Scoala Gimnazială BEM JOZSEF Caraseu
Caraseu, Satu Mare

Regulament

 

                

                            

Aprobat in CA la 11.09.2020

Aprobat in CP 07.09.2020

REGULAMENTUL INTERN

AL ŞCOLII GIMNAZIALE “BEM JÓZSEF” CĂRĂŞEU

 

Dispozitii generale

  1. Regulamentul de Ordine Interioara elaborat de Consiliul de Administratie al Şcolii Gimnaziale „Bem József” Cărăşeu, împreuna cu reprezentantul organizatiei sindicale din unitate si aprobat de Consiliul Profesoral, cuprinde numai prevederi specifice conditiilor de desfasurare a activitatii in concordanta cu dispozitiile legale in vigoare si in contextual nou al raspandirii coronavirusului. Regulamentul trebuie respectat de tot personalul unitatii, de elevi si de parinti/tutori.
  2. Regulamentul de ordine interioara reglementeaza: programul cursurilor zilnice, respectarea normelor igienico-sanitare in contextual pandemiei SARS CoV2, respectarea distantarii fizice dintre elevi si profesori, programul serviciului pe scoala, igienizarea zilnica, insotirea navetistilor pe autobuzul scolar, modul de organizare si functionare al spatiului interior si al cailor de acces in contextual pandemiei, organizarea si functionarea comisiilor pe probleme, organizarea si desfasurarea activitatilor extrascolare, comportmentul si tinuta elevilor si intregului personal al scolii.
  3. In incinta unitatii sunt interzise, potrivit legii, crearea si functionarea oricaror formatiunui politice, desfasurarea activitatilor de propagandă politică, orice forma de activitate care incalca normele generale de moralitate si care pun in pericol sanatatea fizica sau psihica a elevilor, precum si a personalului didactic si nedidactic.
  4. Salariatii trebuie sa apere institutia in care isi desfasoara activitatea, sa o respecte in toate imprejurimile.
  5. Programul cursurilor zilnice pentru elevi se desfasoara in intervalul 8:00-15:00. Ora de curs este de 50 de minute, iar pauza de 10 minute, decalate.
  6. Programul cadrelor didactice se desfasoara in intervalul 8:00-15:00.
  7. Programul compartimentului secretariat se desfasoara în fiecare zi intre orele 12:00-14:00, la Şcoala Gimnazială Culciu Mare.
  8. Programul compartimentului contabilitate se desfasoara în fiecare zi între orele 8:00-16:00 la Şcoala Gimnazială “Bem József” Cărăşeu

I. Personalul didactic

  1. Fiecare cadru didactic are obligatia de a respecta normele legislative aparute in contextul pandemiei, normele igienico-sanitare: distantarea fizica, purtarea mastilor, dezinfectia mainilor, aerisirea salilor de clasa, respectarea cailor de acces in unitate si curtea scolii etc.
  2. Se interzice accesul in unitate a cadrelor didactice care prezinta simptome ale coronavirusului, acestia anunta conducerea scolii si raman in izolare.
  3. Cadrele didactice au obligatia morala ca prin activitatea lor, sa sporeasca prestigiul unitatii scolare.
  4. Fiecare cadru didactic participa la cursuri de perfectionare prin care se pregateste pentru predarea online in cazul scenariilor 2 si 3. Platformele educationale GSuite, Meet, Zoom – sunt folosite la invatamantul online.
  5. Personalul didactic trebuie sa aiba o tinuta vestimentara de aleasa sobritate, care sa constituie un model pentru elevi.
  6. Se interzice accesul in unitate a cadrelor didactice care prin tinuta sa sfideaza valorile morale si estetice.
  7. Se interzice accesul in unitate a cadrelor didactice care se afla in imposibilitatea de a desfasura activitatea la nivelul exigentelor.
  8. Li se interzice cadrelor didactice sa faca aprecieri defavorabile la adresa altor profesori, indiferent de situatie.
  9. Cadrele didactice au obligatia de a prezenta conducerii scolii documentatia care sa ateste activitatea didactica desfasurata.
  10. Personalul didactic de predare, didactic auxiliar si nedidactic trebuie sa fie interesat de formarea sa continua.
  11. Cadrele didactice au obligatia de a contribui la dotarea cabinetelor si laboratoarelor din scoala, la pastrarea dotarilor de care scoala dispune.
  12. Cadrele didactice au obligatia de a folosi in actul comunicarii cu elevii si cu ceilalti profesori un limbaj adecvat, din care sa lipseasca inventivele, expresiile vulgare, etc
  13. Daca un profesor are o problema deosebita se invoieste pe baza de cerere cu asigurarea suplinirii orelor pe care le are.
  14. Cadrele didactice au obligatia de a efectua insotirea navetistilor si de serviciu pe unitate.

