Școala Gimnazială ,, Regina Elisabeta” Băiuț
Baiut, Maramures

Informaţii utile

Nr.363 / 02.05.2017

 

ANUNȚ CONCURS

ȘCOALA GIMNAZIALĂ,, REGINA ELISABETA” BĂIUȚ, cu sediul în: loc. Băiuț, nr.56, jud.Maramureș, cod poștal 437025, CUI 21596993 anunță scoaterea la concurs a unui  post contractual vacant de execuție pe perioadă nedeterminată - îngrijitor.

Concursul se va desfășura în conformitate cu Regulamentul –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (Anexă la H.G nr. 286/2011), cu modificările și completările ulterioare și denumit în continuare în regulament ( HG 1027/2014).

  1. Condițiile generale de participare la concurs

a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit; 
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea

  1. Conditii specifice de participare la concurs pentru ocuparea postului vacant de îngrijitor:

-          Studii generale

Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. Cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției publice organizatoare,
  2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii,după caz,
  3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care  atestă indeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică,
  4. Copia carnetului de muncă sau , după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și /sau în specialitatea studiilor, în copie,
  5. Cazierul judiciar sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează,
  6. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate,

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul stabilit de Ministerul Sănătății.

Actele prevăzute la punctele 2-4 vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor.Dosarul trebuie să cuprindă toate documentele în ordinea enumerată mai sus.

În cazul documentului prevăzut la art. 5, candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Bibliografia pentru ocuparea postlui de îngrijitor

1. Legea securității și sănătății în muncă nr.319/2006 cu  modificările și completările ulterioare,

2. Legea nr. 477/2004- Privind codul de conduită a personalului din autoritățile și instituțiile publice,

3. Legea nr. 53/2003 actualizată-Codul Munciiactualizat 2017,, Titlul II- Contractul individual de muncă, Cap.II-executarea contractului individual de muncă

4. Legea nr. 307/2006 referitoare la apărarea împotriva incendiilor- Cap.I –art. 1-5 și cap.II  -art. 6-12.

5. Fișa postului îngrijitor

Calendarul de desfășurarea a concursului:

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul  ȘCOLII GIMNAZIALE ,,REGINA ELISABETA” BĂIUȚ

până la data de 17.05.2017, ora 14

Concursul se va desfășura în trei etape, după cum urmează :

  • ·    Selecția dosarelor
  • ·    Proba scrisă –punctajul este de maximum 100 puncte
  • ·    Proba practică- punctajul este de maximum 100 puncte
  • ·    Interviul - punctajul este de maximum 100 puncte

-     Sunt declarați admiși la proba scrisă, candidații care au obținut minumum 50 de puncte,

-     Sunt declarați admiși la proba practică, candidații care au obținut minumum 50 de puncte,

-     Sunr declarați admiși la proba de interviu, candidații care au obținut minumum 50 de puncte,

-     Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba srisă , proba practică și interviu,

-     Se pot prezenta la următoarea etapă, numai candidații admiși la proba precedentă,

-     Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post contractual vacant de execuție, candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pe același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar,

-     În vederea participării la concurs candidații depun dosarul de concurs până în data de 17.05.2017.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face conform calendarului.

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor , proba scrisă , proba practică respectiv interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație conform calendarului de la afișarea rezultatului pentru fiecare etapă/probă în parte, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor la contestațiiile depuse, se face prin afișare la sediul unității precum și pe pagina de inernet imediat după soluționarea contestațiilor.

