LICEUL TEHNOLOGIC " UDREA BĂLEANU"
Baleni, Dambovita
Activităţi extracurriculare
PLANUL MANAGERIAL AL ACTIVITĂŢII EDUCATIVE
ÎN ANUL ŞCOLAR 2012-2013
“Educaţia este activitatea de disciplinare, cultivare, civilizare şi moralizare a omului, iar scopul educaţiei este de a dezvolta în individ toată perfecţiunea de care este susceptibil”
Activitatea educativă şcolară şi extraşcolară reprezintă spaţiul aplicativ care permite transferul şi aplicabilitatea cunoştinţelor, abilităţilor, competenţelor dobândute în sistemul de învăţământ. Prin formele sale specifice, activitatea educativă şcolară şi extraşcolară dezvoltă gândirea critică şi stimulează implicarea tinerei generaţii în actul decizional în contextul respectării drepturilor omului şi al asumării responsabilităţilor sociale, realizându-se, astfel, o simbioză lucrativă între componenta cognitivă şi cea comportamentală. Educaţia este o prioritate absolută şi un agent cheie al asigurării coeziunii sociale capabil să contribuie la îmbunătăţirea climatului democratic european.
VIZIUNE :
- Aplicarea modelului diversităţii prin abordarea educaţională diferenţiată complementară formală şi non-formală (elevul devine resursă, producător, lider de opinie, deci participant activ).
PUNCTE TARI :
- Experienţă în domeniul activităţii educative şcolare şi extraşcolare;
- Personal didactic calificat, cu competenţe necesare evaluării şi valorificării valenţelor educative derivate dintr-o problematică educativă diversă;
- Reţea coerentă de coordonare a activităţilor educative şcolare, extraşcolare şi extracurriculare: inspectorul educativ şi inspectorul şcolar cu programe şi proiecte de cooperare internaţională – la nivel judeţean, coordonatorul de programe şi proiecte şcolare – la nivelul unităţii de învăţământ, consilierul diriginte şi consiliul clasei – la nivelul clasei, structurile organizaţionale ale elevilor şi părinţilor - la nivelul unităţii şcolare;
- Diversitatea programului de activităţi educative;
- Modalităţi alternative de petrecere a timpului liber prin activităţi derulate în timpul anului şcolar;
- Existenţa unei oferte educaţionale proprii;
- Rezultate bune ale copiilor la manifestările educative locale, judeţene, regionale şi naţionale;
- Finalitatea proiectelor şi programelor educative ale elevilor prin participarea la competiţii la nivel de unitate, local, judeţean, regional şi naţional;
- Mediatizarea activităţilor extraşcolare şi extracurriculare în comunitate şi societate prin mass-media locală, dar şi prin spectacole, recitaluri, concursuri, competiţii;
- Ridicarea calităţii şi eficienţei actului educaţional prin îmbunătăţirea bazei materiale din unitate apelând la sponsorizări
- Deschiderea oferită de conţinutul orelor de consiliere în conformitate cu interesele elevilor şi perspectivele de dezvoltare ale societăţii;
- Existenţa parteneriatului educaţional cu familia, comunitatea, organizaţii non-guvernamentale şi guvernamentale în vederea responsabilizării acestora în susţinerea şi îmbunătăţirea actului educaţional;
-Colaborarea cu instituţii specializate în activităţi extraşcolare: Cabinetul medical, Politia locala, etc.
PUNCTE SLABE :
Activitatea supraîncărcată a Profesorilor diriginţi de problemele administrative, situaţia familială a elevilor;
D În cadrul activităţii formale, accentul cade pe transmiterea cunoştinţelor şi nu pe caracterul educativ al conţinutului;
D Reducerea dimensiunii sociale în cadrul proiectării orelor de curs;
D Abordarea sporadică a influenţei pozitive a activităţii educative şcolare şi extraşcolare asupra dezvoltării personalităţii elevului;
D Perpetuarea mentalităţii eronate conform căreia elevul se dedică exclusiv laturii educaţionale formale;
D Minimalizarea activităţii educative şcolare şi extraşcolare de către părinţi;
D Fonduri inexistente pentru desfăşurarea activităţilor educative şcolare şi extraşcolare;
D Nerecunoaşterea activităţii educative a elevilor realizată în afara orelor de curs;
D Insuficienta formare a cadrelor didactice în domeniul activităţilor educative şcolare şi extraşcolare;
D Lipsa de responsabilizare a Consiului elevilor şi implicarea pro-activă în problemele specifice şcolii.
