Gradinita cu program prelungit "Ion Creanga"Moinesti
Moinesti, Bacau

Prezentare

 

Istoricul Grădiniţei:

 

 

Anul înfiinţării – 1953.

      Grădiniţa a funcţionat într-un spaţiu închiriat, o casă veche a Prefecturii, cu 2 grupe de copii. S-a mutat apoi în str. Zorilor, funcţionând într-o cabană, apoi pe str. Libertăţii.

      Între anii 1959 – 1960 îşi măreşte capacitatea la 3 grupe funcţionând cu 6 educatoare.

      Între 1960 – 1969 s-a construit jumătate din actualul corp de clădire iar în 1974 s-a dat în folosinţă cealaltă jumătate a clădirii. Din 1974 grădiniţa a funcţionat cu 8 grupe,  un număr de 240 de copiii si 15 educatoare până în anul 1989 când s-au constituit 7 grupe la un număr de 210 copiii.

          În prezent funcţionăm cu 8 grupe, 200 copiii şi 16 educatoare.

 

Date informative:

 

      Suntem o instituţie care oferă şanse egale fiecărui copil, o grădiniţă care asigură educaţie protecţie şi dragoste tuturor copiilor care ne păşesc pragul.

 

 

VIZIUNEA UNITĂŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT

 

           Viziunea unităţii de învăţământ are la bază cuvintele ,,Mai presus de neştiinţă este cel care citeşte, mai presus de cel care citeşte este cel care reţine, mai presus de cel care reţine este cel ce înţelege, mai presus de cel care înţelege este cel ce face pe alţii să înţeleagă”.

            Grădiniţa cu Program Prelungit „ Ion Creangă ”  în acţiunea sa educativă urmăreşte constituirea premiselor pentru formarea şi dezvoltarea  armonioasă a copiilor, care să se integreze cu uşurinţă în activitatea şcolară, cu personalitate armonios dezvoltată şi cu o educaţie care să răspundă atitudinilor şi valorilor morale şi etice fundamentale, prin desfăşurarea unui proces instructiv-educativ în condiţii optime şi în spaţii modern amenajate.

 

 

MISIUNEA UNITĂŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT

 

Pregătirea preşcolarilor la standarde de calitate pentru integrarea cu uşurinţă în clasa I ;

Adaptarea curriculum – ului  la cerinţele naţionale;

Dezvoltarea permanentă a curriculum-ului la decizia grădiniţei;

Implementarea unei culturi a calităţii;

Implicarea cadrelor didactice în proiectarea, organizarea şi desfăşurarea procesului instructiv-educativ în conformitate cu standardele de acreditare  privind asigurarea calităţii;

Îmbunătăţirea comunicării şi realizarea unor parteneriate cu alţi factori educaţionali;