerute ;

· condiţii de iluminat bune ;

· încălzirea unităţii este cu gaz natural, respectă toate condiţiile necesare ;

· mobilierul şcolar este nou şi de bună calitate.

RESURSE FINANCIARE :

a) Bugetare – bugetul local ; bugetul de stat (salarii)

b) Extrabugetare – donaţii ; sponsorizări.

RELAŢIA CU COMUNITATEA :

· Implicarea părinţilor în activităţi monogenale ;

· Asistenţă acordată părinţilor, întâlniri cu părinţii, şedinţe, audienţe ;

· Colaborarea cu autorităţile locale ;

· Colaborarea cu agenţii economici ;

· Colaborarea cu grădiniţe, şcoli, Clubul copiilor;

· Parteneriate, programe comune, proiecte, etc.