OPORTUNITĂŢI :
ü Redimensionarea “şcolii” ca o comunitate autentică, temporală, contextuală, racordată la viaţa publică;
ü Existenţa cadrului legislativ care reglementează şi certifică activitatea dirigintelui, activitatea educativă şcolară şi extraşcolară;
ü Deschiderea activităţii educative spre implicare şi responsabilizarea în viaţa comunităţii;
ü Amplificarea dimensiunii europene prin accesarea noii generaţii de programe şi proiecte de cooperare internaţională;
ü Diversificarea ofertei educaţionale, creşterea calităţii actului educaţional prin perspectiva descentralizării şi a concurenţei pe piaţa educaţiei;
ü Valorificarea potenţialului creativ al elevilor prin iniţierea de noi proiecte educative şi asumarea de roluri;
ü Interesul elevilor de a participa la procesul de luare a deciziilor în şcoală;
ü Interesul elevilor de a se implica în cât mai multe activităţi extraşcolare;
ü Valorificarea voluntariatului şi dezvoltarea conştiinţei utilităţii sociale a copiilor;
ü Promovarea dialogului intercultural în vederea creşterii calităţii vieţii comunităţii;
AMENINŢĂRI:
Ð Dezavantajul creat de programele şcolare încărcate care nu permit dezvoltarea componentei educative;
Ð Oferta negativă a străzii şi internetului;
Ð Neimplicarea familiei în susţinerea activităţii educative din şcoală.
PRINCIPII ŞI VALORI:
Strategia activităţii educative şcolare şi extraşcolare este proiectată după principiile:principiul priorităţii educaţiei, ca responsabilitate asumată de guvernul României:
- § principiul accesului egal la educaţie – conform Constituţiei şi Convenţiei ONU a Drepturilor Copilului, fiecare copil are dreptul la educaţie;
- § principiul continuităţii activităţilor care au caracter permanent şi se bazează pe experienţa anterioară;
- § principiul complementarităţii formal –non-formal;
- § principiul flexibilităţii organizaţionale şi informaţionale;
- § principiul descentralizării autorităţii educaţionale şi al asigurării unităţii demersurilor educaţionale locale prin coordonare;
- § principiul abordării globale, unitare, multidisciplinare şi integrate;
- § principiul transparenţei implementării strategiei, cu participarea societăţii civile, alături de instituţiile guvernamentale în vederea realizării obiectivelor;
- §
SCOPUL: Ridicarea standardelor calitative ale educaţiei formale şi non-formale prin complementarizarea lor în vederea valorificării potenţialului elevilor şi a formării lor ca cetăţeni europeni pro-activi.
OBIECTIVE STRATEGICE:
- Recunoaşterea activităţii educative şcolare şi extraşcolare ca dimensiune fundamentală a procesului instructiv – educativ;
- Permanenta actualizare a conţinutului învăţării şi accentuarea dimensiunii educative a acestuia;
- Întărirea statutului activităţii educative şcolare şi extraşcolare ca spaţiu de dezvoltare personală;
- Recunoaşterea educaţiei non-formale ca spaţiu aplicativ pentru educaţia formală;
- Profesionalizarea activităţii educative şcolare şi extraşcolare prin dezvoltarea acesteia pe tipuri de educaţie complementară;
- Dezvoltarea dimensiunii europene a activităţii educative şcolare, extraşcolare şi extracurriculare prin multiplicarea programelor şi proiectelor educative de cooperare internaţională;
- Creşterea vizibilităţii eficienţei activităţii educative şcolare şi extraşcolare prin prevenirea şi reducerea fenomenelor antisociale, de abandon şcolar, absenteism şi analfabetism;
- Formarea resursei umane în domeniul activităţii educative şcolare şi extraşcolare;
- Asigurarea eficienţei activităţii educative şcolare şi extraşcolare prin monitorizarea şi evaluarea impactului acesteia în comunitate;
10. Întărirea parteneriatului educaţional guvernamental – non-guvernamental în vederea responsabilizării tuturor factorilor sociali implicaţi în susţinerea procesului instructiv-educativ.
OBIECTIVE OPERAŢIONALE:
GRUPUL ŢINTĂ :
Primar: elevii claselor, cadrele didactice din unitatea şcolară
Secundar: familia, societatea civilă, comunitatea şi societatea în ansamblul ei.
