Scoala Gimnaziala Nr.19 Ploiesti
Ploiesti, Prahova

Prezentare

Începând cu anul şcolar 2013 - 2014 Şcoala gimnazială nr. 19 - Ploieşti se va afla sub conducerea juridic-administrativă a Şcolii gimnaziale "Radu Stanian" - Ploieşti

Galerie foto

Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut. Cu toate că elevii acestei şcoli provin dintr-un mediu familial care se confruntă cu sărăcia si analfabetismul, dorinţa lor de a veni la şcoală pentru a învaţa lucruri noi nu a dispărut.