Scoala Gimnaziala Frumusita
Frumusita, Galati

Informaţii utile

SCOALA GIMNAZIALA Nr. 1 FRUMUSITA  FRUMUSITA , organizează în data de  05.12.2012 ora 9.00 concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de contabil şef (0,5 norma.

 

Detalii in fisierul atasat.

ANUNT ANGAJARE CONTABIL-SEF

Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

SCOALA GIMNAZIALA Nr. 1 FRUMUSITA  FRUMUSITA , organizează în data de  05.12.2012 ora 9.00 concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de contabil şef (0,5 norma).

Cerinţele postului:

  1. Angajează unitatea, alături de director, în orice acţiune patrimonială;
  2. Reprezintă unitatea, alături de director în relaţii cu agenţii economici, furnizori, instituţii,etc.
  3. Intocmeşte planuri de venituri şi cheltuieli bugetare;
  4. Efectuează, organizează şi conduce operaţiunile contabile pentru şcoala;
  5. Organizeaza inventarierea valorilor materiale si baneşti, instruieşte şi controlează personalul unitaţii şcolare în vederea efectuării corecte a operaţiunilor de inventariere;
  6. Administrează programul EDUSAL, întocmind statele de personal şi de plată.

Condiţii generale de participare la concurs

1)   are cetăţenia româna, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinand Spatiului Economic European şi domiciliul in România;
2)    cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
3)    are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
4)    are capacitate deplină de exerciţiu;
5)    are o stare de sanătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate.
6)    îndeplineşte condiţiile de studii şi dupa caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
7)    nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care impiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni savârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice de participare la concurs

1)   studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
2)   vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani;
3)   cunoştinţe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer

4)  Utilizare SEAP.

Acte necesare pentru depunerea dosarului de înscriere:
1. Cerere de înscriere la concurs;
2. Copia actului de identitate şi a certificatului de naştere/certificate de căsătorie (dacă este cazul);
3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
4. Copia carnetului de muncă conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor;
5. Cazier judiciar;
6. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 30 de zile anterior derulării concursului de către medical de families au de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa conţine în clar: numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formularul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii ;
7. Curriculum vitae;
8. Scrisoare de intenţie (oferta candidatului);
9. Recomandare de la locul de muncă anterior;
10. Opisul dosarului în dublu exemplar, un exemplar se restituie candidatului cu înregistrarea înscrierii la concurs.
Actele prevăzute la punctele 2 si 3 vor fi prezentate si în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu originalul.

Etapele de concurs:
Depunerea dosarelor de înscriere: 26.11 -29.11.2012 , între orele 09 – 12  la sediul instituţiei;
Desfăşurarea probei practice: 05.12.2012 ora 9
Interviul: 05.12.2012 ora 12
Afişarea rezultatelor: 05.12.2012 , ora 14
Depunerea contestațiilor: 06.12.2012  între orele 9-13 la secretariatul scolii

Afişarea rezultatelor contestațiilor: 07.12.2012 – orele 12.00-14.00

 

Directiunea

 

 

 

Bibliografie :

  1. Legea educatiei nationale nr. 1/2011
  2. Legea contabilitatii nr. 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare
  3. Legea bugetului de stat pe 2012
  4. Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe 2012
  5. Legea nr. 53/2003 cu mofificările şi complerările ulterioare
  6. Legea 284 din 28.12.2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
  7. Legea 285 din 28.12.2010 privind salarizarea în 2011 a personalului plătit din fonduri publice
  8. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale , cu modificarile si completarile ulterioare
  9. O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia
  10. O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
  11. Legea finanţelor publice nr. 500/2002 cu modificările ulterioare
  12. Legea 22/1996. Ordinul nr. 5133/05.11.1997 privind angajarea gestionarilor, HCM nr. 2230/1969
  13. Hotărârea nr. 2139/30.11.2004, actualizată, pentru aprobarea catalogului privind clasificarea şi duratele normelor de funcţuionare a mijloacelor fixe.
  14. HG nr. 538/2001, actualizată privind aplicarea normelor metodologice pentru finanţarea învăţământului preuniversitar de stat.
  15. HG ne. 1860/2006 referitoare la drepturile băneşti pe peruioada delegării.
  16. HG nr. 1618/2009 privind finanţarea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, finanţare din bugetele locale, pe baza standardelor de cost pe elev/preşcolar pentru anul 2010
  17. HG nr. 369/2010 pentru modificarea şi completarea HG nr. 1618/2009 privind finanţarea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, finanţare din bugetele locale, pe baza standardelor de cost pe elev/preşcolar pentru anul 2010
  18. HG nr. 1395/2011 privind finanţarea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, finanţare din bugetele locale, pe baza standardelor de cost pe elev/preşcolar pentru anul 2011
  19. HG nr. 1247/2011 privind metodologia de calcul pentru determinarea costului standard pe elev/preşcolar/an şi finanşarea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, finanţare din bugetele locale, pe baza standardelor de cost pe elev/preşcolar pentru anul 2012
  20. Decret nr. 209/1976 privind Regulamentul operaţiunilor de casă
  21. OG nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar-preventiv, cu modificările şi completările ulterioare.
  22. Ordinbul ministrului finanşelor publice nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventive.
  23. Ordin M.E.C.T.S. nr 4016/2011 privind criterii specifice şi metodologia de acordare a sprijinului financiar ăn cadrul programului naţional de protecţie socială “Bani de liceu”.
  24. HG nr. 844/2008 privind stabilirea cuantumului de burse pentru elevi.