Grădinița cu Program Prelungit Lucian Grigorescu Medgidia
Medgidia, Constanta
Dotări
RESURSE MATERIALE
A. Număr de clădiri - 1
B. Starea clădirii:foarte bună
C. Spaţiul şcolar:
- Bine compartimentat şi amenajat
· Săli de clasă: 6
· Grupuri sanitare: 2
· Sală vestiar: 2 - dotate cu dulapuri vestiare pentru vestimentaţia copiilor;
· Punct administrativ:1
· Clasă cancelarie:1
· Cabinet medical:1
· Bloc alimentar:1
· Spalatorie:1
· Curte amenajata cu jocuri si spatii verzi
D.Funcţionarea spaţiului de învăţământ:
-toate sălile de grupă sunt:
a) dotate cu mobilier nou specific copiilor preşcolari
b) au parchet laminat ;
c) aparate de joc (interior) – tobogan - joc ‘ Omida’- ,,Căsuţa păpuşii ’’
d) vestiarele dispun de mobilier nou specific unităţilor preşcolare.
Sălile de grupă sunt dotate cu câte o mică bibliotecă, aceasta cuprinzând :
a) literatură pedagogică
b) literatură pentru copii
În privinţa dotării cu mijloace de învăţământ pe cicluri şi discipline, Grădiniţa P.P. NR.2 dispune de următoarele :
a) Mijloace folosite în procesul de învăţământ :
- aparate audio-vizuale – radio-casetofon şi C.D ;
- casete, C.D cu cântece,poveşti pentru preşcolari ;
- aparat de proiecţie cu diapozitive ;
- seturi de diapozitive.
b) Baza tehnico-materială a învăţământului / model didactic :
- material intuitiv (plante,animale,etc)
- material demonstrativ (natural)
- reproduceri,machete,planşe,etc.
CALITATEA SPAŢIILOR ŞCOLARE ŞI ÎNCADRAREA ÎN NORMELE
DE IGIENĂ ŞCOLARĂ
· spaţiul şcolar este corespunzător şi respectă normativele cerute ;
· condiţii de iluminat bune ;
· încălzirea unităţii este cu gaz natural, respectă toate condiţiile necesare ;
· mobilierul şcolar este nou şi de bună calitate.
RESURSE FINANCIARE :
a) Bugetare – bugetul local ; bugetul de stat (salarii)
b) Extrabugetare – donaţii ; sponsorizări.
RELAŢIA CU COMUNITATEA :
· Implicarea părinţilor în activităţi monogenale ;
· Asistenţă acordată părinţilor, întâlniri cu părinţii, şedinţe, audienţe ;
· Colaborarea cu autorităţile locale ;
· Colaborarea cu agenţii economici ;
· Colaborarea cu grădiniţe, şcoli, Clubul copiilor;
· Parteneriate, programe comune, proiecte, etc.