LICEUL TEHNOLOGIC " UDREA BĂLEANU"
Baleni, Dambovita

Activităţi extracurriculare

 

PLANUL MANAGERIAL AL ACTIVITĂŢII  EDUCATIVE

ÎN ANUL ŞCOLAR 2012-2013

 

“Educaţia este activitatea de disciplinare, cultivare, civilizare şi moralizare a omului, iar scopul educaţiei este de a dezvolta în individ toată perfecţiunea de care este susceptibil”

 

Activitatea educativă şcolară şi extraşcolară reprezintă spaţiul aplicativ care permite transferul şi aplicabilitatea cunoştinţelor, abilităţilor, competenţelor dobândute în sistemul de învăţământ. Prin formele sale specifice, activitatea educativă şcolară şi extraşcolară dezvoltă gândirea critică şi stimulează implicarea tinerei generaţii în actul decizional în contextul respectării drepturilor omului şi al asumării responsabilităţilor sociale, realizându-se, astfel, o simbioză lucrativă între componenta cognitivă şi cea comportamentală. Educaţia este o prioritate absolută şi un agent cheie al asigurării coeziunii sociale capabil să contribuie la îmbunătăţirea climatului democratic european.

 

VIZIUNE :

 

  • Aplicarea modelului diversităţii prin abordarea educaţională diferenţiată complementară formală şi non-formală (elevul devine resursă, producător, lider de opinie, deci participant activ).

PUNCTE  TARI :

  • Experienţă în domeniul activităţii educative şcolare şi extraşcolare;
  • Personal didactic calificat, cu competenţe necesare evaluării şi valorificării valenţelor educative derivate dintr-o problematică educativă diversă;
  • Reţea coerentă de coordonare a activităţilor educative şcolare, extraşcolare şi extracurriculare: inspectorul educativ şi inspectorul şcolar cu programe şi proiecte de cooperare internaţională – la nivel judeţean, coordonatorul de programe şi proiecte şcolare – la nivelul unităţii de învăţământ, consilierul diriginte şi consiliul clasei – la nivelul clasei, structurile organizaţionale ale elevilor şi părinţilor - la nivelul unităţii şcolare;
  • Diversitatea programului de activităţi educative;
  • Modalităţi alternative de petrecere a timpului liber prin activităţi derulate în timpul anului şcolar;
  • Existenţa unei oferte educaţionale proprii;
  • Rezultate bune ale copiilor la manifestările educative locale, judeţene, regionale şi naţionale;
  • Finalitatea proiectelor şi programelor educative ale elevilor prin participarea la competiţii la nivel de unitate, local, judeţean, regional şi naţional;

- Mediatizarea activităţilor extraşcolare şi extracurriculare în comunitate şi societate prin mass-media locală, dar şi prin spectacole, recitaluri, concursuri, competiţii;

- Ridicarea calităţii şi eficienţei actului educaţional prin îmbunătăţirea bazei materiale din unitate apelând la sponsorizări

- Deschiderea oferită de conţinutul orelor de consiliere în conformitate cu interesele elevilor şi perspectivele de dezvoltare ale societăţii;

- Existenţa parteneriatului educaţional cu familia, comunitatea, organizaţii non-guvernamentale şi guvernamentale în vederea responsabilizării acestora în susţinerea şi îmbunătăţirea actului educaţional;

-Colaborarea cu instituţii specializate în activităţi extraşcolare: Cabinetul medical, Politia locala, etc.

 

 

PUNCTE  SLABE :

Activitatea supraîncărcată a Profesorilor diriginţi de problemele administrative, situaţia familială a elevilor;

D  În cadrul activităţii formale, accentul cade pe transmiterea cunoştinţelor şi nu pe caracterul educativ al conţinutului;

D  Reducerea dimensiunii sociale în cadrul proiectării orelor de curs;

D  Abordarea sporadică a influenţei pozitive a activităţii educative şcolare şi extraşcolare asupra dezvoltării personalităţii elevului;

D  Perpetuarea mentalităţii eronate conform căreia elevul se dedică exclusiv laturii educaţionale formale;

D  Minimalizarea activităţii educative şcolare şi extraşcolare de către părinţi;

D  Fonduri inexistente pentru desfăşurarea activităţilor educative şcolare şi extraşcolare;

D  Nerecunoaşterea activităţii educative a elevilor realizată în afara orelor de curs;

D  Insuficienta formare a cadrelor didactice în domeniul activităţilor educative şcolare şi extraşcolare;

D  Lipsa de responsabilizare a Consiului elevilor şi implicarea pro-activă în problemele specifice şcolii.