REZULTATE AŞTEPTATE:
P creşterea calităţii actului educaţional şi a rezultatelor învăţării;
P introducerea obligatorie elementului educativ în proiectarea şi desfăşurarea activităţii didactice la fiecare obiect de studiu;
P proiectarea activităţilor educative extracurriculare ca aplicaţii concrete a cunoştinţelor acumulate şi a abilităţilor şi competenţelor formate în cadrul obiectelor de studiu;
P stimularea interesului elevilor şi a cadrelor didactice de a se implica în proiecte şi programe educative curriculare, extraşcolare şi extracurriculare la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ;
P stimularea şi multiplicarea iniţiativelor tinerilor în dezvoltarea vieţii comunităţii şcolare/comunităţii;
P reducerea procentului fenomenelor antisociale, a abandonului şi absenteismului şcolar;
P creşterea ratei promovabilităţii şcolare;
P asigurarea şanselor egale de dezvoltare personală;
P ridicarea calităţii resursei umane din sistemul educaţional;
P creşterea calităţii resursei umane certificate profesional prin instituţia şcolară;
P formarea resursei umane necesare dezvoltării societăţii cunoaşterii;
P asigurarea sustenabilităţii proiectelor educative prin conştientizarea comunităţii cu privire la potenţialul pe care programele educaţionale le au asupra formării tinerei generaţii ce urmează a se integra;
P transformarea educaţiei în sursă de dezvoltare comunitară.
PLANUL DE ACŢIUNE
PRIVIND IMPLEMENTAREA STRATEGIEI DEZVOLTĂRII ACTIVITĂŢII EDUCATIVE ŞCOLARE ŞI EXTRAŞCOLARE
OBIECTIV |
FUNCŢIA |
ACTIVITĂŢI |
RESURSE |
RESPONSABILI/ COLABORATORI |
TERMEN |
O1. Asigurarea cadrului legislativ specific activităţii educative şcolare şi extraşcolare |
Organizare 1.1. Elaborarea şi aprobarea actelor normative de reglementare a activităţilor educative şcolare, extraşcolare şi extracurriculare.
1.2. Actualizarea actelor legislative în vigoare prin modificări, completări şi adăugiri.
|
- reactualizarea bazei de date privind situaţia disciplinară, absenteismul, delicvenţa; - elaborarea planului managerial al activităţii educative şcolare şi extraşcolare; - încheierea parteneriatelor educative şi stabilirea responsabilităţilor în cadrul echipelor de proiect; - întocmirea planificărilor anuale de activitate şi a planificărilor calendaristice; - elaborarea calendarului activităţilor educative şcolare şi extraşcolare – stabilirea responsabilităţilor; - repartizarea diriginţilor;
- organizarea Consiliului Elevilor. |
Consiliul de Administraţie
Director Diriginţi
Comitetul de Părinţi
Elevi |
Secretariat Diriginţi Consilierul Educativ
Profesori
Poliţia
Consilierul Educativ |
1.10.2012
1.10.2012
8.10.2012
9.10.2012
1.10.2012
7.09.2012
8.10.2012
|
O2. Ridicarea calităţii actului educaţional prin: A. Abordarea complementară intra-, cross- şi extracurriculară în proiectarea activităţii didactice şcolare şi extraşcolare. B. Realizarea unui raport echilibrat între conţinutul educativ şi cel ştiinţific în activitatea didactică de predare – învăţare. C. Racordarea conţinutului învăţării şi a didacticilor la tendinţele de dezvoltarea ale societăţii
D. Complementa-rizarea educaţiei formale cu cea non-formale prin iniţierea de activităţi educative interdisciplinare diverse
E. Recunoaşterea educaţiei non-formale ca dimensiune fundamentală a procesului instructiv educativ |
Implementare 2.1. Implementarea abordării intra-, cross- şi extracurriculare în procesul instructiv-educativ. 2.2. Introducerea şi valorificarea elementului educativ în fiecare unitate de învăţare. 2.3.1. Permanenta actualizare a conţinutului învăţării pentru a răspunde nevoilor de dezvoltare ale societăţii cunoaşterii. 2.3.2. Utilizarea, cu preponderenţă, a metodelor activ-participa-tive centrate pe elev. 2.4.1. Restructurarea activităţii educative şcolare şi extraşcolare în funcţie de priorităţile în educaţie la nivel local, judeteţean şi naţional. 2.5.1. Întărirea statutului educaţiei non-formale ca spaţiu de dezvoltare personală. 2.5.2. Recunoaşterea educaţiei non-formale ca spaţiu aplicativ pentru educaţia formală. 2.5.3. Profesionalizarea educaţiei non-formale prin dezvoltarea acesteia pe tipuri de educaţie complementară. 2.5.4. Dezvoltarea dimensiunii europene a activităţii educative extraşcolare şi extracurriculare prin multiplicarea programelor şi proiectelor educative internaţionale. 2.5.5. Creşterea vizibilităţii eficienţei educaţiei non-formale prin prevenirea şi reducerea fenomenelor antisociale, de abandon şcolar, absenteism şi analfabetism.
