Scoala Gimnaziala Borosesti
Borosesti, Iasi
Alte date
PLAN OPERAȚIONAL
pentru anul școlar 2020- 2021
Discutat in CP 26 oct 2020
Aprobat in CA 28 oct. 2020
director, Prof. Săcăleanu Silvica
Obiective pe domenii funcționale
I. CURRICULUM
- Asigurarea documentelor curriculare, a manualelor şi a bazei logistice necesare desfăşurării activităţilor curriculare;
- Dezvoltarea elementelor de natură organizaţională modernă existente la nivelul unităţii noastre, asigurarea aplicării corecte a legislaţiei şcolare prin asumarea priorităţilor definite de Programul Guvernamental privitor la învăţământ;
- Asigurarea calităţii educaţiei prin oferirea programelor de educaţie care să satisfacă aşteptările beneficiarilor, precum şi standardele de calitate;
- Implementarea curriculum-ului naţional la nivelul unităţii de învăţământ, al fiecărei catedre, al fiecărui cadru didactic;
- Organizarea colectivelor de catedră și a comisiilor metodice;
- Elaborarea proiectului C.D.Ș. în raport cu interesele şi aptitudinile elevilor, cu misiunea şcolii;
- Analiza strategiilor de evaluare şi a concordanţei între evaluările elevilor şi cerinţele curriculum-ului unităţii şcolare;
- Îmbunătăţirea calităţii triadei predare-învăţare-evaluare, încurajarea profesorilor în dezvoltarea de grupe şi clase de studiu în care activitatea să se desfăşoare pe baza metodelor alternative astfel încât să se asigure şanse egale tuturor elevilor, atingerea standardelor curriculare de performanţă, pregătirea elevilor pentru o societate în schimbare.
- Asigurarea desfășurării activității extracurriculare și a concursurilor școlare;
- Asigurarea organizării și desfășurării examenelor naționale;
- Dobândirea de noi competenţe profesionale şi dezvoltare de competenţe metodice şi sociale;
- Evaluarea periodică a activităţii desfăşurate în şcoală pe baza standardelor specifice.
FUNCŢII MANAGERIALE |
ACTIVITĂŢI |
TERMEN |
RESURSE UMANE |
RESURSE MATERIALE |
Proiectare și organizare |
Organizarea comisiilor metodice pe arii curriculare şi a consiliului pentru curriculum. |
Septembrie |
Consiliul de administraţie Consiliul profesoral |
Dosarele comisiilor metodice |
Procurarea programeler şcolare la toate disciplinele din planurile de învăţământ. |
Septembrie 2020 |
Director C. d. |
Setul complet de manuale pentru fiecare elev |
|
Întocmirea rapoartelor de analiză pentru anul şcolar precedent. Elaborarea graficului de desfăşurare a pregătirii pentru examenele naţionale şi concursuri şcolare. |
Octombrie 2020 |
Director Responsabilii comisiilor metodice |
Raportări, date statistice raportate anterior |
|
Elaborarea proiectului C.D.Ș. ţinând cont de opţiunile elevilor privind admiterea în învăţământul liceal. |
Decembrie 2020 |
Director/C.A. C.P. |
Oferta curriculară |
|
Informarea elevilor din clasele a VIII-a cu privire la metodologia M.E.C. pentru susţinerea examenelor naţionale. |
Octombrie 2020 |
Director Resp. comis. metodice Profesorii diriginţi |
Programele valabile, aprobate de M.E.C. |
|
Monitorizarea şi valorificarea rezultatelor elevilor la evaluările interne şi externe. |
Conf.calendar ISJ |
Director Resp comisiilor metodice |
Materiale de analiză Programe de pregatire |
|
Organizarea simulărilor pentru evaluările naţionale la clasele a VIII – a. |
Conform planificării |
Diectori Cadre didactice |
Metodologii, programe şi logistică |
|
Coordonare şi monitorizare |
Întocmirea orarului conform normelor psihopedagogice. |
Septembrie 2020 |
Comisia de întocmire a orarului |
Respectarea recomandărilor psihopedagogice privind orarul şcolii |
Monitorizarea parcurgerii curriculumului T.C. şi C.D.Ş. |
Permanent |
Director Resp. comisiilor metodice |
