Scoala Gimnaziala Nr.1 Barcea
Barcea, Galati
Creaţiile copiilor
ACTIVITĂȚI EXTRACURRICULARE
ANUL ŞCOLAR 2017-2018
CLASA PREGĂTITOARE
1.Tema activităţii desfǎşurate: ,,Coboară toamna...”
Coordonator: înv. Zaharia Tincuța Durata desfӑşurӑrii activității: octombrie,noiembrie 2017
Grup țintă: elevii clasei pregӑtitoare
Locul desfǎşurǎrii: Împrejurimile şcolii, sala de clasă
Obiective :
*Sӑ indice schimbӑrile care au loc în naturӑ odatӑ cu venirea anotimpului de toamnӑ;
*Sӑ strângӑ materiale din naturӑ:frunze,flori;
*Sӑ recunoascӑ plantele dupӑ formӑ,culoare,mӑrime;
*Sӑ realizeze compoziţii plastice şi practice cu ajutorul materialelor adunate;
*Sӑ recite şi sӑ cânte cântece despre toamnӑ.
Mod de realizare:
* Drumeţie cu scopul adunării materialelor din natură şi observării schimbărilor ce se produc toamna;
* Şezătoare literară bazată pe recitări, cântece, convorbiri care au ca temă toamna;
* Realizarea unor lucrări plastice şi practice cu materialele adunate şi având tema Toamna.
Modalități de evaluare: -expoziţie cu lucrӑrile plastice şi practice realizate de copii;
-decorarea spaţiului clasei;
-recitarea poeziilor și intonarea cântecelor despre toamnӑ;
2.ZIUA MONDIALĂ A EDUCAŢIEI-„ŞCOALA MEA”
-05.10.2015
Mod de realizare:
*Realizarea unor colaje cu tema „Şcoala mea”;
*Expoziţie cu lucrările realizate de elevi.
3.”Sunt mândru că sunt român”-27.11.2015
Obiective propuse:
întelegerea semnificației zilei de 1 Decembrie;
cunoaşterea unor repere istorice referitoare la ,, Marea Unire” de la 1 Decembrie 1918;
realizarea unor creații artistice, în vederea sărbătoririi marelui eveniment.
Descrierea activității: -Lecturarea textului „MOŞ ION ROATĂ ŞI UNIREA”;
-Realizarea unor desene şi colaje cu tema propusă-“SUNT MÂNDRU CĂ SUNT ROMÂN”;
-Intonarea imnului naţional “Deşteaptă-te Române!”.
Rezultate: -panou demonstrativ pe holul şcolii
4.”ETNII DIFERITE-ACELEAŞI POVEŞTI”din cadrul “Săptămânii Educaţiei Globale”-17.11.2015
5.Serbare:,,Să-l aşteptăm Moş Crӑciun,,-17.12.2015
Obiective propuse:
Dezvoltarea abilităților de comunicare, cooperare, creativitate, atenție;
Stimularea aptitudinilor şi înclinaţiilor artistice ale elevilor;
Cunoaşterea şi păstrarea datinilor şi obiceiurilor strămoşeşti.
Resurse materiale: computer, negative colinde și cântece despre iarnă, costume copii, invitații părinți, felicitări de Crăciun confecționate de elevi, cadouri pentru copii de la Moș Crăciun.
Descrierea activității:În debutul activitățiicadrul didactic a adresat câteva cuvinte părinților prin care a mulțumit pentru participare la activitate și pentru implicare în realizarea costumelor elevilor.
A urmat desfăşurarea serbării propriu-zise, elevii au susţinut programul pregătit, sub îndrumarea doamnei învăţătoare. La final s-au făcut urările de rigoare de ambele părţi. Desigur, cel mai aşteptat moment pentru copii a fost sosirea lui Moş Crăciun, care a împărțit daruri copiilor la sfârșitul serbării din partea părinţilor şi a Primӑriei Barcea.
Și copiii au oferit părinților felicitări de Crăciun realizate la orele de abilități practice.
Modalități de evaluare: -recitarea poeziilor și intonarea cântecelor
Rezultate înregistrate: -felicitări realizate de copii;
-fotografii.