Sarcinile cadrului didactic care insoteste navetistii pe autobuzul scolar si efectueaza serviciul pe scoala dimineata:

  • insoteste autobuzul scolar, verifica la urcare purtarea mastilor de protectie la toti elevii;
  • este in scoala cu 30 minute inainte de inceperea cursurilor;
  • controleaza starea de sanatate a elevilor la intrare, dezinfecteaza mainile acestora, masoara temperatura daca este cazul, verifica curatenia scolii si supravegheaza elevii pana la inceperea cursurilor;
  • ia masuri operative vizand securitatea elevilor in scoala, sanatatea acestora prin:

                                   - izolarea elevului cu simptome in sala izolator

- informarea responsabilului cu triajul epidemiologic si conducerea scolii;

           - dispozitie personala;

  • asigura suplinirea orelor in cazul unor absente neprevazute;
  • intocmeste proces-verbal in care consemneaza modul de desfasurare a activitatii din ziua respectiva;
  • asigura securitatea cataloagelor si a altor documente scolare;
  1. Fiecare cadru didactic supravegheaza elevii in pause in curtea scolii sau in sala de clasa, pauzele fiind decalate.
  2. Cadrele didactice impart masa calda” la clasa la care preda in momentul respective;
  3. Cadrele didactice au acces la toate sursele de informare profesionala de care dispune scoala.
  4. Cadrele didactice pot propune conducerii spre aprobare programe artistice si sportive enuntand scopul, continutul si formele de manifestare.
  5. Toate activitatile recreative si de relaxare, excursiile desfasurate in afara perimetrului unitatii scolare, vor avea loc in prezenta cadrelor didactice;
  6. Participarea la sedintele Consiliului Profesoral este obligatorie pentru toate cadrele didactice. Absenta nemotivata de la sedinte se considera abatere disciplinara.
  7. Comisiile metodice elaboreaza propunerile pentru oferta educationala a unitatii de invatamant si strategia acesteia, cuprinzand obiective, finalitati, resurse materiale si umane, curriculum la decizia unitatii de invatamant.
  8. Toate cadrele didactice trebuie sa contribuie, prin implicare directa, la organizarea si desfasurarea examenelor si concursurilor specifice invatamantului.

 

II. Elevii

  1. Accesul elevilor in scoala este permis doar cu masca de protectie si dupa un triaj epidemiologic (masurarea temperaturii, dezinfectia mainilor) si cu o tinuta decenta;
  2. La intrarea si iesirea din scoala, elevii trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
  • sa respecte caile de acces in scoala, in sala de curs, in curte;
  • sa evite aglomeratia la intrarea sau la iesirea din scoala si sa respecte distantarea fizica;
  • sa se deplaseze in ordine si fara sa alerge;
  • sa acorde prioritate colegilor din clasele mai mici;
  • sa acorde prioritate cadrelor didactice si tuturor persoanelor mai in varsta;
  • sa nu blocheze usile si caile de acces;
  • sa nu se impinga sau sa-si puna piedica;
  • sa pastreze curatenia pe holuri, in clase, scari si alte spatii ale scolii.

 

  1. Elevii au obligatia de a cunoaste si respecta:
  • legile statului;
  • regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar si prezentul regulament;
  • regulile de circulatie si cele cu privire la aparerea statului;
  • normele de protectie civica;
  • normele de protectia mediului.

 

  1. Elevii scolii sunt obligati sa aiba un comportament civilizat fata de colegi, cadrele didactice si personalul nedidactic.
  2. Elevii au obligatia sa respecte normele igienico-sanitare impuse de pandemie;

 

  1. Elevii au obligatia de a participa la activitatile online de predare in cazul instaurarii scenariului 2 si 3 din cauza raspandirii coronavirusului;

 