Plan de asistenţe la ore |
|
Organizarea şi desfăşurarea concursurilor şcolare şi extracurriculare conform Calendarului I.Ș.J. Iași și M.E.C. |
Permanent |
Resp. comisiilor metodice Consilierul pentru proiecte şi programe ed. |
Participarea elevilor la aceste concursuri |
|
Monitorizarea testării iniţiate şi a celor pe parcurs pentru urmărirea progresului şcolar. |
Lunar |
Resp. comisiilor metodice |
Rapoartele comisiilor de catedră privind progresul şcolar |
|
Îndrumarea şi coordonarea elaborării C.D.Ş. pentru clasele gimnaziale şi avizarea acestora. |
Semestrul II |
Director |
Documente oficiale |
|
Analiza ritmicităţii notării şi a frecvenţei elevilor. |
Lunar |
Director |
Analiza ritmicităţii notării şi a frecvenţei elevilor |
|
Control şi evaluare |
Analiza semestrială şi anuală a întregii activităţi desfăşurate. |
Începutul semestrului şi al anului şcolar |
Director Consiliul de administraţie |
Materiale de analiză ale C.P. și C.A. |
Întocmirea documentaţiei necesare pentru susţinerea examenelor naţionale. |
Permanent |
Director Secretariat, Diriginţii cls.a VIII a |
Dosarele de înscriere ale absolvenţilor claselor a VIII-a |
|
Întocmirea documentelor şi a rapoartelor tematice curente şi speciale solicitate de I.Ș.J. Iași și M.E.C. şi alţi parteneri educaţionali. |
Permanent |
Director Secretariat |
Documente elaborate conform standardelor şi în termenele solicitate |
|
Arhivarea şi păstrarea documentelor şcolare. |
Conform term. legale |
Director Secretariat |
Arhivarea şi păstrarea documentelor şcolare |
|
Urmărirea asigurării calităţii educaţiei, a modului în care se realizează atribuţiile manageriale la nivelul comisiilor metodice şi fiecărui cadru didactic în parte: controlul parcurgerii ritmice a materiei; analiza obiectivă a nivelului de pregătire a elevilor, cu măsuri concrete de ameliorare a situaţiilor necorespunzătoare; controlul evaluării continue şi corecte a elevilor; desfăşurarea lucrărilor semestriale. |
Conf. planificarii |
Director Comisia de asigurare a calităţii |
Documente şcolare Asistenţe la ore |
|
Comunicare şi motivare |
Consultarea părinţilor şi a elevilor în vederea repartizării orelor din CDŞ. |
Febuarie 2021 |
Director, Comisia pentru Curriculum, Prof. diriginţi |
Formulare de opţiuni cu semnăturile elevilor, cererile părinţlor |
Participarea tuturor cadrelor didactice la activităţile desfăşurate de I.Ș.J. Iași, CCD, M.E.N. În cadrul programului de formare continuă: preg. grade didactice, formatori, mentori, metodişti, evaluare de manuale. |
Permanent |
Responsabilul cu formarea continuă |
Certificate/adeverinţe care atestă participarea la aceste stagii |
|
Promovarea examenelor de grad de către toate cadrele didactice. |
Conform graficului desfăşurare a gradelor |
Director Responsabilii comisiei de monitorizare a act. de formare continuă |
Atestatele de obţinere a gradelor didactice |
|
Organizarea comisiilor de lucru, a comisiilor metodice, a comisiilor pentru organizarea examenelor de admitere şi a comisiei de acordare a burselor şi a altor ajutoare materiale elevilor. |
Septembrie 2020 |
Directori C.A. și C.P.
|
Componenţa comisiilor de lucru în anul şcolar 2016 -2017 Funcţionarea corespunzătoare a comisiilor |
II. RESURSA UMANĂ
- Promovarea unui management al resurselor umane care să asigure creşterea calităţii şi eficienţa activităţii în învăţământ.
- Consilierea cadrelor didactice în vederea accesului acestora la cursurI de formare profesională.
- Elaborarea şi prezentarea unor oferte de formare a personalului didactic din învăţământul preuniversitar prin Casa Corpului Didactic şi alţi ofertanţi de formare.
- Realizarea planului de şcolarizare.