|
- restructurarea programelor şcolare şi a conţinutului învăţării specifice fiecărei discipline de studiu pentru a facilita abordarea integrată; - crearea echipelor de lucru interdisciplinare pentru iniţierea, organizarea şi implementarea proiectelor educative; - desfăşurarea orelor de consiliere şi orientare şcolară conform cerinţelor legale ; - operaţionalizarea activităţilor educative din calendarul propriu şi al celor de parteneriat; - acţiuni de prevenire a absenteismului, abandonului şcolar, fenomenelor anti-sociale; - organizarea de concursuri de proiecte educative şcolare şi extraşcolare în parteneriat cu Consiliul elevilor, Comitetele de părinţi, reprezentanţi ai comunităţii locale; - dezvoltarea componentei educative în proiectarea activităţii didactice; - derularea activităţilor tradiţionale ale şcolii: cinstirea marilor evenimente istorice, responsabilizarea elevilor din cadrul Consiliului Elevilor şcolii, serbări şcolare cu diferite ocazii, organizarea etapei pe şcoală a concursurilor şi olimpiadelor şcolare, cinstirea Zilei Şcolii, activităţi culturale organizate cu sprijinul bibliotecii etc.
|
Consiliul de Administraţie
Director Diriginţi Profesori
Bibliotecara şcolii
Consilierul educativ
Profesori Consiliul Elevilor
Consiliul Reprezentativ al Părinţilor Consiliul Elevilor
|
Consilierul Educativ
Elevii claselor V-VIII -IX - XII
Instituţii partenere
Biblioteca scolara |
Conform calendaru-lui
Permanent
Lunar
Periodic |
Consilierea şi evaluarea activităţilor educative şcolare şi extraşcolare pe baza standardelor, criteriilor şi indicatorilor de calitate. |
Evaluare
|
- realizarea unor sondaje de opinie în randul elevilor, a cadrelor didactice şi părinţilor în scopul identificării priorităţilor educative şi eficientizării activităţilor; - realizarea asistentelor la orele de consiliere şi orientate şcolară; - întocmirea portofoliului activităţilor educative la nivelul şcolii; - analiza stadiului de îndeplinire a programelor de activităţi ale Comisiei Diriginţilor; - Acordarea unui punctaj corespunzător cadrelor didactice care participă la organizarea şi desfăşurarea activităţilor la nivel judeţean, naţional şi internaţional; - Premierea elevilor şi personalului didactic. |
Consilierul educativ
Consiliul de Administraţie Diriginţi
Profesori
Consiliul Profesoral
|
Diriginţi
Profesori
Consiliul de Administraţie
Consiliul Profesoral
|
Periodic
Conform graficului de asistenţe
Permanent
Semestrial |
Director, Coordonator de programe şi proiecte educative,
ACTIVITĂŢI EDUCATIVE
AN ŞCOLAR 2012 – 2013
SEMESTRUL I
Nr. crt. |
ACTIVITATEA |
TIPUL DE ACTIVITATE |
TERMEN |
RESPONSABILI |
Festivitatea de deschidere a anului şcolar |
Familiarizarea elevilor cu diriginţii, şi profesorii; organizarea colectivelor |
17 septembrie |
Directorul si toate cadrele didactice |