  1. Elevii au obligatia de a pastra in cele mai bune conditii dotarile pe care scoala le pune la dispozitia lor. Elevii vinovati de deteriorarea bunurilor unitatii de invatamant platesc toate lucrurile necesare reparatiilor sau suporta toate cheltuielile pentru inlocuirea bunurilor deteriorate.
  2. Este interzis elevilor sa vina cu telefoane mobile la scoala.
  3. Este interzis elevilor sa paraseasca incinta unitatii scolare pe durata programului, cu exceptia situatiilor urgente.
  4. Fiecare elev va semna la inceput de an scolar proces-verbal incheiat in urma actiunii de prelucrare a normelor de protectie a muncii si a celorlalte norme care asigura securitatea persoanei in incinta unitatii, in cadrul primei ore de dirigentie.
  5. Orice forma de agresivitate fizica manifestata de catre unii elevi va fi aspru pedepsita urmand sanctiunile disciplinare aprobate in CA si CP, putand fi eliminati elevii de la cursuri chiar si pe durata a 3-7 zile si scaderea notei la purtare.
  6. Este interzis elevilor de a detine si consuma in perimetrul scolii in afara perimetrului scolii, droguri, bauturi alcoolice, tigari si de a participa la jocuri de noroc. Sanctiunea prevazuta in acest caz este eliminarea pe durata a 3-5 zile si scaderea notei la purtare.
  7. Este interzis elevilor de a aduce si difuza in scoala materiale care prin caracterul lor cultiva violenta si intoleranta, precum si materiale cu caracter obscen. Elevii care incalca aceasta prevedere vor fi sanctionati cu eliminarea a 3-5 zile si scaderea notei la purtare.
  8.  Este interzis elevilor de a patrunde in scoala cu obiecte sau substante ce pot afecta starea de siguranta, de securitate si de sanatate a elevilor si personalului scolii (arme albe, spray-uri lacrimogene, substante etnobotanice, etc.), indiferent de forma de prezentare a acestora.
  9. Este interzis accesul elevilor in cancelaria profesorilor, cu exceptia situatiei cand este invitat in fata Consiliului Profesoral. Incalcarea prezentei prevederi se sanctioneaza cu atentionare, iar daca abaterea se repeta, se sanctioneaza cu scaderea notei la purtare.
  10. In timpul pauzelor, elevii vor avea un comportament civilizat,manifestand respectul cuvenit fata de profesori si angajati.
  11. Elevul care isi va insusi bunuri care nu ii apartin va fi sanctionat cu scaderea notei la purtare.
  12. Elevii scutiti medical de efort fizic vor fi prezenti la orele de educatie fizica, executand programul indicat de profesor. Elevii care nu se prezinta la ora de educatie fizica sunt absenti.
  13. Activitatile sportive se vor desfasura numai in prezenta profesorului de educatie fizica.
  14. Pentru toti elevii invatamantului preuniversitar, la fiecare 10 absente nejustificate pe semestru din totalul orelor de studiu sau la 10% absente nejustificate din totalul de ore pe semestru la o disciplina, va fi scazuta nota la purtare cu un punct.
  15. Elevii sunt obligati sa pastreze linistea si ordinea necesara desfasurarii procesului de invatamant. Incalcarea prezentei prevederi atrage dupa sine intreruperea activitatii si sanctionarea cu scaderea notei la purtare.

Elevul de serviciu pe clasa are urmatoarele indatoriri:

  • sa prezinte la fiecare ora situatia elevilor clasei (prezenti/absenti);
  • sa aeriseasca in pauza sala de curs;
  • sa supravegheze curatenia in clasa;
  • sa asigure creta, marker, burete si prosop la tabla;

 

III. Parintii

  1. Parintii/ tutorii legali au obligatia ca, cel putin o data pe luna, sa ia legatura cu invatatorul/dirigintele pentru a cunoaste evolutia copilului lor.
  2. Parintii/ tutorii legali au obligatia de a asigura participarea copilului la activitatile online in contextul pandemiei.
  3. Parintii sunt obligati sa participle la sedintele cu parintii pe clase si pe scoala si in platformele online daca este cazul;
  4. Fiecare parinte are obligatia morala ca prin activitatea sa, sa sporeasca prestigiul unitatii scolare.
  5. Li se interzice parintilor sa faca aprecieri defavorabile la adresa profesorilor, indiferent de situatie.
  6. Li se interzice intrarea in cladirea scolii, legatura cu invatatorii si dirigintii realizandu-se prin telefon, online.