FUNCŢII MANAGERIALE |
ACTIVITĂŢI |
TERMEN |
RESURSE UMANE |
RESURSE MATERIALE |
Proiectare şi organizare |
Elaborarea planului de şcolarizare în concordanţă cu strategia de dezvoltare şi dotarea materială a şcolii. |
Conform termen dat de I.Ș.J. Iași |
Director C.A si C.P |
Proiectul planului de şcolarizare |
Elaborarea proiectului de încadrare în conformitate cu structura planului de şcolarizare şi a planului cadru de învăţământ. |
Conform termen dat de I.Ș.J. Iași |
Director C.A. Secretariat |
Corectitudinea proiectului de încadrare cu personal didactic cu respectarea legislaţiei în vigoare. |
|
Realizarea consilierii şi orientării şcolare a elevilor. |
Permanent |
Profesori diriginţi |
Planificarea orelor de dirigenţie/consiliere |
|
Crearea şi actualizarea continuă a bazei de date electronice unice pentru evidenţa personalului didactic, didactic auxiliar şi nedidactic. |
Semestrul I Semestrul II |
Resurse umane |
Logistica, baze de date existente |
|
Coordonare şi monitorizare |
Încadrarea personalului didactic conform planului cadru şi prevederilor statutului personalului didactic privind norma didactică. |
Septembrie 2020 |
Director |
Documente oficiale întocmite în conformitate cu metodologia I M.E.N.C.Ș. |
Repartizarea profesorilor diriginţi la clasele |
Septembrie 2020 |
Director Consiliul de administraţie |
Decizii ale consiliului de administraţie |
|
Organizarea colectivelor de catedră şi desemnarea responsabilităţilor catedrelor şi colectivelor pe arii curriculare |
Septembrie 2020 |
Director, C.A. și C.P. |
Funcţionarea eficientă a colectivelor de catedră |
|
Realizarea fişelor posturilor pentru personalul didactic şi nedidactic |
Octombrie 2020 |
Director |
Secretariat Fişele postului |
|
Organizarea şi desfăşurarea şedinţelor cu părinţii pe clase în vederea constituirii comitetelor de părinţi pe clase |
Octombrie 2019 |
Director |
Graficul şedinţelor Procese verbale ale şedinţelor |
|
Constituirea Consiliului părinţilor pe şcoală şi întâlnirea acestora în vederea stabilirii responsabilităţilor |
Octombrie 2020 |
Director |
Procesul verbal |
|
Revizuirea şi actualizarea Regulamentului de Ordine Interioară |
Septembrie 2020 |
Director și C.A. |
Corelarea Regulamentului de Ordine Interioară cu ROFUIP şi cu hotărârile CA, CP |
|
Control şi evaluare |
Evaluarea anuală a personalului didactic şi nedidactic din subordine |
Cf. metodologiei |
Director |
Evaluarea anuală a personalului didactic şi nedidactic din subordine |
Întocmirea documentelor, a rapoartelor tematice curente şi speciale solicitate de I.Ș.J. Iași și M.E.C, autorităţile locale |
Permanent |
Director Secretariat |
Rapoarte, procese verbale elaborate la termen |
|
Întocmirea documentelor legale privind managementul resurselor umane: cataloage, registre matricole, foi matricole, condici de prezenţă, cărţi de muncă |
Octombrie 2020 |
Director Secretariat |
Documentele şcolare completate şi verificate în conformitate cu legislaţia în vigoare |
|
Comunicare şi motivare |
Asigurarea cadrului instituţional pentru participarea personalului la procesul decizional prin colectivele de catedră, Consiliul pentru Curriculum, Consiliul de administraţie şi Consiliul profesoral |
Permanent |
Consiliul de profesori |
Procesele verbale de la consiliul profesoral şi consiliul de administraţie |
Încurajarea unei culturi organizaţionale care să stimuleze comunicarea deschisă |
Permanent |
Cadrele didactice |
Plan managerial |
|
Formarea continuă prin participarea la cursurile organizate de instituţiile abilitate |
Permanent |
Responsabilul comisiei de formare continuă |
Adeverinţe de participare la stagii de perfecţionare |
|
Asigurarea consilierii elevilor privind orientarea scolara si profesionala |
Conform planificării |
Director Diriginţi |
Parteneriate |
|
Aplicarea sistemului de perfectionare prin credite profesionale transferabile |
Permanent |
Responsabilul comisiei de formare continuă |
Legislaţie specifică, furnizori acreditaţi |
|
|
III. RESURSE MATERIALE
- Modernizarea infrastructurii şcolii inclusiv prin creşterea gradului de informatizare a procesului de învăţământ (dotarea şcolii cu calculatoare, echipamente multimedia, soft-uri educaţionale);
- Reglementarea parteneriatului dintre şcoală şi administraţia publică locală în domeniul conducerii şi finanţării învăţământului.
- Gestionarea şi dezvoltarea resurselor existente.
