Scoala Gimnaziala Nr.7 "Cpt. Grigore Ignat" Barlad
Barlad, Vaslui

Profesorii noştri

Colectivul managerial


Director Prof. Buşcă Constantin
Consilier educativ Inst. Porumb Maria
Colectivul de cadre didactice
format din :

Munteanu Viorica- educatoare

Scântei Diana-educatoare

Munteanu Nela- învăţător

Aniţei Daniel-învăţător

Apostol Vasile- învăţător

Prof.Buşcă Felicia- limba şi literatura română

 Prof.Boroş Carolina-limba şi literatura română

Prof. Cărăbăţ Adriana-limba franceză

 Prof.Iosip Florin-matematică

Prof.Ţîrcă Luminiţa-educaţie tehnologică

Prof. Proca Paula Mirela –istorie

Educatorii,învăţătorii şi profesorii sunt bine pregatiţi profesional, cu dragoste de copii şi meserie, mereu preocupaţi de găsirea celor mai adecvate metode şi procedee de muncă, care să asigure conştientizarea cunoştinţelor de către elevi. Integraţi social în viaţa comunităţii, participanţi activi la evenimentele socio-culturale ale localităţii. În activitatea cu elevii se promovează şi se aplică metode moderne îndeosebi se pune accent pe învăţarea prin descoperire, pe grupe de elevi cu sarcini diferenţiate. În lecţii sunt integrate materiale didactice intr-o gama variata (dictionare, atlase, albume, culegeri de exercitii, scheme, planse, mijloace audio-video, material natural, etc)

  Acest lucru a condus la menţinerea unui climat deschis în clasă de elevi( de cooperare, respect reciproc, aprecieri sincere, familiaritate, realizarea unor portofolii ) precum şi a unui climat angajat(control sistematic al temelor, cunoştinţelor, nivel ridicat )   

  Sunt selectate modalităţile de comunicare adecvate unor situaţii diverse, se încearcă  construirea unei comunicări didactice pe un repertoriu comun cu al elevilor câştigând astfel în eficienţă şi calitate. Permanent se  ţine cont de particularităţile individuale ale fiecărui elev. În şcoală se  derulează programe de pregătire suplimentară, discuţii cu părinţii, etc.

Se folosesc o gamă de strategii adecvate stilurilor de învăţare, permiţând elevilor familiarizarea cu diferite activităţi de evaluare încurajându-i să-şi asume responsabilitatea pentru propriul proces de învăţământ.