Clubul Copiilor Dej
Dej, Cluj

Performanţele elevilor

Rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului se vor concretiza prin operaţionalizarea obiectivelor cadru prevăzute în proiect. Elevii participanţi la festival vor fi încurajaţi să-şi exploateze darurile artistice, aptitudinile de comunicare şi de implicare în viaţa comunităţii. Interesul pentru studierea limbii franceze ca primă sau a doua limbă modernă va creşte implicit. Se va mări numărul de aderenţi la festival, de asemenea comunitatea locală va manifesta un interes crescut pentru limba, cultura şi civilizaţia franceză. Proiectul reunind trei dimensiuni culturale: lingvistic – teatral – tradiţii va permite participanţilor la proiect să fie rând pe rând corespondenţi, vorbitori, actori, dansatori şi artişti plastici.Prin activităţile propuse elevii vor fi direct implicaţi în propria lor formare, doritori să devină ei înşişi instructori-animatori. Aspectul cu totul şi cu totul inovator consistă în faptul că învăţarea limbii franceze prin teatru este urmărită de la o vârstă foarte fragedă (clasa a III-a din şcoala primară până la clasa a VIII-a din şcoala gimnazială). Principala metodă de evaluare va fi impactul ediţiei actuale asupra viitoarei ediţii, ediţia a VIII-a, prin numărul de trupe participante, cât mai ales, prin calitatea repertoriului şi a interpretării artistice. Trebuie să subliniem faptul că o bună metodă de evaluare va fi şi impactul acestei manifestării în mass-media locală, judeţeană, naţională, internaţională.