FUNCŢII MANAGERIALE |
ACTIVITĂŢI |
TERMEN |
RESURSE UMANE |
RESURSE MATERIALE |
||||
Proiectare şi organizare |
Efectuarea analizei privind stadiul lucrărilor de reparaţii şi investiţii. |
Semestrial |
Director |
Situaţii |
||||
Elaborarea unui plan privind asigurarea cu tipizate, cataloage, carnete de note, ş.a.m.d. |
Semestrul I |
Director |
Situaţii |
|||||
Procurarea rechizitelor gratuite pentru elevi la începutul anului scolar. |
Semestrul I |
Director |
Situaţii |
|||||
Valorificarea, actualizarea şi exploatarea bazelor de date. |
Permanent |
Director |
Baze de date și logistică |
|||||
Coordonare şi monitorizare |
Pregătirea sălilor de clasă în vederea desfăşurării procesului de învăţământ în bune condiţii (săli de clasă, laboratoare, sală de sport). |
Septembrie 2020 |
Director |
Pregătirea sălilor de clasă corespunzător standardelor în vederea asigurării calităţii în educaţie |
||||
Asigurarea de manuale pentru elevii claselor I - VIII şi repartizarea lor prin biblioteca şcolară. |
Septembrie 2020 |
Resp. cu manualele Profesori diriginţi |
Existenţa man., listelor cu repartizarea manualelor pe clase şi elevi |
|||||
Aprovizionarea cu materiale consumabile necesare asigurării igienizării zilnice a spaţiilorîn care se desfăşoară activităţi. |
Permanent |
Director |
Existenţa materialelor consumabile |
|||||
Asigurarea funcţionării liniei INTERNET. |
Permanent |
Director |
Funcţionarea permanentă |
|||||
Control şi evaluare |
Urmarirea alocării fondurilor dupa priorităţi in scopul asigurării condiţiilor material necesare. |
Conform calendarului |
Director |
Legislaţia specifică |
||||
Comunicare şi motivare |
Asigurarea participării la cursuri de management financiar şi alte perfectionări în domeniu pentru personalul nedidactic şididactic auxiliar. |
Anual |
Director |
Oferta de formare |
||||
Argumentarea utilizării fondurilor astfel încât să se evite crearea unor conflicte la nivelul unităţii şcolare. |
În funcţie de oferte |
Director |
Comunicare instituţională |
|||||
IV. MANAGEMENT ŞCOLAR
- Asigurarea asistentei manageriale şi de specialitate prin inspecţia şcolară.
- Elaborarea proiectului planului de şcolarizare.
- Monitorizarea folosirii resurselor umane, materiale şi financiare în vederea atingerii scopurilor educaţionale stabilite.
FUNCŢII MANAGERIALE |
ACTIVITĂŢI |
TERMEN |
RESURSE UMANE |
RESURSE MATERIALE |
Proiectare şi organizare |
Refacerea organigramei scolii în conformitate cu modificările legislative din domeniu. |
Semestrul I |
Director |
Standarde specifice |
Elaborarea documentelor de catedră şi ale comisiilor metodice. |
Semestrul I |
Directori Șefii de catedră și ai comisiilor |
Documentele elaborate |
|
Asigurarea resurselor umane şi materiale necesare desfăşurării activităţii. |
Septembrie 2020 |
Director, Șefii de catedră și ai comisiilor |
Proiectul de dezvoltare |
|
Numirea diriginților la clase. |
Septembrie 2020 |
Consiliul de administraţie |
ROFUIP |
|
Numirea echipei de întocmire a orarului şcolii, verificarea şi aprobarea acestuia de către director. |
Septembrie 2020 |
Consiliul de administraţie |
Logistica |
|
Numirea şefilor de catedră şi de comisii metodice, ai compartimentelor funcţionale, ai comisiilor şi colectivelor pe domenii. |
Septembrie 2020 |
Consiliul de administraţie |
ROFUIP |
|
Monitorizarea participării cadrelor didactice la consfătuiri pentru informarea acestora în scopul aplicării legislaţiei în vigoare, pentru cunoaşterea documentelor manageriale la nivelul catedrei de specialitate. |
Conform calendarului |
Şefii de catedră |
Legislaţie |
|
Coordonare şi monitorizare |
Transmiterea modificărilor survenite în încadrarea cu personal imediat către I.Ș.J. Iași. |
Semestrul I Semestrul II |
Director |
Logistică |
Realizarea unor întâlniri – dezbateri – cu responsabilii comisiilor metodice şi cadrele didactice. |
Semestrul I Semestrul II |
Director |
Grafice de acţiuni şi logistică |
|
Asigurarea menţinerii condiţiilor igienico - sanitare in unitate. |
Permanent |
Director |
Materiale |
|
Control şi evaluare |
Întocmirea graficului activităţii de îndrumare şi control. |
La început de semestru |
Director |
Documentul |
Elaborarea măsurilor în vederea remedierii deficienţelor constatate cu prilejul controlului. |
Lunar |
Director |
Graficul activităţii de îndrumare şi control |
|
Comunicare şi motivare |
Stimularea cadrelor didactice cu o activitate profesională şi o activitate deosebită şi recomandarea acestora pentru implicarea în diferite activităţi şi premierea lor. |
Semesrtul I Semestrul II |
C.A. |
Reglementări legale |
Prelucrarea actelor normative la nivelul conducerii unităţii şcolare. |
Semesrtul I Semestrul II |
Director |
Reglementări legale |
|
Promovarea colaborării în cadrul echipelor de lucru, acordarea de atenţie opiniilor colegilor de echipă, ţinând seama de observaţiile lor. |
Pe parcursul anului |
Şefii comisiilor de lucru |
Metodologii |
V. PARTENERIATE ŞI PROGRAME
- Coordonarea şi organizarea proiectelor de parteneriat.
