Scoala Gimnaziala Firdea
Fardea, Timis

Informaţii utile

ŞCOALA  GIMNAZIALA FIRDEA

COM.FIRDEA  NR.132  , JUD. TIMIŞ

Telefon: 0256335146; Fax:0256335458

e-mail : scoalafirdea@yahoo.com

Nr.124  / 16.02.2015

 

ÎNSCRIEREA ÎN ÎNVĂŢĂMANTUL PRIMAR 2015- 2016

INFORMAREA PĂRINŢILOR:

  1. a) CIRCUMSCRIPŢIA ŞCOLARĂ-  LOCALITATEA  FARDEA, JUDEŢUL TIMIŞ

ŞCOALA GIMNAZIALĂ  FIRDEA

b)  PLAN DE ŞCOLARIZARE ŞI NUMĂRUL DE CLASE- aprobat  pentru an şcolar 2015-2016

 

CLASA I                               = 0,75 CLASE –  18 elevi

CLASA PREGATITOARE = 0.75 CLASE -  16 elevi

 

  1. EXISTĂ POSIBILITATEA

 

 

 

3. a)EVALUAREA DEZVOLTĂRII PSIHOSOMATICE va avea loc în perioada 17 FEBRUARIE- 11 MARTIE 2015 de luni pană vineri, între orele 10,00-18,00

b)GRADINIŢELE DE PE RAZA COMUNEI FIRDEA SUNT  ARONDATE CENTRULUI DE EVALUARE PSIHOSOMATICA LICEUL TEORETIC TRAIAN VUIA FAGET

 

  1. NU AVEM PRECIZĂRI PRIVIND CRITERII SPECIFICE DE DEPARTAJARE,

 

5. Programul de completare a cererilor(art.13,al.5): luni- vineri, orele 8,00-20,00 şi sambătă orele 8,00-13,00

23 februarie – 13 martie 2015 – completarea cererilor tip, on line, de catre parinţi

  1. PRIMA ETAPA DE ÎNSCRIERE- clasa pregatitoare

A). 16 martie 2015- repartizarea circumscriptiilor scolare unitatilor de invatamant, de catre comisia nationala

- completarea si validarea cererilor tip(parinti/ unitate)

- procesarea cererilor- tip de catre Comisia Naţionala

B). 17- 19 martie 2015

- procesarea cererilor- tip de catre UNITATEA DE INVATAMANT a copiilor din alte circumscriptii şcolare

- marcarea in aplicatia informatica a cererilor-tip pentru candidatii admisi din aceasta faza

C). 20 martie 2015 – repartizarea copiilor la scoala de circumscriptie in cazul în care nu au fost admisi la scoala dorita din alta circumscriptie

D). 20-21 martie 2015- afisarea în unitate si la I.S.J. Timiş-site,

- nr.de copii înmatriculati

- nr.de locuri libere

- nr./listă de copii neinscrisi după prima etapă

 

  1. A DOUA ETAPA DE ÎNSCRIERE- clasa pregatitoare

23.03.2015-  comunicarea către unitatile scolare a procedurii speciale de repartizare a copiilor, de catre I.S.J. Timiş

A). 24 martie – 03 aprilie 2015- DEPUNEREA CERERILOR –TIP DE ÎNSCRIERE LA SECRETARIATUL UNITĂŢII DE ÎNVĂŢĂMANT pentru copii care NU AU FOST PRINSI ÎN NICI O UNITATE SCOLARĂ si care NU AU PATICIPAT LA PRIMA ETAPĂ de înscriere.

-   validarea cererilor- tip de către unitatea de învăţămant care se afla pe prima poziţie în optinunea parintelui, pentru înscrierea copilului său.

B).   7-10 aprilie 2015- completarea datelor din cererea- tip de înscriere pentru candidaţii admisi în această etapă

C).  10 aprilie 2015- AFISAREA IN UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMANT A LISTELOR FINALE, A

COPIILOR ÎNSCRIŞI ÎN CLASA PREGATITOARE

D).  14- 17 aprilie 2015- SOLUŢIONAREA ORICĂROR SITUATII referitoare la înscrierea în clasa

pregatitoare , DE CATRE I.S.J. TIMIŞ.

 

  1. ÎNSCRIEREA ÎN CLASA I-a a copiilor de 7 ani care nu au fost înscrişi în învăţămantul primar în anul scolar 2013-2014, ai căror părinţi solicită înscrierea direct în clasa I

A). 23 februarie – 13 martie 2015- depunerea solicitarilor de înscriere  de către părinţi la  unitatatea şcolară din circumscripţie

B). 16-20 martie 2015- soluţionarea cererilor de catre unităţile de învăţămant (de circumscriptie) sau ISJ Timiş- eventualele suplimentari de număr de locuri

C). 23 martie – 04 aprilie 2015 – depunerea solicitărilor de înscriere de către părinţi care solicită înscrierea în clasa I, în alta scoala decat în cea de circumscripţie

D). 07-09 aprilie 2015- soluţionarea  de catre unitatea scolară-ISJ.Timiş  a solicitărilor de înscriere pentru clasa I, în alta scoala decat în cea de circumscripţie

E). 10 aprilie 2015- afisare listelor finale la unitatea scolara, a copiilor înscrişi în clasa I

 

6.ZIUA PORŢILOR DESCHISE-programul de desfăşurare- vizionare, la data  de 20.02.2015, orele 10,00-12,00.

 

7. Consilierea părinţilor  copiilor preşcolari care îşi vor înscrie copii în învăţământul primar va avea loc marti 17 februarie 2015, ora 13.00.

Director,

Prof. IOSIFONI CRISTINA