În conformitate cu art. 32 din Regulamentul –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin H.G. 286/2011 cu modificările și completările ulterioare :

(1)    În situația contestațiilor formulate față de rezultatul selecției , comisia de soluționare a contestațiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condițiilor pentru participare la concurs, în termne de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

(2)    În situația contestațiilor formulate față de rezultaul probei scrise , probei practice, sau a interviului comisia de soluționare a contestațiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar, în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor

GRAFICUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI :

 

17.05.2017, ora 14

Termen limită de depunerea dosarelor de concurs

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț- secretariat

19.05.2017, ora 10

Selecția dosarelor depuse

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

19.05.2017, ora 11

Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor depuse

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

22.05.2017, orele 12-14

Depunerea contestațiilor în urma selecției dosarelor

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

23.05.2017, ora 15

Afișarea rezultatelor în urma contestațiilor depuse

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

25.05.2017, ora 12

Susținerea probei scrise

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

25.05.2017, ora 17

Afișarea rezultatelor probei scrise

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

25.05.2017, orele 17-18

Depunerea contestațiilor în urma probei scrise

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

25.05.2017, ora 19

Afișarea rezultatelor în urma contestațiilor depuse la proba scrisă

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

26.05.2017, ora 13

Susținerea probei practice

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

26.05.2017, ora 16

Afișarea rezultatelor probei practice

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

26.05.2017, orele 16-17

Depunerea contestațiilor în urma probei practice

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

26.05.2017, ora 18

Afișarea rezultatelor în urma contestațiilor depuse la proba practice

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

29.05.2017, ora 10

Susținerea probei interviu

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

29.05.2017, ora 13

Afișarea rezultatelor la proba interviu

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

29.05.2017, orele 13-14

Depunerea contestațiilor în urma probei interviu

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

29.05.2017, ora 16

Afișarea rezultatelor în urma contestațiilor la proba interviu

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

30.05.2017, ora 12

Afișarea rezultatelor finale

Sediul Școlii Gimnaziale ”Regina Elisabeta” Băiuț

Relaţii suplimentare se pot obţine la  secretariatul ȘCOLII GIMNAZIALE ,,REGINA ELISABETA” BĂIUȚ, telefon 0262-380005 și 0746507054.

 

 

Director,

prof. Burzo Kinga

ORDIN
pentru aprobarea Calendarului și a Metodologiei de înscriere
a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014
În conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației Cercetării, Tineretului și Sportului, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul Ordonanței de urgență nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administrației publice central și pentru modificarea unor acte normative, cu modificarile si completarile ulterioare.
În temeiul art. 23 și 29 din Legea educației naționale nr.1/2011, cu modificările și completările ulterioare,
ministrul educației naționale
emite prezentul ordin:
Art. 1 – Se aprobă calendarul înscrierii în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014, prevăzut în Anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2 – Se aprobă metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014, prevăzută în Anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 3 - Direcția generală educație și învățare pe tot parcursul vieții, Direcția generală resurse umane și rețea școlară națională, Direcția generală învățământ în
limbile minorităților, Direcția generală buget - finanțe, inspectoratele școlare și unitățile de învățământ preuniversitar duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4 - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
MINISTRU,
Remus PRICOPIE
București
Data: 25.03.2013