OPORTUNITĂŢI :

ü  Redimensionarea “şcolii” ca o comunitate autentică, temporală, contextuală, racordată la viaţa publică;

ü  Existenţa  cadrului legislativ care reglementează şi certifică activitatea dirigintelui, activitatea educativă şcolară şi extraşcolară;

ü  Deschiderea activităţii educative spre implicare şi responsabilizarea în viaţa comunităţii;

ü  Amplificarea dimensiunii europene prin accesarea noii generaţii de programe şi proiecte de cooperare internaţională;

ü  Diversificarea ofertei educaţionale, creşterea calităţii actului educaţional prin perspectiva descentralizării şi a concurenţei pe piaţa educaţiei;

ü  Valorificarea potenţialului creativ al elevilor prin iniţierea de noi proiecte educative şi asumarea de roluri;

ü  Interesul elevilor de a participa la procesul de luare a deciziilor în şcoală;

ü  Interesul elevilor de a se implica în cât mai multe activităţi extraşcolare;

ü  Valorificarea voluntariatului şi dezvoltarea conştiinţei utilităţii sociale a copiilor;

ü  Promovarea dialogului intercultural în vederea creşterii calităţii vieţii comunităţii;

 

AMENINŢĂRI:

Р Dezavantajul creat de programele şcolare încărcate care nu permit dezvoltarea componentei educative;

Р Oferta negativă a străzii şi internetului;

Р Neimplicarea familiei în susţinerea activităţii educative din şcoală.

 

PRINCIPII ŞI VALORI:

Strategia activităţii educative şcolare şi extraşcolare este proiectată după principiile:principiul priorităţii  educaţiei, ca responsabilitate asumată de guvernul României:

  • §  principiul accesului egal la educaţie – conform Constituţiei şi Convenţiei ONU a Drepturilor Copilului, fiecare copil are dreptul la educaţie;
  • §  principiul continuităţii  activităţilor care au caracter permanent şi se bazează pe experienţa anterioară;
  • §  principiul complementarităţii formal –non-formal;
  • §  principiul flexibilităţii organizaţionale şi informaţionale;
  • §  principiul descentralizării autorităţii educaţionale şi al asigurării unităţii demersurilor educaţionale locale prin coordonare;
  • §  principiul abordării globale, unitare, multidisciplinare şi integrate;
  • §  principiul transparenţei implementării strategiei, cu participarea societăţii civile, alături de instituţiile guvernamentale în vederea realizării obiectivelor;
  • §

 

SCOPULRidicarea standardelor calitative ale educaţiei formale şi non-formale prin complementarizarea lor în vederea valorificării potenţialului elevilor şi a formării lor ca cetăţeni europeni pro-activi.

OBIECTIVE STRATEGICE:

  1. Recunoaşterea activităţii educative şcolare şi extraşcolare ca dimensiune fundamentală a procesului instructiv – educativ;
  2. Permanenta actualizare a conţinutului învăţării şi accentuarea dimensiunii educative a acestuia;
  3. Întărirea statutului activităţii educative şcolare şi extraşcolare ca spaţiu de dezvoltare personală;
  4. Recunoaşterea educaţiei non-formale ca spaţiu aplicativ pentru educaţia formală;
  5. Profesionalizarea activităţii educative şcolare şi extraşcolare prin dezvoltarea acesteia pe tipuri de educaţie complementară;
  6. Dezvoltarea dimensiunii europene a activităţii educative şcolare, extraşcolare şi extracurriculare prin multiplicarea programelor şi proiectelor educative de cooperare internaţională;
  7. Creşterea vizibilităţii eficienţei activităţii educative şcolare şi extraşcolare prin prevenirea şi reducerea fenomenelor antisociale, de abandon şcolar, absenteism şi analfabetism;
  8. Formarea resursei umane în domeniul activităţii educative şcolare şi extraşcolare;
  9. Asigurarea eficienţei activităţii educative şcolare şi extraşcolare prin monitorizarea şi evaluarea impactului acesteia în comunitate;

10. Întărirea parteneriatului educaţional guvernamental – non-guvernamental în vederea responsabilizării tuturor factorilor sociali implicaţi în susţinerea procesului instructiv-educativ.