 

IV. Personalul didactic auxiliar si nendidactic

  1. Fiecare angajat este obligat sa cunoasca si sa respecte sarcinile de serviciu specifice fisei postului.
  2. Fiecare angajat are obligatia de a respecta normele legislative aparute in contextul pandemiei, normele igienico-sanitare: distantarea fizica, purtarea mastilor, dezinfectia mainilor, aerisirea salilor, respectarea cailor de acces in unitate si curtea scolii etc.
  3. Se interzice accesul in unitate a angajatilor care prezinta simptome ale coronavirusului, acestia anunta conducerea scolii si raman in izolare.
  4. Fiecare angajat va cunoaste normele de protectia muncii si normele privind prevenirea si stingerea incendiilor.
  5. Programul de lucru se va stabili in functie de cerintele unitatii, fara a depasi 8 ore zilnic.
  6. Personalul de ingrijire are obligatia de a semnala, in scris, eventualele defectiuni sau deteriorari de bunuri din sectorul sau de activitate.
  7. Angajatii scolii raspund material de dotarile din sectorul lor de activitate.
  8. Se interzice angajatilor scolii sa poarte discutii neprincipiale intr-un limbaj trivial.
  9. Angajatii care activeaza in sectoarele secretariat si contabilitate au obligatia de a pastra documentele in deplina securitate si de a pastra secretul de serviciu.
  10. In incinta scolii, in timpul programului, angajatii nu vor desfasura activitati care sa perturbe procesul de invatamant.
  11. Li se interzice angajatilor sa aplice pedepse corporale elevilor sau sa profereze insulte la adresa acestora.

 

 

 

     Director ,

Prof. Man Gabriella

Aprobat in CA la 18.09.2019

Aprobat in CP la 18.09.2019

REGULAMENTUL INTERN

AL ŞCOLII GIMNAZIALE “Bem József” CĂRĂŞEU

 

Dispozitii generale

1. Regulamentul de Ordine Interioara elaborat de Consiliul de Administratie al Şcolii Gimnaziale „Bem Jozsef” Cărăşeu, împreuna cu reprezentantul organizatiei sindicale din unitate si aprobat de Consiliul Profesoral, cuprinde numai prevederi specifice conditiilor de desfasurare a activitatii in concordanta cu dispozitiile legale in vigoare.

Regulamentul trebuie respectat de tot personalul unitatii, de elevi si de parinti/tutori.

Regulamentul de ordine interioara reglementeaza: programul cursurilor zilnice, programul serviciului pe scoala, modul de organizare si functionare al spatiului interior si al cailor de acces, organizarea si functionarea comisiilor pe probleme, organizarea si desfasurarea activitatilor extrascolare, comportmentul si tinuta elevilor si intregului personal al scolii.

2. In incinta unitatii sunt interzise, potrivit legii, crearea si functionarea oricaror formatiunui politice, desfasurarea activitatilor de propagandă politică, orice forma de activitate care incalca normele generale de moralitate si care pun in pericol sanatatea fizica sau psihica a elevilor, precum si a personalului didactic si nedidactic.

3. Salariatii trebuie sa apere institutia in care isi desfasoara activitatea, sa o respecte in toate imprejurimile.

4. Programul cursurilor zilnice pentru elevi se desfasoara in intervalul 8:00-15:00. Ora de curs este de 50 de minute, iar pauza de 10 minute. Există o pauza lunga de 20 minute.

5. Programul cadrelor didactice se desfasoara in intervalul 8:00-15:00.

6. Programul compartimentului secretariat se desfasoara în fiecare zi intre orele 12:00-14:00, la Şcoala Gimnazială Culciu Mare.

7. Programul compartimentului contabilitate se desfasoara în fiecare zi între orele 8:00-16:00 la Şcoala Gimnazială “Bem Jozsef” Cărăşeu

 

I. Personalul didactic

 

1. Fiecare cadru didactic are obligatia morala ca prin activitatea sa, sa sporeasca prestigiul unitatii scolare.

2. Personalul didactic trebuie sa aiba o tinuta vestimentara de aleasa sobritate, care sa constituie un model pentru elevi.

3. Se interzice accesul in unitate a cadrelor didactice care prin tinuta sa sfideaza valorile morale si estetice.

4. Se interzice accesul in unitate a cadrelor didactice care se afla in imposibilitatea de a desfasura activitatea la nivelul exigentelor.

5. Li se interzice cadrelor didactice sa faca aprecieri defavorabile la adresa altor profesori, indiferent de situatie.

6. Cadrele didactice au obligatia de a prezenta conducerii scolii documentatia care sa ateste activitatea didactica desfasurata.