ANEXA nr. 1 la ordinul MEN nr. 3434/25.03.2013 pentru aprobarea Calendarului și a Metodologiei de înscriere a
copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Înscrierea copiilor în învățământul primar pentru anul şcolar 2013 - 2014
1
CALENDARUL ÎNSCRIERII
ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
pentru anul școlar 2013-2014
DATA LIMITĂ/PERIOADA
EVENIMENTUL
Pregătirea înscrierii în învățământul primar
28 martie 2013
Afișarea circumscripțiilor școlare și a planului de școlarizare, respectiv numărul de clase pregătitoare alocate, la fiecare unitate de învățământ, inclusiv pe site-ul acesteia, dacă există, și pe site-ul inspectoratului școlar.
Afișarea, la sediul fiecărei unități de învățământ și pe site-ul acesteia, dacă există, sau pe site-ul inspectoratului școlar, pentru unitățile de învățământ care nu au site propriu, a informațiilor care permit părinților să cunoască activitatea specifică clasei pregătitoare din cadrul unității, cum ar fi: posibilitatea organizării procesului de învățământ în cadrul unei grădinițe aflate în structura școlii sau în consorțiu cu școala, posibilitatea organizării programului Școala după școală, fotografii ale spațiului în care se desfășoară activitatea la clasa pregătitoare.
28 martie 2013
Afișarea programului de evaluare a dezvoltării psihosomatice a copiilor, solicitată de părinți, în conformitate cu prevederile din Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin.
Afișarea unităților/ instituțiilor în care se realizează evaluarea dezvoltării psihosomatice a copiilor solicitată de părinți, în conformitate cu prevederile din Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014,
Anunțarea, prin afișare la sediul unității de învățământ, a criteriilor specifice de departajare elaborate de unitățile de învățământ, în urma consultării cadrelor didactice și a partenerilor sociali – sindicate, consiliu reprezentativ al părinților, avizate, din punct de vedere al legalității, de către consilierul juridic și aprobate în consiliul de administrație al unității de învățământ.
Anunțarea, prin afișare la sediul unității de învățământ, a listei documentelor care să dovedească îndeplinirea criteriilor specifice de departajare.
30 martie - 7 aprilie 2013
Organizarea, în fiecare unitate de învățământ în care se desfășoară activitate specifică clasei pregătitoare, a unei „Zile a porților deschise”, zi în care părinții, copiii și alte persoane interesate pot vizita spațiile dedicate activităților claselor pregătitoare și pot purta discuții cu personalul unității de învățământ implicat în această activitate.
01 – 12 aprilie 2013
Organizarea, în unitățile de învățământ preșcolar, a întâlnirilor pentru informarea și consilierea părinților copiilor din grădiniță care vor fi cuprinși, în anul școlar 2013 – 2014, în învățământul primar.
02 – 19 aprilie 2013
Realizarea evaluării nivelului de dezvoltare psihosomatică a copiilor pentru care Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin prevede această evaluare.
02 – 19 aprilie 2013
Comunicarea rezultatului evaluării dezvoltării psihosomatice a copilului, în scris, părintelui care a solicitat evaluarea.
19 aprilie 2013
Transmiterea, de către Centrele județene de resurse și asistență educațională/Centrul Municipiului București de resurse și asistență educațională, a procesului-verbal în care este înscris rezultatul
dezvoltării psihosomatice a copiilor din județ/municipiul București, comisiei județene/a municipiului București de înscriere a copiilor în învățământul primar (comisia județeană/a municipiului București).
Completarea și validarea cererilor-tip de înscriere în clasa pregătitoare
01 aprilie 2013
Afișarea, la sediul unității de învățământ și al inspectoratului școlar și pe site-ul acestora, a programului de completare a cererilor tip de înscriere în învățământul primar.
02 – 22 aprilie 2013
Completarea, de către părinți, online sau la unitatea de învățământ la care solicită înscrierea copiilor, a cererilor-tip de înscriere. Validarea cererilor-tip de înscriere la unitatea de învățământ la care solicită înscrierea copiilor, zilnic, în intervalul orar 8,00-20,00 (luni-vineri), respectiv 8,00-13,00 (sâmbăta).
Depunerea și validarea cererilor-tip de înscriere de către părinții care solicită înscrierea copiilor la școala specială.
Prima etapă de înscriere în clasa pregătitoare
23 aprilie 2013
Procesarea, de către comisia națională de înscriere a copiilor în învățământul primar (comisia națională), a cererilor-tip de înscriere, cu ajutorul aplicației informatice și repartizarea la școala de circumscripție a copiilor ai căror părinți au solicitat acest lucru în cererea-tip de înscriere.
24 - 26 aprilie 2013