OBIECTIVE OPERAŢIONALE:

GRUPUL ŢINTĂ :

Primar: elevii claselor, cadrele didactice din unitatea şcolară

Secundar: familia, societatea civilă, comunitatea şi societatea în ansamblul ei.

REZULTATE AŞTEPTATE:

P  creşterea calităţii actului educaţional  şi a rezultatelor învăţării;

P  introducerea obligatorie elementului educativ în proiectarea şi desfăşurarea activităţii didactice la fiecare obiect de studiu;

P  proiectarea activităţilor educative extracurriculare ca aplicaţii concrete a cunoştinţelor acumulate şi a abilităţilor şi competenţelor formate în cadrul obiectelor de studiu;

P  stimularea interesului elevilor şi a cadrelor didactice de a se implica în proiecte şi programe educative curriculare, extraşcolare şi extracurriculare la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ;

P  stimularea şi multiplicarea iniţiativelor tinerilor în dezvoltarea vieţii comunităţii şcolare/comunităţii;

P  reducerea procentului fenomenelor antisociale, a abandonului  şi absenteismului şcolar;

P  creşterea ratei promovabilităţii şcolare;

P  asigurarea şanselor egale de dezvoltare personală;

P  ridicarea calităţii resursei umane din sistemul educaţional;

P  creşterea calităţii resursei umane certificate profesional prin instituţia şcolară;

P  formarea resursei umane necesare dezvoltării societăţii cunoaşterii;

P  asigurarea sustenabilităţii proiectelor educative prin conştientizarea comunităţii cu privire la potenţialul pe care programele educaţionale le au asupra formării tinerei generaţii ce urmează a se integra;

P  transformarea educaţiei în sursă de dezvoltare comunitară.

 

 

PLANUL DE ACŢIUNE

PRIVIND IMPLEMENTAREA STRATEGIEI DEZVOLTĂRII  ACTIVITĂŢII EDUCATIVE ŞCOLARE ŞI EXTRAŞCOLARE

OBIECTIV

FUNCŢIA

ACTIVITĂŢI

RESURSE

RESPONSABILI/

COLABORATORI

TERMEN

 

O1. Asigurarea cadrului legislativ specific activităţii educative şcolare şi extraşcolare

Organizare

1.1. Elaborarea şi aprobarea actelor normative de reglementare a activităţilor educative şcolare,  extraşcolare şi extracurriculare.

1.2. Actualizarea actelor legislative în vigoare prin modificări, completări şi adăugiri.

 

-          reactualizarea bazei de date privind situaţia disciplinară, absenteismul, delicvenţa;

-          elaborarea planului managerial al activităţii educative şcolare şi extraşcolare;

-          încheierea parteneriatelor educative şi stabilirea responsabilităţilor în cadrul echipelor de proiect;

-          întocmirea planificărilor anuale de activitate şi a planificărilor calendaristice;

-          elaborarea calendarului activităţilor educative şcolare şi extraşcolare – stabilirea responsabilităţilor;

-          repartizarea diriginţilor;

 

-          organizarea Consiliului Elevilor.

 

Consiliul de Administraţie

 

Director

Diriginţi

 

 

Comitetul de Părinţi

 

 

Elevi

 

Secretariat

Diriginţi

Consilierul Educativ

 

Profesori

 

Poliţia

 

 

Consilierul Educativ

 

 

1.10.2012

 

 

1.10.2012

 

 

8.10.2012

 

 

 

9.10.2012

 

 

1.10.2012

 

 

7.09.2012

 

 

 

8.10.2012

 

 

O2. Ridicarea calităţii actului educaţional prin:

A. Abordarea complementară intra-, cross- şi extracurriculară în proiectarea activităţii didactice şcolare şi extraşcolare.

B. Realizarea unui raport echilibrat  între conţinutul educativ şi cel ştiinţific în activitatea didactică de predare – învăţare.

C. Racordarea conţinutului învăţării şi a didacticilor la tendinţele de dezvoltarea ale societăţii

 

 

 

 

 

D. Complementa-rizarea educaţiei formale cu cea non-formale prin iniţierea de activităţi educative interdisciplinare diverse

 

 

 

E. Recunoaşterea educaţiei non-formale ca dimensiune fundamentală a procesului instructiv educativ

Implementare

2.1. Implementarea abordării intra-, cross- şi extracurriculare în procesul instructiv-educativ.

2.2. Introducerea şi valorificarea elementului educativ în fiecare unitate de învăţare.

2.3.1. Permanenta actualizare a conţinutului învăţării pentru a răspunde nevoilor de dezvoltare ale societăţii cunoaşterii.