|
„Plurilingvism şi multiculturalitate” – Ziua europeană a limbilor – 26 septembrie |
Importanta si efectul cunoasterii mai multor limbi straine. Realizarea unui mini dicţionar multilingvist, a unui dosar tematic |
27 septembrie |
Profesorii de limbi straine |
|
„Educaţie şi educatori”- 5 octombrie Ziua Mondială a Educaţiei |
Marcarea rolului deosebit al dascălului în formarea şi desăvârşirea personalităţii elevilor Concurs, panouri, mape tematice, desene |
5 octombrie |
CADRE DIDACTICE Sali de clasa |
|
“ Ziua Mondiala pentru Reducerea Dezastrelor Naturale”
|
Expozitie de fotografii, panouri, mape, simulare (cutremur/incendiu/inundatie) |
8 octombrie |
Consilier educativ, CADRE DIDACTICE |
|
Balul bobocilor |
Spectacol, concurs, seară dansantă |
octombrie |
Diriginţi şi elevi |
|
6. |
„Copiii şi alimentaţia sănătoasă” - Ziua mondială a alimentului |
Activităţi în cadrul parteneriatului cu Cabinetul Medical |
15 octombrie |
Cadre medicale Consilier educativ |
7. |
„Ziua internaţională a mersului pe jos” |
Constientizarea elevilor asupra efectelor positive ale mersului pe jos Prezentarea efectelor negative ale poluarii automobilelor |
15 octombrie |
Profesori de sport |
8. |
„O zi in biblioteca”” |
Prezentări Power Point, Sezători literare |
22 octombrie |
Bibliotecara şcolii |
9. |
“Ziua Armatei” |
panouri, Serbări |
25 octombrie |
Diriginţii +Clasele aVIIIa |
10. |
„Un mediu curat, o viaţă mai bună” - Ziua Internaţională a Mării Negre |
Concursuri, panouri / mape tematice |
29 octombrie |
Profesori geografie si biologie |
11 |
“Ne distrăm de Halloween” |
Serbări, carnaval
|
31octombrie |
Profesorii de engleză |
12 |
„Ziua Scolii”
“Saptamana Educatiei Globale“ |
Prezentări Power Point Dezbateri, mape / panouri Concursuri, Serbări “ ATITUDINE PENTRU LUMEA NOASTRA”
|
5 noiembrie
noiembrie |
Consilier educativ CADRE DIDACTICE
Consilier educativ |
13 |
“Ziua Naţională fără Tutun” |
Activităţi în cadrul parteneriatului cu Cabinetul medical
|
15 noiembrie |
Profesorul de biologie Diriginţii |
14. |
„Toleranţă şi intoleranţă în Europa”- Ziua Internaţională pentru Toleranţă |
Dicţionar explicativ multilingvist despre xenofobie, rasism. |
16 noiembrie |
Profesorii de limba română |
15. |
„Drepturile copilului, drepturile omului” - Ziua Internaţională a drepturilor Copilului
|
Dezbateri, mape / panouri tematice Probleme ale copiilor |
19 noiembrie |
Profesori, Diriginţi Consilier educativ |
16. |
Ziua Internaţională pentru Eliminarea Violenţei asupra Femeii |
Panou tematic, dezbateri
|
25 noiembrie |
Diriginţi |
17. |
“Sf.Andrei-Ocrotitorul Romanilor”
“Postul si importanta lui in viata crestinilor” |
spectacol ,serbare
dezbateri
|
30 noiembrie
|
Profesorii de religie Consilier educativ Diriginţi |
18 |
Să cinstim istoria patriei!” – Ziua Naţională a României.
