Gradinita cu program prelungit "Ion Creanga"Moinesti
Moinesti, Bacau

Regulament

 

Fragment din Regulamentul de Ordine Interioară

 

DISPOZIŢII GENERALE

 

 

 Art.1. Prezentul regulament este întocmit conform prevederilor Constituţiei României, ale Legii Educaţiei Naţionale Nr.1/2011, a Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ preuniversitar de stat şi alte acte normative elaborate de M.E.C.T.S.  

Art.2. Activitatea din Grădiniţă se realizează în baza principiilor democratice, a drepturilor copiilor la educaţie şi protecţie, indiferent de condiţia socială, materială, de sex, rasă, naţionalitate, apartenenţă politică sau religioasă a părinţilor.

Art.3. Regulamentul conţine normele de organizare şi funcţionare ale Grădiniţei cu Program  Prelungit ,,Ion Creangă”, prevederile sale fiind obligatorii pentru director, personalul didactic, personalul didactic auxiliar, personalul nedidactic, copii şi părinţi. Regulamentul intern se dezbate de către consiliul profesoral.

 Respectarea regulamentului intern este obligatorie pentru tot personalul salariat al unităţii de învăţământ şi părinţi.

 

CAP. I. ORGANIZAREA ŞI CONDUCEREA GRĂDINIŢEI

 

          Conducerea unităţilor de învăţământ preuniversitar este asigurată în conformitate cu prevederile Legii învăţământului nr.84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,  ale Legii nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare şi  ale Legii Educaţiei Naţionale1/2011.

Art.4. Conducerea grădiniţei este asigurată de Consiliul Profesoral şi Consiliul de Administraţie cu organe de decizie şi direcţiune. Organigrama grădiniţei care se aprobă în fiecare an de Consiliul Profesoral la propunerea Consiliului de Administraţie este parte a prezentului regulament.

                                         

ORGANE DE LUCRU

 

Art. 5. Organele de lucru sunt următoarele:

- Comisia metodică (activitate permanentă),

- Comisia pentru activităţi extracurriculare (activitate permanentă),

- Comitetul de securitate şi sănătate în muncă. (activitate permanentă),

- Comisia pentru protecţia şi stingerea incendiilor- PSI (activitate permanentă),

- Comisia de recepţie. (activitate temporară),

- Comisia de inventariere.(activitate temporara),

- Comisia de casare.(activitate temporară),

- Comisia de cercetare a abaterilor disciplinare.(activitate temporară),

- Comisia CEAC. (activitate permanentă),

- Comisia pentru curriculum (comisie permanentă),

- Comisia pentru verificarea/ monitorizarea frecvenţei (activitate permanentă),

- Comisia pentru constatarea abaterilor disciplinare şi stabilirea sancţiunilor (activitate temporară),

- Responsabil arhivă,

- Comisia pentru  verificarea/întocmirea filelor şi gestionarea condicilor (activitate temporară),

- Comisia de dezvoltare profesională şi formare continuă (activitate permanentă),

- Responsabil cu informarea datelor (activitate permanentă),

- Responsabil ISU. (activitate temporară).

      Aceste organe îşi desfăşoară activitatea pe baza unor planuri de muncă anuale şi semestriale supuse aprobării Consiliului de Administraţie.

   Art.6. Fiecare comisie va avea o mapă care va conţine dosarul de procese - verbale, structura comisiei, regulamentul de funcţionare al comisiei şi alte acte normative privind activitatea comisiei, planurile de activitate, alte materiale. Mapa este administrată de responsabilul comisiei, şi va fi păstrata la director.

Art.7. Procesele verbale întocmite la fiecare şedinţă vor consemna ordinea de zi, absenţele motivate sau nu, hotărârile adoptate. Vor fi semnate de cei prezenţi, iar cei absenţi vor semna ulterior de luare la cunoştinţă.