Procesarea, la nivelul unităților de învățământ, pe baza informațiilor din cererile-tip de înscriere și din documentele depuse de părinți, a cererilor părinților care solicită înscrierea la o altă unitate de învățământ decât școala de circumscripție, pe locurile rămase libere. Admiterea sau respingerea cererilor acestora, la nivelul comisiei de înscriere din unitățile de învățământ, prin aplicarea criteriilor generale și specifice de departajare și validarea, de către consiliul de administrație al unității de
învățământ, a listei candidaților admiși în această fază.
Marcarea, în aplicația informatică, a cererilor – tip de înscriere pentru candidații admiși în această fază.
29 aprilie 2013
Procesarea, de către comisia națională, a cererilor-tip de înscriere, cu ajutorul aplicației informatice și repartizarea la școala de circumscripție a copiilor ai căror părinți au solicitat înscrierea la o altă școală decât școala de circumscripție, dar nu au fost admiși, din lipsă de locuri și care au exprimat opțiunea pentru înscrierea în școala de circumscripție în această fază.
29 aprilie 2013
Afișarea în unitățile de învățământ și pe site-ul inspectoratului școlar și al unităților de învățământ a candidaților înmatriculați, a numărului de locuri rămase libere și a listei copiilor neînscriși după prima etapă.
A doua etapă de înscriere în clasa pregătitoare
07 mai 2013
Comunicarea, prin afișare la unitățile de învățământ și pe site-ul inspectoratului, a procedurii specifice de repartizare a copiilor pe locurile disponibile, elaborată de inspectoratul școlar.
Informarea Ministerului Educației Naționale, de către Comisia județeană/a municipiului București, cu privire la procedura specifică de repartizare a copiilor pe locurile disponibile, în etapa a doua.
08 – 17 mai 2013
Depunerea cererii-tip de înscriere, la secretariatul unității de învățământ aflate pe prima poziție dintre cele trei opțiuni exprimate pentru etapa a doua, de către părinții copiilor care nu au fost cuprinși în nicio unitate de învățământ în etapa anterioară sau care nu au participat la prima etapă.
Validarea cererilor-tip de înscriere la unitatea de învățământ aflată pe prima poziție în opțiunile privind înscrierea copiilor.
20 – 23 mai 2013
Procesarea, la nivelul unităților de învățământ, a cererilor-tip de înscriere depuse de părinți, aplicând procedura specifică elaborată de inspectoratul școlar, pe baza criteriilor generale și a celor specifice de departajare, în limita locurilor disponibile.
Completarea, în aplicația informatică, a datelor din cererile – tip de înscriere pentru candidații admiși în această etapă.
24 mai 2013
Afișarea la fiecare unitate de învățământ a listelor finale ale copiilor înscriși în clasa pregătitoare.
27 – 31 mai 2013
Centralizarea și soluționarea, de către inspectoratul școlar, a cererilor părinților copiilor care nu au fost încă înscriși la vreo unitate de învățământ.
Soluționarea, de către inspectoratul școlar, a oricărei alte situații referitoare la înscrierea în învățământul primar, având în vedere, cu prioritate, interesul educațional al copilului.
Calendarul înscrierii în clasa I a copiilor de 7 ani care nu au fost înscriși în învățământul primar în anul școlar 2012-2013 și ai căror părinți solicită înscrierea direct în clasa I
02 – 22 aprilie 2013
Depunerea solicitărilor de înscriere, de către părinții care solicită înscrierea copilului la școala de circumscripție, la sediul unității de învățământ respective.
23 – 29 aprilie 2013
Soluționarea, de către unitățile de învățământ și, după caz, cu acordul inspectoratelor școlare județene/Inspectoratului Școlar al Municipiului București pentru suplimentarea numărului de locuri/clase, a cererilor de înscriere depuse de către părinții care solicită înscrierea copiilor la școala de circumscripție, prin aplicarea prevederilor Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin.
08 – 17 mai 2013
Depunerea solicitărilor de înscriere, de către părinții
care solicită înscrierea în altă școală decât școala de circumscripție, la unitatea de învățământ la care solicită înscrierea.
20 – 23 mai 2013
Soluționarea, de către unitățile de învățământ, respectiv comisiile județene/a municipiului București, a cererilor de înscriere depuse de părinții care solicită înscrierea în altă școală decât școala de circumscripție, prin aplicarea prevederilor Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin și a procedurii specifice elaborate de către comisiile județene/a municipiului București.
24 mai 2013
Afișarea la fiecare unitate de învățământ a listelor finale ale copiilor înscriși în clasa I.

ANEXA nr. 2 la ordinul MEN nr. 3434/25.03.2013 pentru aprobarea Calendarului și a Metodologiei de înscriere
a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2013-2014
________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Înscrierea copiilor în învățământul primar pentru anul şcolar 2013 - 2014
1