ACTIVITĂȚI EXTRACURRICULARE
ANUL ŞCOLAR 2015-2016
CLASA PREGĂTITOARE
1.Tema activităţii desfǎşurate: ,,Coboară toamna...”
Coordonator: înv. Zaharia Tincuța Durata desfӑşurӑrii activității: octombrie,noiembrie 2015
Grup țintă: elevii clasei pregӑtitoare
Locul desfǎşurǎrii: Împrejurimile şcolii, sala de clasă
Obiective :
*Sӑ indice schimbӑrile care au loc în naturӑ odatӑ cu venirea anotimpului de toamnӑ;
*Sӑ strângӑ materiale din naturӑ:frunze,flori;
*Sӑ recunoascӑ plantele dupӑ formӑ,culoare,mӑrime;
*Sӑ realizeze compoziţii plastice şi practice cu ajutorul materialelor adunate;
*Sӑ recite şi sӑ cânte cântece despre toamnӑ.
Mod de realizare:
* Drumeţie cu scopul adunării materialelor din natură şi observării schimbărilor ce se produc toamna;
* Şezătoare literară bazată pe recitări, cântece, convorbiri care au ca temă toamna;
* Realizarea unor lucrări plastice şi practice cu materialele adunate şi având tema Toamna.
Modalități de evaluare: -expoziţie cu lucrӑrile plastice şi practice realizate de copii;
-decorarea spaţiului clasei;
-recitarea poeziilor și intonarea cântecelor despre toamnӑ;
2.ZIUA MONDIALĂ A EDUCAŢIEI-„ŞCOALA MEA”-05.10.2015
Mod de realizare:
*Realizarea unor colaje cu tema „Şcoala mea”;
*Expoziţie cu lucrările realizate de elevi.
3.”Sunt mândru că sunt român”-27.11.2015
Obiective propuse:
întelegerea semnificației zilei de 1 Decembrie;
cunoaşterea unor repere istorice referitoare la ,, Marea Unire” de la 1 Decembrie 1918;
realizarea unor creații artistice, în vederea sărbătoririi marelui eveniment.
Descrierea activității: -Lecturarea textului „MOŞ ION ROATĂ ŞI UNIREA”;
-Realizarea unor desene şi colaje cu tema propusă-“SUNT MÂNDRU CĂ SUNT ROMÂN”;
-Intonarea imnului naţional “Deşteaptă-te Române!”.
Rezultate: -panou demonstrativ pe holul şcolii
4.”ETNII DIFERITE-ACELEAŞI POVEŞTI”din cadrul “Săptămânii Educaţiei Globale”-17.11.2015
5.Serbare:,,Să-l aşteptăm Moş Crӑciun,,-17.12.2015
Obiective propuse:
Dezvoltarea abilităților de comunicare, cooperare, creativitate, atenție;
Stimularea aptitudinilor şi înclinaţiilor artistice ale elevilor;
Cunoaşterea şi păstrarea datinilor şi obiceiurilor strămoşeşti.
Resurse materiale: computer, negative colinde și cântece despre iarnă, costume copii, invitații părinți, felicitări de Crăciun confecționate de elevi, cadouri pentru copii de la Moș Crăciun.
Descrierea activității:În debutul activitățiicadrul didactic a adresat câteva cuvinte părinților prin care a mulțumit pentru participare la activitate și pentru implicare în realizarea costumelor elevilor.
A urmat desfăşurarea serbării propriu-zise, elevii au susţinut programul pregătit, sub îndrumarea doamnei învăţătoare. La final s-au făcut urările de rigoare de ambele părţi. Desigur, cel mai aşteptat moment pentru copii a fost sosirea lui Moş Crăciun, care a împărțit daruri copiilor la sfârșitul serbării din partea părinţilor şi a Primӑriei Barcea.
Și copiii au oferit părinților felicitări de Crăciun realizate la orele de abilități practice.
Modalități de evaluare: -recitarea poeziilor și intonarea cântecelor
Rezultate înregistrate: -felicitări realizate de copii;
-fotografii.
, POIEZIE