2.3.2. Utilizarea, cu preponderenţă, a metodelor activ-participa-tive centrate pe elev.

2.4.1. Restructurarea activităţii educative şcolare şi extraşcolare în funcţie de priorităţile în educaţie la nivel local, judeteţean şi naţional.

2.5.1. Întărirea statutului educaţiei non-formale ca spaţiu de dezvoltare personală.

2.5.2. Recunoaşterea educaţiei non-formale ca spaţiu aplicativ pentru educaţia formală.

2.5.3. Profesionalizarea educaţiei non-formale prin dezvoltarea acesteia pe tipuri de educaţie complementară.

2.5.4. Dezvoltarea dimensiunii europene a activităţii educative extraşcolare şi extracurriculare prin multiplicarea programelor şi proiectelor educative internaţionale.

2.5.5. Creşterea vizibilităţii eficienţei educaţiei non-formale prin prevenirea şi reducerea fenomenelor antisociale, de abandon şcolar, absenteism şi analfabetism.

 

-       restructurarea programelor şcolare şi a conţinutului învăţării specifice fiecărei discipline de studiu pentru a facilita abordarea integrată;

-       crearea echipelor de lucru interdisciplinare pentru iniţierea, organizarea şi implementarea proiectelor educative;

-       desfăşurarea orelor de consiliere şi orientare şcolară conform cerinţelor legale ;

-       operaţionalizarea activităţilor educative din calendarul propriu şi al celor de parteneriat;

-       acţiuni de prevenire a absenteismului, abandonului şcolar, fenomenelor anti-sociale;

-       organizarea de concursuri de proiecte educative şcolare şi extraşcolare în parteneriat cu Consiliul elevilor, Comitetele de părinţi, reprezentanţi ai comunităţii locale;

-       dezvoltarea componentei educative în proiectarea activităţii didactice;

-       derularea activităţilor tradiţionale ale şcolii: cinstirea marilor evenimente istorice, responsabilizarea elevilor din cadrul Consiliului Elevilor şcolii, serbări şcolare cu diferite ocazii, organizarea etapei pe şcoală a concursurilor şi olimpiadelor şcolare, cinstirea Zilei Şcolii, activităţi culturale organizate cu sprijinul bibliotecii etc.

 

Consiliul de Administraţie

 

Director

Diriginţi

Profesori

Bibliotecara şcolii

 

Consilierul educativ

 

 

Profesori Consiliul Elevilor

 

Consiliul Reprezentativ al Părinţilor

Consiliul Elevilor

 

 

Consilierul Educativ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elevii claselor V-VIII -IX - XII

 

 

 

 

Instituţii partenere

 

 

 

 

 

Biblioteca scolara

 

 

Conform calendaru-lui

 

 

 

 

 

 

Permanent

 

 

 

 

 

 

Lunar

 

 

 

 

 

Periodic

Consilierea şi evaluarea activităţilor educative şcolare şi extraşcolare pe baza standardelor, criteriilor şi indicatorilor de calitate.

Evaluare

 

-       realizarea unor sondaje de opinie în randul elevilor, a cadrelor didactice şi părinţilor în scopul identificării priorităţilor educative şi eficientizării activităţilor;

-       realizarea asistentelor la orele de consiliere şi orientate şcolară;

-       întocmirea portofoliului activităţilor educative la nivelul şcolii;

-       analiza stadiului de îndeplinire a programelor de activităţi ale Comisiei Diriginţilor;

-       Acordarea unui punctaj corespunzător cadrelor didactice care participă la organizarea şi desfăşurarea activităţilor la nivel judeţean, naţional şi internaţional;

-       Premierea elevilor şi personalului didactic.

 

Consilierul educativ

 

Consiliul de Administraţie

Diriginţi

 

Profesori

 

Consiliul Profesoral

 

 

Diriginţi

 

Profesori

 

 

Consiliul de Administraţie

 

Consiliul Profesoral

 

 

 

 

 

 

Periodic

 

 

Conform graficului de asistenţe

 

 

Permanent

 

 

 

 

Semestrial

Director,                                                                         Coordonator de programe şi proiecte educative,

ACTIVITĂŢI EDUCATIVE

AN ŞCOLAR 2012 – 2013

SEMESTRUL I

Nr. crt.