|
Concurs, panouri / mape tematice, spectacol omagial
|
1 decembrie |
Diriginţii+ Clasele aVIIa |
19. |
„Sa navigam pe Internet” |
Actualizarea site-ului şcolii |
decembrie |
Consilierul educativ, Profesorii de Info |
20. |
„Şcoala se prezintă” |
Materiale publicitare |
bisemestrial |
Responsabil cu promovarea imaginii şcolii |
21. |
“Sfanta Biserica –Poarta spre cer” |
dezbateri vizite la biserica |
6-10 decembrie |
Profesorii de religie |
22. |
„Tradiţii şi obiceiuri laice şi religioase” - Sfinţi şi sărbători - Sfântul Nicolae-prietenul copiilor |
Activităţi în cadrul parteneriatului cu Biserica |
6 decembrie |
Profesorii de religie |
23. |
„Drepturile copilului, drepturile omului” - Ziua internaţională a Drepturilor Omului |
Dezbateri, mape / panouri tematice, concursuri |
10 decembrie |
Consilier educativ |
24. |
„De Crăciun, Primăria e alături de noi!” |
Colinde la Primăria Baleni |
13-22 decembrie |
Comunitatea locală |
SEMESTRUL II
Nr. crt. |
ACTIVITATEA |
TIPUL DE ACTIVITATE |
TERMEN |
RESPONSABILI |
|
1. |
„Eminescu, veşnic tânăr” |
Şezătoare literară, realizări / prezentări Power Point |
15 ianuarie
|
Profesorii de română |
|
2. |
„Să cinstim istoria patriei!” - Ziua Unirii Principatelor |
Panouri tematice, programe artistice, expoziţii de desene |
24 ianuarie |
Diriginţii+ Clasele aVIa |
|
3. |
„Ziua internationala a victimelor Holocaustului” |
Cunoasterea efectelor reale ale Holocaustului |
27 ianuarie |
Profesorii de istorie |
|
4. |
„Ziua Internationala pentru Nonviolenta in Scoala” |
Program pentru combaterea violenţei în şcoală |
30 ianuarie |
Diriginţi, Elevi |
|
1. |
„Valentine’s Day” |
După amieze distractive, dansante |
14 februarie |
Profesorii de Limba Engleza, Consilierul educativ |
|
2. |
“Dragobete - Ziua dragostei si a bunavointei” |
După amieze distractive, dansante |
24 Ianuarie - |
Diriginţi, Elevi Consilierul educativ |
|
3 |
Martisorul : Sarbatoarea primaverii, dragostei si fericirii. |
Serbări şcolare, expoziţii de mărţişoare, felicitări |
1 martie |
Diriginţii |
|
4. |
Natura –Darul lui Dumnezeu pentru oameni |
Panouri / mape tematice, expoziţii de desene, îngrijirea spaţiilor verzi, excursii |
1-8 martie |
Cadre didactice Consilierul educativ
|
|
5. |
„Pentru tine, mamă!” |
Serbări şcolare, expoziţii de mărţişoare, felicitări |
8 martie |
Diriginţii |
|
6. |
„Un mediu curat, o viaţă mai bună” - Luna Pădurii, Ziua Apei, Ziua Pământului |
Panouri / mape tematice, expoziţii de desene, îngrijirea spaţiilor verzi, excursii |
14 martie – 15 aprilie |
Consilierul educativ Profesorii-diriginti si profesori |
|
7. |
„Francofonia şi valorile ei” - Ziua Francofoniei |
Sesiune de prezentări Power Point, program artistic |
20 martie |
Profesorii de franceză |
|
8.
|
Concursul „Cea mai curată şi mai frumoasă clasă”
|
Activităţi de gospodărire şi de ambientizare personalizată a claselor şi şcolii - concurs clase |
11-15 martie |
Diriginţii |
|
9. |
„Ziua Mondiala a Poeziei. |
Sesiune de prezentări Power Point, program artistic |
21 martie |
Profesorii de limba romana |
|
10. |
„Ziua Pacalelilor”
|
program artistic
|
1 aprilie
|
Consilierul educativ Consiliul elevilor |
|
11. |
“Ziua Mondiala a Rromilor” (tiganilor).
|
program artistic
|
8 aprilie
|
Consilierul educativ Consiliul elevilor |
|
12. |
Tradiţii şi obiceiuri laice şi religioase” - Floriile, Paştele
|
Expoziţii de ouă încondeiate, Împărtăşania copiilor - parteneriat cu Biserica |
5mai
|
Cadre didactice Consilierul educativ
|
|
13. |
“9 Mai, Ziua Europei „ |
Concursuri, expoziţii, panouri / mape tematice, programe artistice, dezbateri |
9 mai
|
Profesorii de istorie |
|
14. |
”Ziua internaţională a familiei „ |
“Şcoala părinţilor” |
16 mai |
Diriginţii Comunitatea
|
|
15. |
“Ziua Eroilor”
|
Serbări şcolare Excursii, drumetii, |
20 mai
|
Diriginţii + clasele a V a
|
|
16.
|
“Ziua Mondiala Fara Fumat” |
panouri / mape tematice, programe artistice, dezbateri, |
30 mai |
Cadre didactice |
|
17. |
„Împreuna de Ziua Copilului” |
Excursii, drumetii |
1 iunie |
Cadre didactice |
|
18. |
”„Bilanţul muncii noastre” |
discuţii Serbări şcolare, acordare de premii |
15 iunie |
Consilierul educativ Directori
|
|