7. Personalul didactic de predare, didactic auxiliar si nedidactic trebuie sa fie interesat de formarea sa continua.

8. Cadrele didactice au obligatia de a contribui la dotarea cabinetelor si laboratoarelor din scoala, la pastrarea dotarilor de care scoala dispune.

9. Cadrele didactice au obligatia de a folosi in actul comunicarii cu elevii si cu ceilalti profesori un limbaj adecvat, din care sa lipseasca inventivele, expresiile vulgare, etc.

10. Daca un profesor are o problema deosebita se invoieste pe baza de cerere cu asigurarea suplinirii orelor pe care le are.

11. Cadrele didactice au obligatia de a efectua de serviciu pe unitate.

Sarcinile cadrului didactic care efectueaza serviciul pe scoala:

a) se prezinta la scoala cu 15 minute inainte de inceperea cursurilor;

b) controleaza starea de curatenie a scolii si supravegheaza intrarea elevilor in scoala;

c) asigura suplinirea orelor in cazul unor absente neprevazute;

d) ia masuri operative vizand securitatea elevilor in scoala, sanatatea acestora prin:

- informarea conducerii scolii;

- dispozitie personala;

e) intocmeste proces-verbal in care consemneaza modul de desfasurare a activitatii din ziua respectiva;

f) asigura securitatea cataloagelor si a altor documente scolare;

g) insoteste elevii navetisti pe autobuzul scolar;

h) supravegheaza elevii in pause in curtea scolii;

i) imparte cornul si laptele fiecarei clase;

j) suna la inceputul si sfarsitul orelor de curs;

12. Cadrele didactice au acces la toate sursele de informare profesionala de care dispune scoala.

13. Cadrele didactice pot propune conducerii spre aprobare programe artistice si sportive enuntand scopul, continutul si formele de manifestare.

14. Toate activitatile recreative si de relaxare, excursiile desfasurate in afara perimetrului unitatii scolare, vor avea loc in prezenta cadrelor didactice;

15. Participarea la sedintele Consiliului Profesoral este obligatorie pentru toate cadrele didactice. Absenta nemotivata de la sedinte se considera abatere disciplinara.

16. Comisiile metodice elaboreaza propunerile pentru oferta educationala a unitatii de invatamant si strategia acesteia, cuprinzand obiective, finalitati, resurse materiale si umane, curriculum la decizia unitatii de invatamant.

17. Toate cadrele didactice trebuie sa contribuie, prin implicare directa, la organizarea si desfasurarea examenelor si concursurilor specifice invatamantului.

 

II. Elevii

1. Accesul elevilor in scoala este permis numai cu o tinuta decenta

2. La intrarea si iesirea din scoala, elevii trebuie sa respecte urmatoarele reguli:

- sa evite aglomeratia la intrarea sau la iesirea din scoala;

- sa se deplaseze in ordine si fara sa alerge;

- sa acorde prioritate colegilor din clasele mai mici;

- sa acorde prioritate cadrelor didactice si tuturor persoanelor mai in varsta;

- sa nu blocheze usile si caile de acces;

- sa nu se impinga sau sa-si puna piedica;

- sa pastreze curatenia pe holuri, in clase, scari si alte spatii ale scolii.

3. Elevii au obligatia de a cunoaste si respecta:

a) legile statului;

b) regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar si prezentul regulament;

c) regulile de circulatie si cele cu privire la aparerea statului;

d) normele de protectie civica;

e) normele de protectia mediului.

4. Elevii scolii sunt obligati sa aiba un comportament civilizat fata de colegi, cadrele didactice si personalul nedidactic.

5. Elevii au obligatia de a pastra in cele mai bune conditii dotarile pe care scoala le pune la dispozitia lor. Elevii vinovati de deteriorarea bunurilor unitatii de invatamant platesc toate lucrurile necesare reparatiilor sau suporta toate cheltuielile pentru inlocuirea bunurilor deteriorate.

6. Este interzis elevilor sa vina cu telefoane mobile la scoala.

7. Este interzis elevilor sa paraseasca incinta unitatii scolare pe durata programului, cu exceptia situatiilor urgente.

8. Fiecare elev va semna la inceput de an scolar proces-verbal incheiat in urma actiunii de prelucrare a normelor de protectie a muncii si a celorlalte norme care asigura securitatea persoanei in incinta unitatii, in cadrul primei ore de dirigentie.

9. Orice forma de agresivitate fizica manifestata de catre unii elevi va fi aspru pedepsita urmand sanctiunile disciplinare aprobate in CA si CP, putand fi eliminati elevii de la cursuri chiar si pe durata a 3-7 zile si scaderea notei la purtare.