ACTIVITATEA

TIPUL DE ACTIVITATE

TERMEN

RESPONSABILI

Festivitatea de deschidere a anului şcolar

Familiarizarea elevilor cu diriginţii, şi profesorii; organizarea colectivelor

17

septembrie

Directorul si toate cadrele didactice

„Plurilingvism şi multiculturalitate” – Ziua europeană a limbilor – 26 septembrie

Importanta si efectul cunoasterii mai multor limbi straine.

Realizarea unui mini dicţionar multilingvist, a unui  dosar tematic

27 septembrie

Profesorii de limbi straine

„Educaţie şi educatori”- 5 octombrie Ziua Mondială a Educaţiei

Marcarea rolului deosebit al dascălului în formarea şi desăvârşirea personalităţii elevilor

Concurs, panouri, mape tematice, desene

5 octombrie

CADRE  DIDACTICE

Sali de clasa

“ Ziua Mondiala pentru Reducerea Dezastrelor Naturale”

 

Expozitie de fotografii, panouri, mape, simulare (cutremur/incendiu/inundatie)

8 octombrie

Consilier educativ, CADRE  DIDACTICE

Balul  bobocilor

Spectacol, concurs, seară dansantă

octombrie

Diriginţi şi elevi

6.

Copiii şi alimentaţia sănătoasă” - Ziua mondială a alimentului

Activităţi în cadrul parteneriatului cu Cabinetul Medical

15 octombrie

Cadre medicale  Consilier educativ

7.

„Ziua internaţională a mersului pe jos”

Constientizarea elevilor asupra efectelor positive ale mersului pe jos

Prezentarea efectelor negative ale poluarii automobilelor

15  octombrie

Profesori de sport

8.

O zi in biblioteca”

Prezentări Power Point,

Sezători literare

22 octombrie

Bibliotecara şcolii

9.

Ziua Armatei

panouri, Serbări

25 octombrie

Diriginţii +Clasele aVIIIa

10.

„Un mediu curat, o viaţă mai bună - Ziua Internaţională a Mării Negre

Concursuri, panouri / mape tematice

29 octombrie

Profesori  geografie si biologie

11

Ne distrăm de Halloween

Serbări, carnaval

 

31octombrie

Profesorii de engleză

12

„Ziua Scolii”

 

Saptamana Educatiei Globale

Prezentări Power Point

Dezbateri, mape / panouri Concursuri, Serbări

“ ATITUDINE PENTRU LUMEA NOASTRA”

 

5 noiembrie

 

 

 

 

noiembrie

Consilier educativ CADRE  DIDACTICE

 

Consilier educativ

13

“Ziua Naţională fără Tutun”

Activităţi în cadrul parteneriatului cu Cabinetul medical

 

15 noiembrie

Profesorul de biologie      Diriginţii

14.

Toleranţă şi intoleranţă în Europa”- Ziua Internaţională pentru Toleranţă

Dicţionar explicativ multilingvist  despre xenofobie, rasism.

16 noiembrie

Profesorii de limba română

15.

Drepturile copilului, drepturile omului” - Ziua Internaţională a drepturilor Copilului

 

Dezbateri, mape / panouri tematice

Probleme ale copiilor

19 noiembrie

Profesori,   Diriginţi     Consilier educativ

16.

Ziua Internaţională pentru Eliminarea Violenţei asupra Femeii

Panou tematic, dezbateri

 

25 noiembrie

Diriginţi

17.

“Sf.Andrei-Ocrotitorul Romanilor”

 

 

“Postul si importanta lui in viata crestinilor”

spectacol ,serbare

 

 

dezbateri

 

30 noiembrie

 

 

 

Profesorii de religie

Consilier educativ Diriginţi

18

Să cinstim istoria patriei!” –

Ziua Naţională a României.

Concurs, panouri / mape tematice, spectacol omagial

 

1 decembrie

Diriginţii+ Clasele aVIIa

19.

Sa navigam pe Internet”

Actualizarea site-ului şcolii

decembrie

Consilierul educativ, Profesorii de Info

20.

„Şcoala se prezintă”

Materiale publicitare

bisemestrial

Responsabil cu promovarea imaginii şcolii

21.

“Sfanta Biserica –Poarta spre cer”

dezbateri

vizite la biserica

6-10 decembrie

Profesorii de religie

22.

„Tradiţii şi obiceiuri laice şi religioase” - Sfinţi şi sărbători  - Sfântul Nicolae-prietenul copiilor

Activităţi în cadrul parteneriatului cu Biserica

6 decembrie

Profesorii de religie

23.