- Colaborarea cu instituţii guvernamentale abilitate în delurarea de proiecte şi programe comune.
- Crearea condiţiilor necesare încheierii de parteneriate între Școala Gimnazială BODEȘTI şi comunitatea locală, organizaţii non-guvernamentale, companii etc.
FUNCŢII MANAGERIALE |
ACTIVITĂŢI |
TERMEN |
RESURSE UMANE |
RESURSE MATERIALE |
|
Proiectare şi organizare |
Coordonarea şi evaluarea derulării proiectelor de parteneriat. |
Permanent |
Directori/Cadrele didactice |
Proiecte şi rapoarte de colaborare |
|
Planificarea colaborării şcolii cu poliţia, pompierii, instituţii culturale, agenţi economici. |
Semestrul I |
Director |
Legislaţie specifică |
||
Realizarea proiectelor în parteneriat şcoalăcomunitate în folosul ambelor părţi. |
Semestrul I Semestrul II |
Director/ Consilier educativ |
Legislaţie şi comunicare |
||
|
|||||
Colaborarea cu alte instituţii, asociaţii, organizaţii nonguvernamentale în domeniulactivităţii educative şi extrascolare. |
Conform calendarului |
Consilier educativ |
Calendar activităţi |
||
Procurarea de materiale informative privind oportunităţile încheierii de diverse parteneriate. |
Permanent |
Director |
Logistica |
||
Coordonare şi monitorizare |
Colaborarea cu I.Ș.J. Iași în iniţierea şi derularea proiectelor şcolare. |
Permanent |
Director |
Programele existente |
|
Colaborarea cu Primăria pentru finanţarea şi derularea proiectelor iniţiate şi / sau a altora noi. |
Permanent |
Director |
Programele existente |
||
Colabolarea cu sindicatul U.S.L.I.P. Iași în vederea respectării legislaţiei muncii. |
Permanent |
Consiliu de administraţie/ Sindicat |
Legislaţia specifică |
||
Control şi evaluare |
Elabolarea către I.Ș.J. Iași a rapoartelor privind activitatea unităţii în domeniul proiectelor şi programelor, acestea urmând a fi aduse la cunoştinţa parinţilor şi elevilor unităţii. |
Conform calendarului |
Director/Consilier educativ |
Legislaţia specifică |
|
Comunicare şi motivare |
Identificarea şi valorificarea eficientă a resurselor comunităţii. |
Semestrul I Semestrul II |
Director/ Consilier educativ |
Planuri de colaborare |
|
Stimularea colectivelor de părinţi şi a consiliului reprezentativ al părinţilor în rezolvarea problemelor şcolii. |
Semestrul I Semestrul II |
Director/ Consilier educativ |
Planuri de colaborare |
||
Participarea la activităţile extracurriculare înscrise în calendarul M.E.C. pentru anul şcolar 2020 – 2021. |
Conform calendarului |
Director/ Consilier educativ |
Conform specificărilor M.E.N. |
||
Rezolvarea amiabilă a eventualelor conflicte între şcoală şi comunitate. |
Semestrul I Semestrul II |
Director/Consilier educativ |
Comunicare instituţională |
VI. DEZVOLTARE ORGANIZAŢIONALĂ ȘI RELAȚII COMUNITARE
- Intensificarea colaborării şcolii cu instituţiile abilitate ale statului (Primăria, Dispensarul uman, Poliţia), cu ONG-urile care acţionează în mediul educaţional şi au acordul M.E.C. în vederea asigurării unui mediu şcolar atractiv.
