Gradinita particulara Pinochio
Bacau, Bacau

Regulament

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

                                              Deviza unitatii este:

Pornind de la acest principiu si respectand legislatia in vigoare, am gandit prezentul regulament de ordine interioara.Personalul didactic si nedidactic, indiferent de functia ocupata, este in slujba copilului.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

                                                 Dispozitii generale

 Art.I. Prezentul regulament este întocmit conform prevederilor Constituţiei României, ale Legii Învăţământului, a Statutului personalului didactic, a Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ preuniversitar de stat şi alte acte normative elaborate de M.E.D.C.

Art.2. Activitatea din Grădiniţa se realizează în baza principiilor democratice, a drepturilor copiilor la educaţie şi protecţie, jndiferent de condiţia socială, materială, de sex, rasă, naţionalitate, apartenenţă politică sau religioasă a părinţilor.

Art.3. Regulamentul conţine normele de organizare şi funcţionare ale Grădiniţei Particulare „ PINOCHIO" Bacau , prevederile sale fiind obligatorii pentru director, personalul didactic şi personalul nedidactic, copii şi părinţi. Regulamentul intern se dezbate de către consiliul profesoral.

 Respectarea regulamentului intern este obligatorie pentru tot personalul salariat al unităţii de învăţământ şi părinţi.

  

I.                  Organizarea şi conducerea grădiniţei

 

              Conducerea unităţilor de învăţământ preuniversitar este asigurată în conformitate cu prevederile Legii învăţământului nr.84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare.

Art.4. Conducerea grădiniţei este asigurată de Consiliul profesoral şi Consiliul de administraţie cu organe de decizie şi direcţiune. Organigrama grădiniţei care se aprobă în fiecare an de Consiliul profesoral la propunerea Consiliului de administraţie este parte a prezentului regulament.

                                          Organe de lucru

  

Art. 5 Organe de lucru sunt urmatoarele:

- Comisia metodică (activitate permanenta).

- Comisia pentru PM (activitate permanenta).

- Comisia pentru PSI. (activitate permanenta).

- Comisia de receptie si comisia de casare. (activitate temporara).

- Comisia de inventariere .(activitate temporara).

- Comisia de cercetare a abaterilor disciplinare.(activitate temporara).

Aceste organe îţi desfăşoara activitatea pe baza unor planuri de munca anuale şi semestriale supuse aprobării Consiliului de administraţie.

 

 

Art.6. Fiecare comisie va avea o mapă care va conţine dosarul de procese-verbaIe, structura comisiei, regulamentul de funcţionare al comisiei şi alte acte normative privind activitatea comisiei, planurile de activitate, alte materiale. Mapa este admistrată de responsabilul comisiei, şi va fi păstrata la director.

Art.7. Procesele verbale întocmite la fiecare şedinţă vor consemna ordinea de zi, absenţele motivate sau nu, hotărârile adoptate. Vor fi semnate de cei prezenţi, iar cei absenţi vor semna ulterior de luare la.cunoştinţă.