10. Este interzis elevilor de a detine si consuma in perimetrul scolii in afara perimetrului scolii, droguri, bauturi alcoolice, tigari si de a participa la jocuri de noroc. Sanctiunea prevazuta in acest caz este eliminarea pe durata a 3-5 zile si scaderea notei la purtare.

11. Este interzis elevilor de a aduce si difuza in scoala materiale care prin caracterul lor cultiva violenta si intoleranta, precum si materiale cu caracter obscen. Elevii care incalca aceasta prevedere vor fi sanctionati cu eliminarea a 3-5 zile si scaderea notei la purtare.

12. Este interzis elevilor de a patrunde in scoala cu obiecte sau substante ce pot afecta starea de siguranta, de securitate si de sanatate a elevilor si personalului scolii (arme albe, spray-uri lacrimogene, substante etnobotanice, etc.), indiferent de forma de prezentare a acestora.

13. Este interzis accesul elevilor in cancelaria profesorilor, cu exceptia situatiei cand este invitat in fata Consiliului Profesoral. Incalcarea prezentei prevederi se sanctioneaza cu atentionare, iar daca abaterea se repeta, se sanctioneaza cu scaderea notei la purtare.

14. In timpul pauzelor, elevii vor avea un comportament civilizat,manifestand respectul cuvenit fata de profesori si angajati.

15. Elevul care isi va insusi bunuri care nu ii apartin va fi sanctionat cu scaderea notei la purtare.

16. Elevii scutiti medical de efort fizic vor fi prezenti la orele de educatie fizica, executand programul indicat de profesor. Elevii care nu se prezinta la ora de educatie fizica sunt absenti.

17. Activitatile sportive se vor desfasura numai in prezenta profesorului de educatie fizica.

18. Pentru toti elevii invatamantului preuniversitar, la fiecare 10 absente nejustificate pe semestru din totalul orelor de studiu sau la 10% absente nejustificate din totalul de ore pe semestru la o disciplina, va fi scazuta nota la purtare cu un punct.

19. Elevii sunt obligati sa pastreze linistea si ordinea necesara desfasurarii procesului de invatamant. Incalcarea prezentei prevederi atrage dupa sine intreruperea activitatii si sanctionarea cu scaderea notei la purtare.

Elevul de serviciu pe clasa are urmatoarele indatoriri:

- sa prezinte la fiecare ora situatia elevilor clasei (prezenti/absenti);

- sa aeriseasca in pauza sala de curs;

- sa supravegheze curatenia in clasa;

- sa asigure creta, marker, burete si prosop la tabla;

 

III. Parintii

1. Parintii/ tutorii legali au obligatia ca, cel putin o data pe luna, sa ia legatura cu invatatorul/dirigintele pentru a cunoaste evolutia copilului lor.

  1. Parintii sunt obligati sa participle la sedintele cu parintii pe clase si pe scoala;
  2. Fiecare parinte are obligatia morala ca prin activitatea sa, sa sporeasca prestigiul unitatii scolare.
  3. Li se interzice parintilor sa faca aprecieri defavorabile la adresa profesorilor, indiferent de situatie.

 

IV. Personalul didactic auxiliar si nendidactic

 

1. Fiecare angajat este obligat sa cunoasca si sa respecte sarcinile de serviciu specifice fisei postului.

2. Fiecare angajat va cunoaste normele de protectia muncii si normele privind prevenirea si stingerea incendiilor.

3. Programul de lucru se va stabili in functie de cerintele unitatii, fara a depasi 8 ore zilnic.

4. Personalul de ingrijire are obligatia de a semnala, in scris, eventualele defectiuni sau deteriorari de bunuri din sectorul sau de activitate.

5. Angajatii scolii raspund material de dotarile din sectorul lor de activitate.

6. Se interzice angajatilor scolii sa poarte discutii neprincipiale intr-un limbaj trivial.

7. Angajatii care activeaza in sectoarele secretariat si contabilitate au obligatia de a pastra documentele in deplina securitate si de a pastra secretul de serviciu.

8. In incinta scolii, in timpul programului, angajatii nu vor desfasura activitati care sa perturbe procesul de invatamant.

9. Li se interzice angajatilor sa aplice  pedepse corporale elevilor sau sa profereze insulte la adresa acestora.

 

 

 

     Director ,

Prof. Man Gabriella