- Dezvoltarea parteneriatelor instituţionale, comunitare.
- Promovarea imaginii şcolii.
- Prezentarea unor exemple de bună practică cu sprijinul participanţilor la proiecte încheiate cu succes.
FUNCŢII MANAGERIALE |
ACTIVITĂŢI |
TERMEN |
RESURSE UMANE |
RESURSE MATERIALE |
Proiectare şi organizare |
Elaborarea programului de inspecţii şi interasistenţe şi valorificarea fişelor de evaluare a activităţii didactice. |
Octombrie 2020 |
Directorii Şefii de comisii metodice |
Graficul de asistenţe Planul de activităţi al comisiilor metodice Fişe de evaluare |
Elaborarea ofertei educaţionale pentru anul şcolar 2021 – 2022. |
Mai 2021 |
Director Responsabilii comisiilor metodice |
Participarea la târgul de oferte educaţionale Oferta educaţională a şcolii |
|
Elaborarea şi coordonarea aplicării procedurilor şi activităţilor de evaluare şi asigurare a calităţii. |
Noiembrie 2020 |
C.E.A.C. |
Baza de date şi informaţii privind calitatea serviciilor educaţionale furnizate |
|
Coordonare şi monitorizare |
Instruirea TIC a tuturor cadrelor didactice şi planificarea orelor susţi-nute prin utilizarea soft-ului educaţional. |
Octombrie 2020 |
Director, Responsabilii comisiei metodice |
Atestare TIC a tuturor cadrelor didactice, Planificarea eficientă a activităţilor AEL |
Desfăşurarea activităţilor metodice prin organizarea de activităţi demonstrative în cadrul catedrelor, editarea de materiale metodice şi de specialitate. |
Permanent |
Responsabilii comisiei metodice |
Planurile de activitate ale comisiei metodice, Materiale elaborate de cadrele didactice |
|
Elaborarea unor programe speciale de stimulare a elevilor cu performanţe în vederea participării la concursuri şcolare şi extracurriculare de educare a comportamentului civilizat, de întărire a ordinii şi disciplinei de editare a unor reviste şcolare. |
Permanent |
Profesorii care realizează activităţi de perfecţionare |
Graficul şedinţelor de pregătire și materialele realizate pentru pregătirea suplimentară a elevilor, Revistele şcolare |
|
Elaborarea planurilor strategice privind măsurile de îmbunătăţire a calităţii. |
Semestrul I |
CEAC |
Raport de autoevaluare instituţională |
|
Organizarea sedinţelor lectorate cu părinţii, dezbateri pentru prezentarea noii legislaţii din domeniul învăţământului. |
Permanent cf. graficului |
Director Şefii de catedră |
Diseminarea corectă a tuturor informaţiilor privind legislaţia şcolară |
|
Popularizarea rezultatelor obţinute de elevii şcolii la examene, olimpiade, concursuri interjudeţene şi extracurriculare. |
Permanent |
Director
|
Raportul privind starea calităţii procesului de instruire şi educare |
|
Control şi evaluare |
Analiza activităţii desfăşurate în şcoală, pe comisii metodice şi în Consiliul de Admnistraţie |
Periodic |
Director Şefii de catedră |
Plan de măsuri eficiente |
Elaborarea listelor cu criterii de evaluare pentru unităţile şcolare, cadre didactice şi concursuri şcolare. |
Semestrul II |
Şefii de comisii metodice |
Criterii de evaluare adaptate unităţii noastre şcolare |
|
Comunicare şi motivare |
Asigurarea condiţiilor pentru cei ce doresc obţinerea participării la diverse cursuri de formare |
În funcţie de solicitări |
Director |
Cereri de înscriere |
Invitarea reprezentanţilor comunităţii locale la activităţile festive ale şcolii –deschiderea anului şcolar, ziua şcolii, serbări şcolare. |
Ocazional |
Director |
Invitaţii speciale pentru reprezentanţii comunităţii locale |
|
Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor cu reprezentanţii autorităţilor locale şi cu cei ai furnizărilor de servicii. |
Permanent |
Director |
Comunicare eficientă cu autorităţile locale şi furnizorii de servicii |