LICEUL TEHNOLOGIC " UDREA BĂLEANU"
Baleni, Dambovita
Cursuri opţionale
CLASA |
DENUMIREA OPŢIONALULUI |
OBIECTIVE URMĂRITE |
Clasele a I-a |
Educatie pentru sanatate |
Utilizarea limbajului specific educaþiei pentru sãnãtate; Dezvoltarea unor componente de protejare a sãnãtãþii personale ºi a mediului |
Clasele a II-a A, C si D |
Matematica distractiva |
Cunoasterea si folosirea unor concepte specifice matematicii distractive; Stimularea si dezvoltarea creativitatii si gândirii logice prin rezolvarea unor probleme de perspicacitate cu caracter geometric si a unor probleme - exercitiu de logica matematica; Dezvoltarea interesului pentru aplicarea cunostintelor matematice în contexte variate. |
Clasa a II-a B |
Micul actor |
Dezvoltarea capacităţilor interpretative şi de cooperare în realizarea unui spectacol ; |
Clasele a III-a A si D |
Matematica distractiva |
Cunoasterea si folosirea unor concepte specifice matematicii distractive; Stimularea si dezvoltarea creativitatii si gândirii logice prin rezolvarea unor probleme de perspicacitate cu caracter geometric si a unor probleme - exercitiu de logica matematica; Dezvoltarea interesului pentru aplicarea cunostintelor matematice în contexte variate. |
Clasa a III-a B |
Sah |
Cunoaşterea şi înţelegerea conceptelor, a terminologiei şi a procedurilor specifice jocului de şah; Stimularea gândirii logice şi a interesului pentru lărgirea orizontului în însuşirea celor mai eficiente moduri de a începe o partidă; Dezvoltarea capacităţilor de explorare / investigare şi rezolvare a situaţiilor de şah |
Clasa a III-a C |
Literaturi dezvaluite prin filme si desene animate |
|
Clasa a III-a E |
Micii artisti |
Stimularea activităţii creatoare; Educarea estetică prin trecerea de la receptivitatea pasivă la activitateacreativă, s.a |
Clasa a IV-a A |
Micii redactori |
1. Familiarizarea, înţelegerea şi utilizarea unor noţiuni legate de scrierea unei reviste 2. Dezvoltarea capacităţii de exprimare orală şi scrisă pentru a transmite sentimente şi informaţii 3. Abordarea temelor propuse din perspectivă transdisciplinară |
Clasa a IV-a B |
Micii gospodarii |
Cunoaştera şi utilizarea unor tehnici de lucru cu diverse materiale şi ustensile 2.Proiectarea, confecţionarea şi evaluarea unor produse simple 3.Dezvoltarea capacităţii de cooperare în scopul realizării unui produs 4.Dezvoltarea simţului practic
|
Clasa a IV-a C |
Natura prietena mea |
Obiectivul central al acestui opţional este dezvoltarea atitudinii pozitive a elevilor fata de realizarea unui mediu natural echilibrat si propice vietii, precum şi familiarizarea acestora cu diferite curizitati stiintifice din lumea plantelor si a animalelor, semnificative din punctul de vedere al vârstei. |
Clasa a IV-a D |
Grafica si pictura |
Dezvoltarea interesului pentru studiul artelor plastice; Dobândirea unor cunoştinţe elementare despre pictură pe sticlă,pe lemn,pe obiecte din lut,pe carton; Dezvoltarea unor aptitudini,priceperi şi deprinderi de a mânui penelul; Cunoaşterea şi utilizarea elementelor de limbaj plastic. |
Clasele a V-a |
|
|
Clasele a VI-a |
|
|