Scoala Gimnaziala Albestii de Muscel
Albestii de Muscel, Arges
Dotări
Resurse materiale
Situația bazei materiale. Infrastructura, dotarea, resursele materiale, logistice, echipamente.
· Starea fizică a clădirilor:
Fiind cladiri relativ vechi( in 1950 s-a construit pe locul unde se află astăzi şcoala, localul şcolii cu 3 săli de curs şi o cancelarie;
– s-au mai făcut modificări în 1934 (o sală), iar în 1974 renovări masive (ridicarea şcolii noi pe 2 nivele cu 4 săli curs);
– în 2006 s-au făcut renovări totale, şcoala beneficiind în acest moment de laboratoare moderne, bibliotecă, laboratoare de informatică, devenind astfel una dintre cele mai primitoare şcoli din zonă.
Situația juridică a clădirilor în care funcționează unitatea de învățământ:
Există Registru domeniul public, vol. II, persoane juridice,, hotărâre CL din 1999.
Situația utilităților în unitățile de învățământ
Asigurarea încălzirii spațiilor în care funcționează grădinița și școala s-a realizat cu combustibil solid/lemne prin sobe de teracotă până în anul 2008, an în care a fost instalată centrala termică proprie tot cu combustibil solid.
Apa potabilă este asigurată de la sistemul propriu.
Canalizarea este realizată prin fosa septică, care va fi in scurt timp racordată la canalizarea comunala. Serviciile sunt asigurare prin prestări servicii.
Energia electrică este asigurată pe baza unui contract de furnizare cu S.C.RENEL S.A.
Situația spațiilor scolare
Exista 7 săli de clasă in Albesti si 3 săli de clasă in Cândesti, 2 cabinete de informatica, 1 teren, o sala de sport,
Dotarea spațiilor
Spațiile scolare sunt dotate cu mobilier adecvat particularităților de vârstă ale prescolarilor si scolarilor în conformitate cu O.M. 1955/1995 , Art. 24. Măsuțele și scăunelele au fost achiziționate în anii 2007 si 2009 prin programul de dotare cu mobilier, dar și prin donație de la o fundație olandeză Stichting Hulp Mensen in Nood.. Măsuțele si scăunelele sunt suficiente pentru numărul de prescolari si scolari. Există 20 calculatoare în două cabinete.
Situația spațiilor administrative
Spațiile administrative care deservesc activitatea de management, financiar – contabilă si administrativă sunt următoarele: 2 birouri: 1 birou - director , 1 birou pentru contabilitate si secretariat .
Dotarea spațiilor administrative:
Spațiile administrative sunt dotate cu 3 calculatoare care se utilizează pentru activitatea de secretariat, contabilitate si administrație, centrală telefonică - telefon/fax; 1 xerox
Situația spațiilor auxiliare:
Există o bibliotecă cu un număr de aprox 9000 volume, 1 spațiu depozitare lapte corn; spații de depozitare materiale didactice.