Scoala Gimnaziala "Viceamiral Murgescu" Valu lui Traian
Valu lui Traian, Constanta

Creaţiile copiilor

Proiect Erasmus+  ”Art in virtual dimension” 

Diseminare - Workshop-uri  online

8  DECEMBRIE 2020 ora 17,00  - Prezentare de rezultate in cadrul Consiliului Profesoral –Meet -https://meet.google.com/ugj-ierg-pdr

Diseminare -Activitate - Tema ”Beneficiile artei plastic in incluziune ” -  

                Desenul liber sau cu temă impusă reprezintă o metodă  de evaluare a personalităţii elevilor , a problemelor sale emoţionale, a capacităţilor şi a dificultăţilor sale de a se adapta la mediul şcolar şi social, etc.

            De asemenea, dezvoltarea creativităţii contribuie la asigurarea unei independențe, care îi ușurează şi îmbogăteşte relaţiile sociale.

Interesul profesorilor pentru produsele activităților plastice ale copiilor a fost prioritar, apreciindu-se că practica desenului permite dezvoltarea spiritului de observaţie, creativitatea și imaginația  .

Erasmus + project "Art in virtual dimension"

DECEMBER 8, 2020 - ora 17,30 -Presentation of results within the Teachers' Council - Meet -https://meet.google.com/wpj-ctco-pmk

Activity - Theme "Benefits of fine art in inclusion" -

Free or themed drawing is a method of assessing students' personality, their emotional problems, their abilities and difficulties in adapting to the school and social environment, etc.

Also, the development of creativity contributes to ensuring an independence, which facilitates and enriches their social relationships.

Teachers' interest in children's art products was a priority, appreciating that the practice of drawing allows the development of the spirit of observation, creativity and imagination. 

- Diseminare 16 FEBRUARIE 2021 -ora 16,45 -Activitate   - Practici pedagogice europene de integrare a disciplinelor transversale-https://meet.google.com/sow-cmas-rsg

În România s-a propus un curriculum integrat în anul 2008, la grădiniţă, iar în anul 2012 de la clasele pregătitoare la a doua. Integrarea curriculară îşi manifestă beneficiile se datorează atât particularităţilor de învăţare a copiilor, cât şi modului de organizare a predării.
Beneficiile abordării curriculum-ului de tip integrat
-dezvoltă abilităţile şi cunoştinţele învăţate într-o arie de studiu şi le utilizează în alta;
- Conferă elevilor experienţe bogate extinzând contextul şi aplicabilitatea deprinderilor şi informaţiilor lor;
- Eficientizează utilizarea timpului de învăţare pentru cunoştinţele, competenţele dintr-o arie spre a fi utilizate ca suport în alta.

Dissemination 16 FEBRUARY 2021 - Activity - European pedagogical practices for the integration of transversal disciplines

In Romania, an integrated curriculum was proposed in 2008, in kindergarten, and in 2012 from the preparatory classes to the second. The curricular integration manifests its benefits due to both the peculiarities of children's learning and the way the teaching is organized.
The benefits of the integrated curriculum approach
-develop the skills and knowledge learned in one area of study and use them in another;
- Provides students with rich experiences extending the context and applicability of their skills and information;
- Efficient use of learning time for knowledge, skills in one area to be used as support in another.

15 martie 2021- Activitatea- Motivarea elevilor pentru învățare pentru reducerea abandonului prin activitățile digitale ale proiectului Erasmus+ ”Art in virtual dimension”

March 15, 2021- Activity- Motivating students to learn to reduce dropout through the digital activities of the Erasmus + project "Art in virtual dimension"