Drepturile copilului, drepturile omului” - Ziua internaţională a Drepturilor Omului

Dezbateri, mape / panouri tematice, concursuri

10 decembrie

Consilier educativ

24.

De Crăciun, Primăria e alături de noi!”

Colinde la Primăria Baleni

13-22 decembrie

Comunitatea locală

SEMESTRUL II

Nr. crt.

ACTIVITATEA

TIPUL DE ACTIVITATE

TERMEN

RESPONSABILI

 

1.

Eminescu, veşnic tânăr

Şezătoare literară, realizări / prezentări  Power Point

15 ianuarie

 

Profesorii de română

 

2.

Să cinstim istoria patriei!” -  Ziua Unirii Principatelor

Panouri tematice, programe artistice, expoziţii de desene

24 ianuarie

Diriginţii+ Clasele aVIa

 

3.

„Ziua internationala a victimelor Holocaustului”

Cunoasterea efectelor reale ale Holocaustului

27 ianuarie

Profesorii de istorie

 

4.

„Ziua Internationala pentru Nonviolenta in Scoala”

Program pentru combaterea violenţei în şcoală

30 ianuarie

Diriginţi, Elevi

 

1.

Valentine’s Day”

După amieze distractive, dansante

14 februarie

Profesorii de Limba Engleza, Consilierul educativ

 

2.

“Dragobete - Ziua dragostei si a bunavointei”

După amieze distractive, dansante

24 Ianuarie -

Diriginţi, Elevi       Consilierul educativ

 

3

Martisorul : Sarbatoarea primaverii, dragostei si fericirii.

Serbări şcolare,  expoziţii de mărţişoare, felicitări

1 martie

Diriginţii

 

4.

Natura –Darul lui Dumnezeu pentru oameni

Panouri / mape tematice, expoziţii de desene, îngrijirea spaţiilor verzi, excursii

1-8 martie

Cadre didactice Consilierul educativ

 

 

5.

Pentru tine, mamă!”

Serbări şcolare,  expoziţii de mărţişoare, felicitări

8 martie

Diriginţii

 

6.

„Un mediu curat, o viaţă mai bună” - Luna Pădurii, Ziua Apei, Ziua Pământului

Panouri / mape tematice, expoziţii de desene, îngrijirea spaţiilor verzi, excursii

14 martie –

15 aprilie

Consilierul educativ

Profesorii-diriginti si profesori

 

7.

„Francofonia şi valorile ei” - Ziua Francofoniei

Sesiune de prezentări Power Point, program artistic

20 martie

Profesorii de franceză

 

8.

 

 

Concursul „Cea mai curată şi mai frumoasă clasă

 

Activităţi de gospodărire şi de ambientizare personalizată a claselor şi şcolii  -  concurs clase

11-15 martie

Diriginţii

 

9.

Ziua Mondiala a Poeziei.

Sesiune de prezentări Power Point, program artistic

21 martie

Profesorii de limba romana

 

10.

Ziua Pacalelilor

program artistic

 

1 aprilie

 

Consilierul educativ

Consiliul elevilor

 

11.

Ziua Mondiala a Rromilor” (tiganilor).

 

program artistic

 

8 aprilie

 

Consilierul educativ

Consiliul elevilor

 

12.

Tradiţii şi obiceiuri laice şi religioase” - Floriile, Paştele

Expoziţii de ouă încondeiate, Împărtăşania copiilor - parteneriat cu  Biserica

5mai

 

Cadre didactice Consilierul educativ

 

 

13.

“9 Mai, Ziua Europei

Concursuri, expoziţii, panouri / mape tematice, programe artistice, dezbateri

9 mai

 

Profesorii de istorie

 

14.

”Ziua internaţională a familiei „

“Şcoala părinţilor”

16 mai

Diriginţii

Comunitatea

 

 

15.

“Ziua Eroilor”

 

Serbări şcolare

Excursii, drumetii,

20 mai

 

Diriginţii  + clasele a V a

 

 

16.

 

Ziua Mondiala Fara Fumat”

panouri / mape tematice, programe artistice, dezbateri,

30 mai

Cadre didactice

 

17.

„Împreuna de Ziua Copilului”

Excursii, drumetii

1 iunie

Cadre didactice

 

18.

Bilanţul muncii noastre

discuţii

Serbări şcolare, acordare de premii

15 iunie

Consilierul educativ

Directori